Konzultant hotline podpory
Menej ako 2 týždne
Asseco Solutions, a.s.
Poprad, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratíva, Zákaznícka podpora, Mzdový účtovník, Účtovník, Telefonický operátor, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.
Naše riešenia denne využíva viac ako 20 000 používateľov a 4 200 firemných zákazníkov. Neustále sledujeme trendy, vedieme dialóg s partnermi a prinášame inovatívne produkty, ktoré pomáhajú firmám rásť.
Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Asseco Group, ktorá pôsobí vo viac ako 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí. Sme tu už 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
PRIDAJTE SA K NÁM
Máte tímového ducha a stotožňujete sa s našimi hodnotami: dôvera, rešpekt, ľudskosť, profesionalita a inovácia? Staňte sa súčasťou tímu takmer 200 talentovaných ľudí, ktorí spoločne zdieľajú nadšenie pre technológie a neustále hľadajú nové spôsoby, ako dosahovať úspech. Ak hľadáte miesto, kde môžete uplatniť svoje silné stránky a neustále sa rozvíjať, pošlite nám životopis. Možno hľadáme práve Vás!
Čo bude vašou úlohou?
- Pomocou telefonickej a e-mailovej podpory poskytovanie základnej diagnostiky a riešenie problémov súvisiacich s používaním našich systémov: Asseco SPIN/QASIDA, iNuvio, APplus, Wéčko, Horec a Bluegastro.
- Poskytovanie základných informácií a odporúčaní ohľadom našich systémov
- Spolupráca pri koordinácii hotline podpory a plánovania servisných zásahov
- Evidencia a správa požiadaviek v interných systémoch
- Spolupráca pri školeniach na základné funkcionality našich systémov
Zamestnanecké výhody, benefity:
Dobre odvedenú prácu radi oceníme, preto okrem férového finančného ohodnotenia Vám ponúkame aj množstvo zaujímavých benefitov.
- Finančný príspevok na stravné nad rámec zákona
- Parkovacie miesto s príspevkom od zamestnávateľa
- Možnosť home office
- Flexibilný pracovný čas
- Dni voľna navyše na dobrovoľnícke akcie a okrúhle jubileá
- Preplatenie štartovného
- Odmena pri pracovnom jubileu
- Bonus za odporučenie nového kolegu
- Kids friendly office
- Dog friendly office
- Chillout zóna
- Firemné akcie a teambuildingy, darčeky...
- Utorky a štvrtky rýchločistiareň oblečenia v budove sídla spoločnosti v Bratislave
- Multisport karta
- Moderné pracovné prostredie a priateľský kolektív
- Finančná výpomoc v prípade vážnej životnej udalosti
Požiadavky na zamestnanca:
- Skúsenosti so zákazníckou starostlivosťou (call centrum) min. 1-2 roky
- Skúsenosti s ERP systémami min. 1-2 roky,
- Skúsenosti s našimi systémami Asseco SPIN/QASIDA, iNuvio, APplus, Wéčko, Horec a Bluegastro sú výhodou
- Základná znalosť agendy miezd, účtovníctva, alebo horeca je výhodou
- Komunikačné a analytické schopnosti
- Trpezlivosť a orientácia na zákazníka
- Základné technické myslenie je výhodou
- Schopnosť sústrediť sa na riešenie problémov
- Skúsenosť s aplikáciami v balíku Microsoft Office 365, znalosti používania Jira software alebo iného podobného systému je výhodou
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.