banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Sekretár/ka stavebného úradu

Stále hľadajú

Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme spoľahlivého a precízneho kolegu/kolegyňu, ktorý/-á  poskytne administratívnu podporu celému tímu. Ide o pozíciu vhodnú pre organizačne zdatného človeka, ktorý  dbá na presnosť pri spracovaní úradných dokumentov.

Hlavná náplň práce:

  • Zabezpečenie administratívnej podpory stavebného úradu – organizácia dokumentov, evidencia spisov a archivácia.

  • Koordinácia a kontrola odosielania úradných písomností (rozhodnutí, výziev, žiadostí a pod.).

  • Správa elektronickej došlej pošty a prideľovanie korešpondencie zamestnancom.

  • Zapisovanie údajov do Registra stavieb a evidencia administratívnych dokumentov.

  • Vybavovanie podnetov a poskytovanie informácií občanom aj iným inštitúciám.

  • Dodržiavanie registratúrnych povinností a správa spisových materiálov.

  • Spolupráca so štátnymi orgánmi v rozsahu hlavnej pracovnej činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Stabilné pracovné prostredie v rámci miestneho úradu.

  • Home office 1x týždenne.

  • Flexibilný pracovný čas (37,5 hod. týždenne).

  • 5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.

  • Príspevok na MHD.

  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.

  • Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás pozícia zaujala, zašlite svoj životopis a krátky motivačný list najneskôr do 31.07.2025

Požiadavky na zamestnanca:


  • Min. úplné stredoškolské vzdelanie z maturitou (technický smer výhodou).

  • Predchádzajúca prax výhodou.

  • Dobrý time management a schopnosť zvládať viacero úloh naraz.

  • Profesionálna a trpezlivá komunikácia s ľuďmi.

  • Skúsenosti s administratívou a prácou s dokumentmi.

  • Ovládanie MS Office podmienkou a skúsenosti s administratívnymi systémami.

  • Pozitívny prístup a proaktívne riešenie situácií.

  • Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí a zvládať stresové situácie s prehľadom.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.