Špecialist(k)a regresov
Stále hľadajú
UNIQA
Krasovského 15, Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 600 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Právo a legislatíva, Administratívny pracovník, referent, Právnik, Advokátsky koncipient
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
V súčasnej dobe hľadáme vhodného kandidáta či vhodnú kandidátku na pozíciu:
Špecialist(k)a regresov
Chcete sa stať súčasťou globálnej spoločnosti, ktorá patrí medzi najúspešnejšie značky na trhu?
Môžete sa pochváliť skúsenosťami v oblasti administratívy?
Nechýba vám tímový duch a chuť do práce?
Máte schopnosť dotiahnuť veci do konca a prijímať zodpovednosť za zverené úlohy?
Ak áno, čítajte ďalej…
Ako vyzerá oddelenie technikov a podpory likvidácie škôd v UNIQA?
Príjemné pracovné prostredie je pre nás základom, a preto sme k sebe ústretoví a pripravení si kedykoľvek vzájomne pomôcť. Je pre nás dôležitá vízia a zmysel našej práce, a ceníme si otvorenosť a dodržiavanie dohôd. Dokážeme sa rozprávať nielen o práci a nebránime sa novým výzvam a možnostiam.
Čo bude náplňou vašej práce?
- uplatňovanie regresov a postihov poisťovne v rámci mimosúdneho konania
- správa regresného účtu
- spolupráca s externými partnermi
- komunikácia s klientmi
- komunikácia s inými oddeleniami v rámci UNIQA
- aktívne vzdelávanie sa v oblasti pôsobenia
Čo od vás očakávame?
- SŠ / VŠ vzdelanie ideálne právneho smeru
- skúsenosť s vymáhaním regresov je veľkou výhodou
- prax v oblasti administratívy
- pokročilú znalosť práce s PC (Word, Excel)
- všeobecný ekonomický prehľad
- dobré komunikačné schopnosti
- orientáciu na interného a externého zákazníka
Čo vám ponúkame?
- zaujímavú prácu v silnej a stabilnej spoločnosti skupiny UNIQA
- priestor pre sebauplatnenie a realizáciu vlastných nápadov
- príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
- férový a transparentný prístup
- možnosť dostať ročný bonus až vo výške 2násobku mzdy
- skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni osobného voľna ročne, flexibilný pracovný čas, home office
- Employee Life Assistant (ELA) – jedinečná služba pre zamestnanca s možnosťou využívať bezplatne komplexné asistenčné služby v oblasti práva, financií, psychológie a zdravého životného štýlu
- online lekárske služby od Dr. Digital
- skupinové rizikové životné a úrazové poistenie UNIQA plne hradené zamestnávateľom
- nadštandardné spektrum firemných benefitov (Príspevok na Gastro kartu alebo priamy finančný príspevok na účet zamestnanca, možnosť vybrať si jeden z nasledujúcich benefitov: 1) systém Cafeteria, 2) plne hradená MULTISPORT karta. Príspevok na výuku AJ, firemné podujatia, pitný režim na pracovisku, príspevok na dôchodkové pripoistenie, benefit pre nastávajúcich rodičov, odmena za lojalitu a ďalšie.)
- možnosť dlhodobého osobného rozvoja a profesijného rastu v prepracovanom systéme spoločnosti
Jedná sa o zástup za materskú/rodičovskú dovolenku.
Lokalita: BRATISLAVA
Zaujala vás naša ponuka?
Tešíme sa na vašu reakciu vrátane zaslania profesijného životopisu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Mobilný telefón
Individuálne rozvrhnutie pracovného času
Bonusy/prémia
Notebook
Vlastna organizácia práce
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.