banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka - Back office

Menej ako 2 týždne

AVANTRA s. r. o.

Janoškova 1545, Dolný Kubín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

Naviac je možnosť získať štvrťročné prémie do 300 eur, a to na základe vopred dohodnutých parametrov.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme asistentku na všeobecné administratívne práce, najmä:

  • zabezpečenie chodu kancelárií, kúpa a evidencia spotrebného materiálu, komunikácia s upratovacou firmou, účtovníckou firmou a pod.,
  • administratívne vedenie spisov, skenovanie, zakladanie a evidovanie dokumentov,
  • ukladanie a evidencia dodacích listov a faktúr,
  • vedenie pošty,
  • vedenie pokladne,
  • príprava jednoduchých zmlúv, objednávok alebo tabuliek podľa vzorov,
  • pomocné administratívne práce - asistencia pri návštevách (káva), zber a skart papiera, rôzne nákupy,
  • starostlivosť o automobily - evidencia STK, EK, diaľničné známky, servis, prezúvanie, umývanie,
  • starostlivosť o drobné stavebné náradie a výpočtovú techniku, evidencia, zabezpečenie servisu a údržby,
  • rôzne vybavovačky v teréne (úrady, obchody, stavby),
  • v budúcnosti jednoduchá práca s kontami Youtube, Facebook, Instagram (zaučíme),
  • riešenie rôznych dennodenných situácii.

Tvojou hlavnou zodpovednosťou bude, aby na úseku back office všetko riadne klapalo. Musíš byť pozorná, dôsledná a pohotová. V bežnej administratíve a prevádzke sa doslova očakáva, že budeš schopná vyhľadávať a opravovať chyby po nadriadených kolegoch, udržiavať poriadok v kanceláriách, spisoch a inej agende a bezchybne plniť rôzne administratívne úlohy. Jednoducho musíš kolegom zabezpečiť 100% podporu tak, aby sa oni mohli naplno sústrediť na svoju prácu.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Neustále vzdelávanie, výborný pracovný kolektív, pružný pracovný čas, po dohode home office
a tiež notebook, mobil a služobné auto k plneniu pracovných úloh.

Požiadavky na zamestnanca:

Zásadným predpokladom na uchádzača je čestnosť, zodpovednosť a schopnosť dobre
vychádzať s ľuďmi. Vzťahy vo firme máme založené na vzájomnej dôvere, preto chceme vybrať
takého kolegu, ktorý si uvedomuje význam dôvery a zdieľa s nami rovnaké hodnoty ako
čestnosť, pracovitosť a zodpovednosť.

Pozícia je vhodná pre dôsledného, pracovitého a zodpovedného jedinca, ktorý je sám dobre
organizovaný a pri práci s firemnou agendou robí minimum chýb. Dobré ovládanie písomného
styku, ako aj programov ako word, excel a pod. je nevyhnutnosťou.

Skúsenosti s prácou asistentky, sekretárky, účtovníčky, bankovej úradníčky a pod. sú vítané, ale nie je to bezpodmienečný predpoklad. Anglický jazyk uvítame, ale tiež nie je podmienkou.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.