Asistentka - Back office
Menej ako 2 týždne
AVANTRA s. r. o.
Janoškova 1545, Dolný Kubín, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
Naviac je možnosť získať štvrťročné prémie do 300 eur, a to na základe vopred dohodnutých parametrov.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme asistentku na všeobecné administratívne práce, najmä:
- zabezpečenie chodu kancelárií, kúpa a evidencia spotrebného materiálu, komunikácia s upratovacou firmou, účtovníckou firmou a pod.,
- administratívne vedenie spisov, skenovanie, zakladanie a evidovanie dokumentov,
- ukladanie a evidencia dodacích listov a faktúr,
- vedenie pošty,
- vedenie pokladne,
- príprava jednoduchých zmlúv, objednávok alebo tabuliek podľa vzorov,
- pomocné administratívne práce - asistencia pri návštevách (káva), zber a skart papiera, rôzne nákupy,
- starostlivosť o automobily - evidencia STK, EK, diaľničné známky, servis, prezúvanie, umývanie,
- starostlivosť o drobné stavebné náradie a výpočtovú techniku, evidencia, zabezpečenie servisu a údržby,
- rôzne vybavovačky v teréne (úrady, obchody, stavby),
- v budúcnosti jednoduchá práca s kontami Youtube, Facebook, Instagram (zaučíme),
- riešenie rôznych dennodenných situácii.
Tvojou hlavnou zodpovednosťou bude, aby na úseku back office všetko riadne klapalo. Musíš byť pozorná, dôsledná a pohotová. V bežnej administratíve a prevádzke sa doslova očakáva, že budeš schopná vyhľadávať a opravovať chyby po nadriadených kolegoch, udržiavať poriadok v kanceláriách, spisoch a inej agende a bezchybne plniť rôzne administratívne úlohy. Jednoducho musíš kolegom zabezpečiť 100% podporu tak, aby sa oni mohli naplno sústrediť na svoju prácu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Neustále vzdelávanie, výborný pracovný kolektív, pružný pracovný čas, po dohode home office
a tiež notebook, mobil a služobné auto k plneniu pracovných úloh.
Požiadavky na zamestnanca:
Zásadným predpokladom na uchádzača je čestnosť, zodpovednosť a schopnosť dobre
vychádzať s ľuďmi. Vzťahy vo firme máme založené na vzájomnej dôvere, preto chceme vybrať
takého kolegu, ktorý si uvedomuje význam dôvery a zdieľa s nami rovnaké hodnoty ako
čestnosť, pracovitosť a zodpovednosť.
Pozícia je vhodná pre dôsledného, pracovitého a zodpovedného jedinca, ktorý je sám dobre
organizovaný a pri práci s firemnou agendou robí minimum chýb. Dobré ovládanie písomného
styku, ako aj programov ako word, excel a pod. je nevyhnutnosťou.
Skúsenosti s prácou asistentky, sekretárky, účtovníčky, bankovej úradníčky a pod. sú vítané, ale nie je to bezpodmienečný predpoklad. Anglický jazyk uvítame, ale tiež nie je podmienkou.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.