banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Personalistka - Mzdárka

Menej ako týždeň

ŠPRINT plus, s.r.o.

Jarmočná, Košice, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 350 € hrubého

1350EUR / mesiac Mesačne od 1350€ a viac osobnostné ohodnotenie v závislosti od praxe a odborných skúsenosti + vianočné odmeny.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Mzdový účtovník, Personalista, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​- Príprava a kompletizácia podkladov pre spracovanie miezd, spracovanie dochádzok a platových návrhov.
​- Zodpovednosť a nárokovosť na stravné.
​- Vedenie súvisiacej administratívnej činnosti ( zápočtové listy, PN, OČR,MD/RD, potvrdenie o príjme zamestnancov.
​- Zabezpečenie agendy s ročným zúčtovaním dane a ZP.
​- Vedenie evidencie uchádzačov o zamestnanie.
​- Vedenie evidencie zamestnancov a ich osobných údajov, archivácia osobných spisov.
​- Spracovanie a evidencia pracovných zmlúv, tvorba pracovných zmlúv. a pracovných náplní.
​- Spracovanie a evidencia rámcových zmlúv s dodávateľmi služieb.
​- Spracovanie podkladov ak reportingom. Vedenie evidencie porušení pracovnej disciplíny.
​- Zabezpečenie a evidovanie pracovných lekárskych prehliadok.
​- Vystavenie a vedenie evidencie potvrdení zamestnancov.
​- Spracovanie miezd v programe OLYMP a INSYPO a následne zaslanie miezd.
​- Komunikácia so zamestnancami spoločnosti.
​- Zasielanie podkladov do sociálnej a zdravotnej poisťovne a komunikácia s nimi.
​- Vykonávanie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
​- Prijímanie zamestnancov, ukončovanie pracovného pomeru a s tým súvisiace predpisy ,zákony, vyhlášky, mzdy, teoretické vedomosti a praktické skúsenosti v oblasti personálnej agendy, daň z príjmu, skladové hospodárstvo, administratívne práce, práca na PC, práca v programe OLYMP vítaná.
​- Vybavovanie poštovej, e-mailovej, telefonickej komunikácie.​

Zamestnanecké výhody, benefity:

​- stabilná práca v stabilnej rastúcej firme
​- práca na TPP
​- pracovná doba Pondelok až Piatok od 7:30 – 16:00 hod.
​- stravne lístky
​- preplácané nadčasy, sviatky
​- výplata pravidelne na účet do 15 dňa v mesiaci,
​- plánovanie dovolenky
​- koncoročné odmeny, vianočný večierok, darčeky k sviatku a na deň žien, darčeky pre deti ku dňu detí, ​

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás ponuka zaujala zasielajte životopis s fotografiou na email: mpopi@sprint.sk
Budeme kontaktovať a pozývať na osobný pohovor len vybraných uchádzačov na základe životopisu.

Požiadavky na zamestnanca:

​- požadujeme prax v oblasti personalistiky minimálne 1 rok
​- MS Office (Excel, Word)- pokročilá úroveň
​- strojopis a znalosti hospodárskej korešpondencii
​- ovládanie zákonníka práce
​– komunikatívnosť, tímovosť
​– asertivita, trpezlivosť, flexibilita
​– chuť vzdelávať sa​

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.