Financial Operations Specialist
Menej ako 2 týždne
IBL Software Engineering, spol. s r.o.
Galvaniho Business Center IV, Galvaniho 17/C, Galvaniho, Ružinov, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 700 € hrubého
od 1700€ + mesačné prémie až do výšky 20% a koncoročné prémie
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Vrcholový manažment, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Finančný manažér, Účtovník, Daňový poradca
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Budete kľúčovou osobou zodpovednou za spracovanie, evidenciu, vystavovanie a kontrolu všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich faktúr, ako aj ďalších finančných dokumentov. Budete úzko spolupracovať s Chief Financial Officerom, Projektovými Manažérmi, Office Assistentmi, účtovníčkou, auditorom a ďalšími oddeleniami, aby ste zabezpečili presný, včasný a spoľahlivý fakturačný a platobný proces. Vašou úlohou bude tiež komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi v anglickom ale aj slovenskom jazyku.
Budete zodpovedný/-á za bezproblémové riadenie platobného styku a cash flow, čo zahŕňa vykonávanie všetkých platieb, komunikáciu so slovenskými aj zahraničnými bankami a vystavovanie bankových záruk. Súčasťou agendy je tiež precízne sledovanie úhrad, pohľadávok, daňových povinností spoločnosti a riešenie akýchkoľvek nezrovnalostí alebo nedorozumení vo fakturácii. Vašou prácou bude aj sledovanie kurzov zahraničných mien pre potreby vystavovania faktúr v cudzích menách a pre predaj zahraničnej meny, ako aj sledovanie cash flow spoločnosti.
Taktiež budete pravidelne komunikovať s poisťovacím agentom ohľadom poistenia majetku, či poistení potrebných k uzavretiu kontraktov a tendrov. Očakávame od Vás aj prípravu potrebných dokumentov pre účtovníctvo, audit a podklady pre účtovnú uzávierku, a v neposlednom rade bude tvoja agenda zahŕňať aj analýzu vystavených a prijatých faktúr vrátane ich pridelenia na interné projekty, čítanie zmlúv a tendrov, posudzovanie finančných rizík, ako aj výpočet kurzov pre cenové ponuky zákazníkov.
Veríme, že sa rýchlo zorientujete v našich procesoch a preukážeš svoju zdatnosť natoľko, že sa časom stanete ďalšími očami pre projektových manažérov a budget ownerov, a budete sa podieľať na finančných aspektoch tendrov, ako aj na kontrole príjmov a výdavkov naprieč všetkými sekciami spoločnosti.
Súčasťou Vašou práce bude aj dôsledné monitorovanie a kontrola pohľadávok a záväzkov, a podpora pri príprave rozpočtov, finančných predikcií a sledovanie výkonnosti voči plánu a zabezpečenia správneho cashflow. Budete tiež analyzovať finančné reporty a navrhovať nové podľa svojich potrieb a vízií.
Vašou úlohou bude aj pripomienkovať finančné aspekty rôznych medzinárodných zmlúv, ktoré uzatvárame a obchodnému oddeleniu budeš pravou rukou v navrhovaní primeraných finančných podmienok, predikcií vývoja kurzov a zváženia kurzového rizika, či pri posudzovaní daňových podmienok v zahraničí.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Okrem základnej mzdy od 1700€ brutto Vám ponúkame naviac mesačné odmeny, koncoročné prémie a každoročnú revíziu Vášho platu podľa inflácie. Dáme Vám možnosť ráno vstávať bez budíka vďaka flexibilnému pracovnému času. Máme vlastnú lektorku angličtiny, pravidelne čerstvé ovocie a povzbudzujúcu kávičku na pracovisku, maškrty na každom rohu, nadštandardnú starostlivosť o Vaše zdravie, psychologickú podporu od psychológov a terapeutov, masáže priamo vo firme a nezabudneme ani na darček k Vašim narodeninám. Naviac máme každý rok teambuilding, ples, Deň detí, karaoke party a mnoho ďalších akcií, na ktorých si spolu užijeme kopu zábavy.
Požiadavky na zamestnanca:
Máte pokročilé skúsenosti s fakturáciou a bez problémov komunikuješ v angličtine na úrovni B2, slovom aj písmom. Ovládaš MS Outlook, Excel a Word na užívateľskej úrovni a vyznačuješ sa analytickým a logickým myslením so silným zmyslom pre presnosť. Dokážete uvažovať v súvislostiach, hľadať príčiny a dôsledky a pracovať samostatne, pričom preberáte plnú zodpovednosť za svoju prácu. Neustále sa rád vzdelávate, máte výborné komunikačné a organizačné schopnosti a máte ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa v oblasti financií alebo ekonómie. Výhodou je znalosť systému ISO 9001, slovenskej daňovej legislatívy a predchádzajúce skúsenosti s účtovným systémom.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.