banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

We're building a pipeline of Internal Control Specialists at every level

Menej ako 2 týždne

Holcim European Business Services s.r.o.

Hlavná, Košice, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 600 € hrubého

Overpayment is possible depending on the respective training, qualification and professional experience. The gross salary is finally determined after the personal interview.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Finančný analytik, Účtovník, Controller, Špecialista fakturácie a platieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Join us as an Internal Control Specialist and help drive compliance, improve control frameworks, and collaborate with teams across a dynamic international environment.

Your responsibilities will include:

• Review and approve / reject authorization requests for the company’s users.
• Promote the concept of internal control and compliance across the organization by maintaining regular communication with employees, raising awareness and providing ongoing training and guidance to employees.
• Analyze and monitor segregation of duties conflicts to ensure proper division of responsibilities.
• Actively contribute to the continuous improvement of processes, brainstorming innovative ideas and proactively seeking opportunities to enhance the internal control system.

Zamestnanecké výhody, benefity:
- Annual 5% Bonus
- Grade-Related Bonus
- Employee Referral Program
- Supplementary Pension Fund
- Working Anniversary Awards
- Flexible Working Hours
- Hybrid Contract
- Sick Days
- Mental Health Support
- Multisport Card

Požiadavky na zamestnanca:
• University degree in Business Administration, Economics, Accounting, Finance or a related field.
• Minimum of 2 years of experience gained in Accounting, Finance, or related fields.
• Proficiency of English (upper intermediate, B2).
• Preferred but not required: French and previous auditing experience.
• Strong communication skills, with the ability to build effective relationships with both internal and
external stakeholders.
• Proactive, self-organized and results-oriented with a strong focus on getting things done.
• Strong teamwork skills with a collaborative and supportive attitude.
• Ability to adapt quickly to a dynamic environment with shifting priorities and focus.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.