Specialist Customer Excellence with Spanish language (50% Utilization)
Menej ako 2 týždne
HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o.
Bratislava, Slovakia
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 730 € hrubého
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Španielčina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Telefonický operátor, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
*Manage the Order entry process by ensuring timely and accurate order placement, modifications, and cancellations.
*Identify and manually resolve inconsistencies in Standard sales, Free of Charge & Return orders.
*Coordinate the resolution of exceptions with relevant parties.
*Generate detailed reports to monitor the status of orders and fulfillment progress.
*Conduct investigations into pricing discrepancies and variances, ensuring corrective actions are implemented.
*Verify the accuracy and completeness of data entry with strong attention to detail.
*Participate in continuous improvement initiatives aimed at enhancing operational quality and reducing processing times, including testing new system enhancements.
Zamestnanecké výhody, benefity:
*Flexible work scheme with flexible hours, hybrid work model and up to 30 days per year for remote work abroad
*Diverse national and international growth opportunities
*Globally applicable well-being standards, including health and preventive care programs
*Gender-neutral parental leave for a minimum of 8 weeks
*Employee Share Plan with voluntary investment and Henkel matching shares
*13th salary, incentives
*Cafeteria benefit system, Multisport card
*Henkel shop and Henkel nursery school
*Extra paid days off for special life situations, referral and relocation bonus
Informácie o výberovom konaní:
In case of interest, do not hesitate to send us your Curriculum Vitae in English language. We will contact only candidates who match a profile we are looking for. Thank you for your understanding.
Požiadavky na zamestnanca:
*Active knowledge of English and Spanish Language
*Customer orientation, performance motivation
*A self-starter who takes initiative
*Ability to work independently and within a team
*Accuracy, attention to detail and flexibility
*Communication and interpersonal skills
PLEASE SEND YOUR CV IN ENGLISH
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.