banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Správca pohľadávok/obvolávanie neuhradených faktúr

2 dni

CK CREDIT Slovakia, s. r. o.

Bratislavská cesta 5207/20, Komárno, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

Nástupný plat je 1400,00 EUR. V prípade ak sa uchytíš a budeš šikovný, vďaka % z obratu ti mzda môže narastať. Výška tvojej mzdy bude priamo úmerná tvojej šikovnosti.

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Základné

Jazyky

Slovenčina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Vykonávate administratívnu prácu súvisiacu so správou pohľadávok.
  • Evidencia informácií v našom internom systéme je na dennom poriadku.
  • Kontrolujete úhrady faktúr, ktoré sú po lehote splatnosti.
  • Pravidelne komunikujete s klientmi a obchodným oddelením ohľadom správy faktúr.
  • Zabezpečujete platobnú disciplínu a pomáhate udržiavať dobré vzťahy s našimi klientmi.
  • Kontrolujete dokumentáciu k pohľadávkam a dohodnuté termíny platieb.
  • Návrhujete riešenia pre prípadné problémy, ktoré sa objavia.
  • Kontrolujete splátkové plány a zabezpečujete ich dodržiavanie.
  • Typický deň môže zahŕňať obvolávanie klientov a následnú aktualizáciu ich stavu v systéme.
  • Pracovná doba je zvyčajne od 8:00 do 16:00, s flexibilitou na prispôsobenie sa potrebám tímu.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Čakajú na vás zaujímavé domáce alebo zahraničné pracovné cesty, ktoré obohatia vaše skúsenosti.
  • Naša oddychová a relaxačná miestnosť vám poskytne priestor na načerpanie nových síl počas náročných dní.
  • Investujeme do vášho rozvoja prostredníctvom vzdelávacích kurzov a školení, aby ste sa mohli neustále zlepšovať.
  • Zaobstarali sme vám služobný telefón, ktorý môžete bez obáv využívať aj na súkromné účely.
  • V kancelárii vás vždy čaká čerstvo pražená káva, aby ste mali energiu na dosahovanie svojich cieľov.
  • Naozaj dobrý kolektív je pre nás prioritou, pretože veríme, že skvelý tím robí prácu ešte zábavnejšou.

Informácie o výberovom konaní:
Na základe telefonického rozhovoru si dohodneme termín pohovoru. Sme malá spoločnosť, takže u nás je dôležitejší prvý dojem z potenciálneho uchádzača ako to, či má vhodné ekonomické vzdelanie. Samozrejme je veľkou výhodou ak máš školu a skúsenosti v danej oblasti, ale za nás je vždy dôležitejšia tvoja ochota sa vzdelávať aby si napredoval. Pretože ak rastieš, rastieme spolu!

Požiadavky na zamestnanca:

  • Cieľavedomosť
  • Komunikácia s klientmi
  • Komunikatívnosť
  • Pozornosť na detaily
  • Precíznosť a presnosť
  • Sebaovládanie v náročných situáciách
  • Stredoškolské vzdelanie
  • Skúsenosť s obvolávaním pohľadávok
  • Znalosť práce s PC a MS Office
  • Schopnosť efektívne komunikovať
  • Empatia a porozumenie potrebám klientov
  • Tímový hráč s pozitívnym prístupom

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.