Asistent / Asistentka pre B2C department
Menej ako týždeň
Orange Slovensko, a.s.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Buď pravou rukou riaditeľky retailového telco biznisu, ktorej život a práca je každý deň zážitkom aj prekvapením súčasne.
Dynamika každého dňa si vyžaduje prispôsobenie programu na mieru situácie; aj preto hľadáme flexibilnú a bezprostrednú osobnosť, s pozitívnym naladením a chuťou komunikovať.
Čomu sa u nás budeš venovať?
* Zabezpečenie administratívnej podpory riaditeľke oddelenia
* Koordinovanie pracovného kalendára, plánovanie a organizovanie stretnutí
* Príprava podkladov k stretnutiam
* Zúčastňovanie sa manažérskych stretnutí riaditeľstva a spracovávanie záznamov z nich
* Podpora kolegov pri organizácií služobných ciest a asistencia riaditeľke úseku s vyúčtovaním ciest
* Spracovovávanie podkladov pre dochádzku zamestnancov daného riaditeľstva
* Evidovanie, objednávanie a distribúcia kancelárskych potrieb
* Spracovávanie knihy jázd
* Podpora aktivít zameraných na budovanie employer branding a tímovej kultúry
V súčasnosti ide o pozíciu na dobu pokrývajúcu materskú dovolenku.
Zamestnanecké výhody, benefity:
* Možnosť čiastočného Home Office
* 8 dní dovolenky navyše
* 10 dní kompenzácia PN/OČR
* 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
* Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
* Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
* Parkovanie pre zamestnancov
* 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
* 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
* MultiSport karta
* Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
* Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
* 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
* Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
* Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
* Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
* Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
Požiadavky na zamestnanca:
* Aktívna znalosť anglického jazyka
* Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
* Proaktívny prístup, samostatnosť a flexibilita
* Diskrétnosť a príjemné vystupovanie
* Predchádzajúce skúsenosti na asistentskej pozícií – výhodou
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.