banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Executive Assistant / Office Manager

Menej ako 2 týždne

NeO Spectra s. r. o.

Mnoheľova 4984, Poprad, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

mzda sa upresní na základe kvalifikácie uchádzača

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme asistentku, ktorá sa stane dôležitým členom nášho tímu. Si absolvent alebo máš viacročné skúsenosti v požadovanej oblasti a túžiš po nových výzvach vo svojej kariére?

Ukáž nám svoj pozitívny vzťah k práci, posuň vpred naše projekty a procesy podpor svojich kolegov svojimi zručnosťami. Si kreatívny, iniciatívny, rád veci inovuješ a posúvaš vpred? Ak áno, si ten správny človek. Pridaj sa k nám!

  • Vykonávanie širokého spektra úloh zameraných na podporu fungovania firmy a plynulé fungovanie jej agendy podľa pokynov.
  • Dohliada nad dodržiavaním termínov.
  • Koordinuje a vybavuje e-mailovú, telefonickú a osobnú komunikáciu.
  • Monitoruje obchodné príležitosti a pripravuje analýzy na podporu rozhodovania.
  • Spolupracuje na príprave cenových ponúk, zmlúv a obchodných stratégií.
  • Pripravuje a dohliada na obchodné prípady (od zmluvy po fakturáciu).
  • Eviduje a archivuje dokumentáciu.
  • Participuje s vedením skladového hospodárstva spoločnosti.
  • Aktívne vykonáva komunikáciu so všetkými internými líniami firmy.
  • Vyhotovuje zápisy z porád a pripravuje podklady pre vedenie spoločnosti.
  • Samostatne vybavuje operatívne záležitosti.
  • Stará sa o návštevy a zabezpečuje občerstvenie počas stretnutí.
  • Vykonáva podporu výrobnému oddeleniu pri realizácii jednotlivých úloh:
    • participuje na procesoch a podporuje realizačný  tím,
    • spracováva personálnu agendu,
    • pracuje s dochádzkovým systémom, pripravuje mzdové podklady,
    • spravuje zamestnanecké údaje v interných informačných systémoch a dohliada nad aktuálnosťou a správnosťou údajov.
  • Spolupracuje s kolegami z iných oddelení na implementácii procesov v rámci celej spoločnosti.   

Pracovná doba typická pre pozíciu:

  • 8 hodín denne, 5 dní v týždni.
  • Prípadné práce mimo pracovných hodín sú dohodnuté individuálne s vedením spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Stabilná spoločnosť na trhu od 2006
  • Zaškolenie krok po kroku a vzdelávacie aktivity
  • Príjemné pracovné prostredie a atraktívna lokalita
  • Caffeteria a bonusy pri svadbe a narodení dieťaťa
  • Bonusy za úspešné ukončenie projektov a ďalšie benefity

Požiadavky na zamestnanca:

  • MS Office – pokročilá úroveň, práca s väčším množstvom dát, ich následné vyhodnotenie a reporting.
  • Analytické a logické myslenie a samostatnosť.
  • Schopnosť prichádzať s novými nápadmi a zlepšeniami procesov.
  • Orientácia na detail, zodpovednosť, spoľahlivosť, systém a poriadok
  • Výborné organizačné schopnosti, schopnosť určovať priority, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súčasne, odolnosť voči stresu a náporu pracovných úloh.
  • Tímovosť, nekonfliktnosť, taktnosť, proaktívnosť a flexibilita.

Hľadáme zodpovedného a organizačne zdatnú kolegyňu, ktorá bude podporovať naše interné procesy so zameraním na plnenie firemných cieľov a správu kancelárie

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.