banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Admin na oddelení Controllingu, Sedita Sereď

Menej ako 2 týždne

I.D.C. Holding, a.s.

Sereď, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Nástupná základná mzda je od 1300 EUR. K základnej mzde prislúcha mesačná prémiová zložka vo výške 20%+ 50 eur dochádzkový bonus + ročná prémia závislá od finančných výsledkov spoločnosti.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Controller, Špecialista reportingu


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme precízneho a zodpovedného kolegu/kolegyňu na pozíciu Controllingového administrátora, ktorého hlavnou úlohou bude správa a aktualizácia dát v systéme.

Medzi hlavnú pracovnú náplň patrí:

  • Správa a aktualizácia číselníkov hotových výrobkov, tovarov, surovín, obalov a polotovarov v ERP systéme
  • Udržiavanie číselníkov výrobkov podľa závodov a sezónnych potrieb (napr. Veľká noc, Vianoce)
  • Správa číselníkov externých dodávateľov a prideľovanie ID výrobkom
  • Nahrávanie cien, skladových údajov a predajných položiek do ERP systému
  • Zakladanie nových skladových položiek podľa špecifikácie výrobkov z oddelenia kvality
  • Oceňovanie položiek pre jednotlivé nákladové sady, kontrola s technicko-hospodárskymi normami (THN) a riešenie prípadných nezrovnalostí
  • Manuálne nahrávanie predajných položiek do ERP systému
    Tvorba a aktualizácia predajných cenníkov pre všetky obchodné entity
  • Úprava cien na základe vývoja cien vstupných surovín a obalových materiálov
  • Príprava štatistických výkazov podľa legislatívnych požiadaviek

Zamestnanecké výhody, benefity:

• práca v stabilnej - prosperujúcej spoločnosti
• pružný pracovný čas /pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod./
• možnosť teplého obeda od 1,10 €
• možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
• rozvoj zamestnancov formou vzdelávania
• balíček rôznych benefitov v hodnote 280 € ​
• príspevok na dôchodkové sporenie
• niekoľkokrát do roka obdarúvame zamestnancov darčekmi v podobe našich sladkých produktov

Informácie o výberovom konaní:
V prípade, ak Vás uvedená pracovná ponuka zaujala, zašlite si prosím svoju žiadosť a profesijný životopis na lanczova@idc.sk alebo môžete reagovať priamo cez portál profesia.

Výberové konanie bude prebiehať min. v dvoch výberových kolách.

Pozývať na výberové konanie budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá.


ODPOVEĎ BUDEME ZASIELAŤ PO UKONČENÍ VÝBEROVÉHO KONANIA LEN TÝM KANDIDÁTOM, KTORÍ SA ZÚČASTNILI VÝBEROVÉHO KONANIA. OSTATNÉ ŽIVOTOPISY KANDIDÁTOV BUDÚ NA ZÁKLADE SÚHLASU EVIDOVANÉ V NAŠEJ PERSONÁLNEJ DATABÁZE.

Ďakujeme za pochopenie.


V súvislosti s výberovým konaním organizovaným spoločnosťou I.D.C. Holding, a.s. Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686 (ďalej len „prevádzkovateľ“) nám na účely tohto výberového konania poskytujete osobné údaje obsiahnuté v životopise, motivačnom liste a dotazníku. Ako prevádzkovateľ, ktorý získava osobné údaje priamo od dotknutej osoby, sme na základe čl. 13 všeobecného nariadenia o ochrane údajov povinní poskytnúť Vám nasledujúce informácie:

a) osobné údaje v postavení prevádzkovateľa spracúva I.D.C. Holding, a.s., so sídlom Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava, IČO: 35706686, mail: idc@idc.sk,
b) spracúvanie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov,
c) osobné údaje budú alebo môžu byť poskytnuté príjemcom ako sú inšpektorát práce, orgány činné v trestom konaní, iné osoby oprávnené na základe zákona,
d) osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas trvania výberového konania a ďalších 12 mesiacov po jeho ukončení; po skončení doby uchovávania budú tieto osobné údaje zlikvidované alebo (v prípade uzavretia pracovnej alebo obdobnej zmluvy) budú nadväzne využívané na pracovnoprávne účely,
e) dotknutá osoba má právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, právo namietať proti spracúvaniu, právo na prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
f) poskytnutie osobných údajov na účel výberového konania organizovaného prevádzkovateľom je nevyhnutné na vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov; neposkytnutie osobných údajov na uvedený účel znemožňuje účasť na výberovom konaní,
g) osobné údaje nie sú predmetom automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy zodpovednaosoba@idc.sk.

Požiadavky na zamestnanca:

- dobrá znalosť Excelu a práca s dátami

- presnosť, systematickosť a zmysel pre detail

- analytické myslenie

- tímovosť

- flexibilita

- ochota učiť sa nové veci

- znalosť výrobného prostredia a procesov výhodou

- základná znalosť ekonomických princípov a účtovných procesov je výhodou

- skúsenosť s prácou v ERP systéme (IFS výhodou)




Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.