banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Deputy Store Manager Košíce

Menej ako týždeň

Košík.cz s.r.o.

Humenská 331/37, Košice - Západ, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

Mzda sa skladá z fixnej a variabilnej zložky mzdy. Finálna výška závisí od skúseností kandidáta a bude upresnená na osobnom pohovore.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Základné

Zaradené

Doprava, špedícia, logistika, Obchod, Manažment, Skladník, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci skladu


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Sme jednou z najväčších e-commerce spoločností v Českej republike a v minulom roku sme veľmi úspešne expandovali na Slovensko.. Najviac hrdí sme na to, že zákazníkom ponúkame jednu z najkvalitnejších služieb na európskom trhu. V Košíku zásadne pretvárame tradičné odvetvie a prepisujeme budúcnosť spôsobu nakupovania potravín.

A ako to už býva, veľké ambície vyžadujú aj veľké talenty, na ktorých naša firma stojí. V Košíku sa vždy usilujeme o ambicióznych, šikovných a zodpovedných kolegov, ktorí nám ju pomôžu pretvoriť do firmy európskych rozmerov. Rastieme aj na Slovensku a práve preto hľadáme nového kolegu na pozíciu Deputy Store Manager pre Košice.

Čo vás čaká?

  • Deputy Store Manager (zástupca vedúceho predajne) plní dôležitú podpornú úlohu v riadení a organizácii každodenných operácií online obchodu s potravinami. Hlavným zmyslom tejto pozície je asistovať Store Managerovi pri riadení všetkých aspektov prevádzky, vrátane skladovania, logistiky, zákazníckeho servisu a vedenia tímu.
  • Deputy Store Manager zaisťuje, aby všetky procesy prebiehali hladko a efektívne, a pomáha udržiavať vysoký štandard služieb pre zákazníkov.

Kľúčové pracovné činnosti a zodpovednosti

Podpora prevádzkových operácií:

  • Asistencia pri riadení a koordinácii denných činností v sklade a pri expedícii tovaru.
  • V prípade potreby aktívne zapojenie do procesov a výpomoc pri expedícii tovaru.
  • Sledovanie efektivity procesov a návrhy na ich optimalizáciu.

Riadenie skladových zásob:

  • Pomoc pri správe a monitorovaní skladových zásob, zabezpečenie dostatočnej úrovne zásob a minimalizácia výpadkov.
  • Podieľanie sa na pravidelných inventúrach a riešení prípadných nezrovnalostí.

Kontrola a dodržiavanie kvality:

  • Sledovanie a zabezpečenie ideálneho toku tovaru (dodržiavanie FIFO).
  • Dôsledná kontrola kvality expedovaného tovaru.

Vedenie a rozvoj tímu:

  • Organizácia a vykonávanie školení nových zamestnancov, podpora ich rozvoja a zvyšovania kvalifikácie.
  • Motivácia zamestnancov na dosiahnutie stanovených cieľov a zabezpečenie vysokej úrovne produktivity.
  • Riešenie problémov a podpora tímu počas pracovných zmien.

Finančný manažment:

  • Asistencia pri sledovaní a kontrole nákladov a ďalších ukazovateľov spojených s prevádzkou skladu.

Zaistenie bezpečnosti a súladu s predpismi:

  • Dohľad nad dodržiavaním bezpečnostných a hygienických predpisov.
  • Organizácia školení zamestnancov v oblasti bezpečnosti a hygieny.

Zástupovanie pri neprítomnosti Store Managera:

  • Prevzatie plnej zodpovednosti za riadenie skladu v neprítomnosti Store Managera.
  • Zaistenie kontinuity prevádzky a udržanie vysokej úrovne služieb.
  • Komunikácia a spolupráca:
  • Úzka spolupráca so Store Managerom a ďalšími kolegami naprieč spoločnosťou.
  • Pracovná doba – krátký dlouhý týden.

Požadujeme

  • Skúsenosti na podobnej pozícii 2 roky.
  • Skúsenosti v oblasti obchodu s potravinami výhodou.
  • Skúsenosti s vedení väčšieho počtu ľudí.
  • Veľmi dobré interpersonálne a komunikačné zručnosti so schopnosťou spolupracovať na všetkých úrovniach.
  • Ukončené stredoškolské vzdelanie (maturitní skúška).
  • Znalosť práce s MS Office a SAP výhodou.


Čo naviac sa bude hodiť?

  • Byť fanúšikom nových technológií a inovácií.
  • Schopnosť fungovať v meniacom sa prostredí, pretože rýchlo rastieme.
  • Sebaorganizovanosť a vysoko samostatné riadenie vlastného výkonu
  • Zodpovednosť za vlastné výsledky, pretože všetci pracujeme spoločne.

Čo ti ponúkame?

  • Možnosti vzdelávania, osobného rozvoja a rastu.
  • Variabilnú zložku s možnosťou vyššieho plnenia.
  • Zmluvu na dobu neurčitú.
  • Flexibilná pracovná doba.
  • Finančný príspevok na stravovanie nad rámec zákona.
  • Veľkovýhodné zamestnanecké zľavy na Kosík.sk.
  • VIP ceny na Alza.sk, Electrolux.sk a AEG.sk.
  • Zamestnanecké aktivity zamerané na podporu tímového ducha.

Ak vás láka práca, kde môžete formovať budúcnosť e-commerce na Slovensku, prihláste sa ešte dnes!

Zamestnanecké výhody, benefity:
Vzdelávacie kurzy, školenia
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
Rozjazd úplne nového projektu
Dovolenka 5 týždňov
Príspevok na vzdelanie
Občerstvenie na pracovisku
Kafetéria
Mobilný telefón
Možnosť si nadpracovať hodiny
Individuálný rozpočet na osobnostný rast
Notebook
Príspevok na dôchodkové/životné pripoistenie
Vlastna organizácia práce
Zľava na firemné produkty/služby

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.