banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent/ka vedenia so zameraním na fakturáciu

Stále hľadajú

NABYKOV, s. r. o.

Stará Vajnorská, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 300 - 1 500 € hrubého

Mzda sa odvíja od skúsenosti a praxe uchádzača. Nástupná mzda je automaticky navýšená po riadom zaškolovacom procese a plnom prevzatí celej agendy (1600/1800 brutto)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Pokladník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


  • Vystavovanie faktúr, zálohových faktúr, dobropisov a dodacích listov
  • Príjem a evidencia nákladových, dodatočných a zahraničných faktúr
  • Kontrola vzájomných pohľadávok a záväzkov, spracovanie platobných exportov a komunikácia s odberateľmi (vystavovanie upomienok)
  • Spracovanie prijatých a odoslaných platieb, práca s pokladňou a hotovosťou vrátane evidencie hotovostných záloh
  • Spracovanie tržieb a terminálových platieb
  • Príprava podkladov na mesačnú a ročnú DPH pre externú účtovnú spoločnosť
  • Starostlivosť o firemný vozový park: kontrola STK/EK, prezúvanie pneumatík, servisné prehliadky, diaľničné známky
  • Zabezpečenie hygienických a kancelárskych potrieb
  • Evidencia balíkov v systéme prepravnej spoločnosti a riešenie reklamácií (poškodenie balíkov a tovaru)
  • Personálna agenda: evidencia nových zamestnancov, kontrola dochádzky, organizovanie BOZP školení, komunikácia s mzdovou účtovníčkou
  • Spracovanie mzdových nákladov

Zamestnanecké výhody, benefity:

Práca v dlhoročnej stabilnej firme

Stravné hradené v plnej výške spoločnosťou

Firemný telefón 

Firemné akcie 2x do roka

Odborné školenia 

Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás ponuka oslovila pošlite nám:
- životopis s fotografiou

Vzhľadom na veľký počet záujemcov, budú telefonický kontaktovaní len vhodní uchádzači. Za Váš záujem Vám ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca:


  • Základné znalosti účtovníctva a skúsenosti s vystavovaním faktúr
  • Precíznosť, spoľahlivosť a organizačné schopnosti
  • Komunikatívnosť a ochotu riešiť problémy či nezrovnalosti s chladnou hlavou
  • Znalosť práce s PC a bežnými kancelárskymi programami (MS Office)
  • Zodpovedný prístup k práci a samostatnosť

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.