banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent/ka na nákupnom oddelení (angličtina - písmom)

Včerajšie

iFix s. r. o.

Námestie hraničiarov, Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 - 1 900 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Manažment, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Vedúci nákupu, Produktový manažér - špecialista, Administrátor internetového obchodu


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Komunikácia s dodávateľmi – každodenný kontakt v angličtine cez e-mail a chat, vyjednávanie podmienok, riešenie aktuálnych potrieb a plánovanie dodávok.
  • Spolupráca pri nastavovaní nových procesov – aktívna účasť na optimalizácii interných nákupných postupov a ich zavádzaní do praxe.
  • Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami – najmä s produktovým, servisným a reklamačným tímom s cieľom zabezpečiť bezproblémové fungovanie naších procesov.
  • Koordinácia s externými partnermi a dodávateľmi – s cieľom dosiahnuť optimálny pomer ceny, kvality a dostupnosti produktov.
  • Efektívna interná komunikácia – výmena informácií a kooperácia s ďalšími oddeleniami spoločnosti (logistika, obchod, marketing atď.).
  • Analýzy a reporting – pravidelné sledovanie a vyhodnocovanie efektivity nákupov, cien, trendov a konkurenčných ponúk.
  • Administratívne úkony v operatíve nákupu a cenotvorby

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Flexibilný pracovný čas pre lepšiu rovnováhu medzi prácou a súkromím.
  • Kvartálne bonusy – oceňujeme tvoj prínos!
  • Sloboda pri riešení pracovných výziev a podpora tvojej kreativity.
  • Mladý a dynamický tím s možnosťou profesionálneho a osobného rastu.
  • Príjemná, priateľská a otvorená firemná kultúra bez dresscodu.
  • Zamestnanecké zľavy na produkty a služby a notebook aj na súkromné účely.
  • Pravidelné firemné akcie, teambuildingy a podpora športových aktivít (MultiSport karta).
  • Občerstvenie počas celého dňa (káva, čaj).
  • Firemné vzdielané kolobežky k dispozícii pre súkromné účely

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Vzhľadom na veľké množstvo záujemcov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Organizačné zručnosti: Zvládanie plánovania, koordinácie aktivít a efektívneho rozdeľovania úloh v tíme.
  • Zodpovednosť a dôslednosť: Orientácia na výsledky, schopnosť sledovať výkonnosť tímu a zabezpečiť dodržiavanie štandardov pri exekúcii úloh.
  • Komunikačná zdatnosť: Jasná, konštruktívna a asertívna komunikácia so svojím tímom.
  • Schopnosť riešiť problémy: Rýchle a vecné riešenie neočakávaných situácií s chladnou hlavou.
  • Analytické myslenie: Vnímanie súvislostí medzi dátami z trhu, správaním zákazníkov a výkonnosťou tímu s cieľom navrhovať zlepšenia.
  • Flexibilita: Prispôsobivosť pri práci v dynamickom prostredí a ochota reagovať na zmeny operatívne a s nadhľadom.
  • Nasadenie a osobná iniciatíva: Chuť posúvať veci dopredu, hľadať riešenia a byť aktívnou oporou pre tím aj spoločnosť.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.