Asistent/ka na nákupnom oddelení (angličtina - písmom)
Včerajšie
iFix s. r. o.
Námestie hraničiarov, Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 1 900 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Obchod, Manažment, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Vedúci nákupu, Produktový manažér - špecialista, Administrátor internetového obchodu
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Komunikácia s dodávateľmi – každodenný kontakt v angličtine cez e-mail a chat, vyjednávanie podmienok, riešenie aktuálnych potrieb a plánovanie dodávok.
- Spolupráca pri nastavovaní nových procesov – aktívna účasť na optimalizácii interných nákupných postupov a ich zavádzaní do praxe.
- Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami – najmä s produktovým, servisným a reklamačným tímom s cieľom zabezpečiť bezproblémové fungovanie naších procesov.
- Koordinácia s externými partnermi a dodávateľmi – s cieľom dosiahnuť optimálny pomer ceny, kvality a dostupnosti produktov.
- Efektívna interná komunikácia – výmena informácií a kooperácia s ďalšími oddeleniami spoločnosti (logistika, obchod, marketing atď.).
- Analýzy a reporting – pravidelné sledovanie a vyhodnocovanie efektivity nákupov, cien, trendov a konkurenčných ponúk.
- Administratívne úkony v operatíve nákupu a cenotvorby
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Flexibilný pracovný čas pre lepšiu rovnováhu medzi prácou a súkromím.
- Kvartálne bonusy – oceňujeme tvoj prínos!
- Sloboda pri riešení pracovných výziev a podpora tvojej kreativity.
- Mladý a dynamický tím s možnosťou profesionálneho a osobného rastu.
- Príjemná, priateľská a otvorená firemná kultúra bez dresscodu.
- Zamestnanecké zľavy na produkty a služby a notebook aj na súkromné účely.
- Pravidelné firemné akcie, teambuildingy a podpora športových aktivít (MultiSport karta).
- Občerstvenie počas celého dňa (káva, čaj).
- Firemné vzdielané kolobežky k dispozícii pre súkromné účely
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Vzhľadom na veľké množstvo záujemcov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca:
- Organizačné zručnosti: Zvládanie plánovania, koordinácie aktivít a efektívneho rozdeľovania úloh v tíme.
- Zodpovednosť a dôslednosť: Orientácia na výsledky, schopnosť sledovať výkonnosť tímu a zabezpečiť dodržiavanie štandardov pri exekúcii úloh.
- Komunikačná zdatnosť: Jasná, konštruktívna a asertívna komunikácia so svojím tímom.
- Schopnosť riešiť problémy: Rýchle a vecné riešenie neočakávaných situácií s chladnou hlavou.
- Analytické myslenie: Vnímanie súvislostí medzi dátami z trhu, správaním zákazníkov a výkonnosťou tímu s cieľom navrhovať zlepšenia.
- Flexibilita: Prispôsobivosť pri práci v dynamickom prostredí a ochota reagovať na zmeny operatívne a s nadhľadom.
- Nasadenie a osobná iniciatíva: Chuť posúvať veci dopredu, hľadať riešenia a byť aktívnou oporou pre tím aj spoločnosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.