Vedúci/a právneho referátu
Včerajšie
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
2 200 - 2 560 € hrubého
váš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 2560 EUR
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Zaradené
Právo a legislatíva, Manažment, Právnik, Vedúci právneho oddelenia
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
Máte právnické vzdelanie, sú vám blízke veci verejné a najmä komunálne, správne, občianske a obchodné právo?
Máte skúsenosť s vedením tímu, organizáciou a koordináciou práce kolegov?
Máte skúsenosti s prípravou všeobecne záväzných nariadení a interných právnych predpisov?
Máte skúsenosti s prípravou rozhodnutí v správnom konaní, odborných vyjadrení alebo právnych stanovísk v komunálnej oblasti?
Máte skúsenosti so spracovaním návrhov pre súdy, prokuratúru, exekútorské, notárske a ďalšie úrady a nerobilo by vám problém zastupovať pred nimi našu samosprávu?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
Riadenie, kontrola a organizácia práce zamestnancov právneho referátu,
zastrešovanie komunikácie právneho referátu s inými oddeleniami a referátmi miestneho úradu,
príprava a pripomienkovanie zmlúv a dohôd vrátane návrhov ich zmien a dodatkov k nim,
aktívna účasť na organizačných poradách starostu, miestnej rade a miestnom zastupiteľstve,
príprava a pripomienkovanie všeobecne záväzných nariadení mestskej časti a interných riadiacich aktov,
príprava materiálov na rokovanie orgánov mestskej časti vrátane miestneho zastupiteľstva,
vypracovanie návrhov pre súdy, prokuratúru, exekútorské, notárske a ďalšie úrady, ako aj príslušné orgány verejnej správy vrátane zabezpečovania písomného styku s nimi ,
právna podpora pri poskytovaní informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, pri vybavovaní sťažností a petícií podľa osobitných predpisov,
príprava a vypracovanie rozhodnutí, vyjadrení, stanovísk, právnych analýz, pripomienok, podkladov a návrhov právneho charakteru podľa potrieb vyplývajúcich z plnenia konkrétnych pracovných úloh,
vedenie agendy obchodných spoločností a iných subjektov založených alebo zriadených mestskou časťou
zastupovanie mestskej časti pred súdmi, notárskymi a exekútorskými úradmi, prokuratúrou a príslušnými orgánmi verejnej správy
zabezpečenie vymáhania pohľadávok mestskej časti (najmä v upomínacom a v exekučnom konaní),
zabezpečenie zverejňovania zmlúv.
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete na Miestnom úrade Petržalka a vašimi najbližšími spolupracovníkmi sa stanú kolegovia z právneho referátu, ktorých odborné výstupy budete kontrolovať a koordinovať. Váš bežný pracovný deň bude zahŕňať najmä komunikáciu, prideľovanie úloh, usmerňovanie pri zadaniach, kontrolu vypracovaných zmlúv a iných dokumentov, administratívne činnosti spojené s chodom právneho referátu či účasť na poradách a rokovaniach. Okrem tohto budete pracovať aj na vlastnej agende, ktorá rovnako pozostáva z riešenia zadaní spojených s právnou agendou a činnosťou mestskej časti. Ako vidieť, práca u nás je naozaj rôznorodá, no väčšinu z úloh si viete plánovať. Ako to však býva všade, sú aj úlohy, pri ktorých už „včera bolo neskoro“, ale aj tie sa dajú s prehľadom a pokojom zvládnuť. Na konci pracovného dňa tak budete mať dobrý pocit, že svojou prácou naozaj prispievate k lepšiemu životu v našej Petržalke.
Zamestnanecké výhody, benefity:
5 dní dovolenky navyše,
skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),
mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,
možnosť využívania MultiSport karty,
preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),
príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,
bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,
bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,
potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,
možnosť teambuildingových aktivít,
samozrejme, príspevok na stravovanie,
práca v stabilnom prostredí verejnej správy,
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať
- Štruktúrovaný profesijný životopis,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 22. augusta 2025 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal mať právnu prax minimálne 5 rokov. Mal/a by mať aj dobré manažérske zručnosti, schopnosť prerozdeľovať prácu a určovať priority. Výhodou je skúsenosť s prípravou všeobecne záväzných nariadení obce/mestskej časti, interných predpisov a materiálov na rokovanie jej orgánov. Mal/ by sa tiež bez problémov orientovať v právnych predpisoch súvisiacich s verejnou správou a obecným zriadením. Mal/a by mať zároveň prehľad v legislatíve týkajúcej sa nakladania s majetkom obce, vedenia správnych a priestupkových konaní, exekučného konania, ochrany osobných údajov, občianskych a obchodných vzťahov.. Kvalifikáciou je minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa so zameraním na právo a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s internetom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú zmysel pre spoluprácu, pokojné a ústretové vystupovanie, dochvíľnosť a precíznosť.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo,
odbornú prax minimálne 5 rokov a prax s vedením tímu,
skúsenosť s prácou v samospráve je výhodou, no nie je nevyhnutnou podmienkou,
orientáciu v príslušnej legislatíve,
zručnosti pri práci s PC a balíkom Microsoft Office,
samostatnosť a spoľahlivosť,
zodpovednosť a precíznosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.