banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúci/a právneho referátu

Včerajšie

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

2 200 - 2 560 € hrubého

váš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 2560 EUR

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Právo a legislatíva, Manažment, Právnik, Vedúci právneho oddelenia


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

  • Máte právnické vzdelanie, sú vám blízke veci verejné a najmä komunálne, správne, občianske a obchodné právo?

  • Máte skúsenosť s vedením tímu, organizáciou a koordináciou práce kolegov?

  • Máte skúsenosti s prípravou  všeobecne záväzných nariadení a interných právnych predpisov?

  • Máte skúsenosti s prípravou rozhodnutí v správnom konaní, odborných vyjadrení alebo právnych stanovísk v  komunálnej oblasti?

  • Máte skúsenosti so spracovaním návrhov pre súdy, prokuratúru, exekútorské, notárske a ďalšie úrady a nerobilo by vám problém zastupovať pred nimi našu samosprávu?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

  • Riadenie, kontrola a organizácia práce zamestnancov právneho referátu,

  • zastrešovanie komunikácie právneho referátu s inými oddeleniami a referátmi miestneho úradu,

  • príprava a pripomienkovanie zmlúv a dohôd vrátane návrhov ich zmien a dodatkov k nim,

  • aktívna účasť na organizačných poradách starostu, miestnej rade a miestnom zastupiteľstve,

  • príprava a pripomienkovanie všeobecne záväzných nariadení mestskej časti a interných riadiacich aktov,

  • príprava materiálov na rokovanie orgánov mestskej časti vrátane miestneho zastupiteľstva,

  • vypracovanie návrhov pre súdy, prokuratúru, exekútorské, notárske a ďalšie úrady, ako aj príslušné orgány verejnej správy vrátane zabezpečovania písomného styku s nimi ,

  • právna podpora pri poskytovaní informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, pri vybavovaní sťažností a petícií podľa osobitných predpisov,

  • príprava a vypracovanie rozhodnutí, vyjadrení, stanovísk, právnych analýz, pripomienok, podkladov a návrhov právneho charakteru podľa potrieb vyplývajúcich z plnenia konkrétnych pracovných úloh,

  • vedenie agendy obchodných spoločností a iných subjektov založených alebo zriadených mestskou časťou

  • zastupovanie mestskej časti pred súdmi, notárskymi a exekútorskými úradmi, prokuratúrou a príslušnými orgánmi verejnej správy

  • zabezpečenie vymáhania pohľadávok mestskej časti (najmä v upomínacom a v exekučnom konaní), 

  • zabezpečenie zverejňovania zmlúv.

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto

Pracovať budete na Miestnom úrade Petržalka a vašimi najbližšími spolupracovníkmi sa stanú kolegovia z právneho referátu, ktorých odborné výstupy budete kontrolovať a koordinovať. Váš bežný pracovný deň bude zahŕňať najmä komunikáciu, prideľovanie úloh, usmerňovanie pri zadaniach, kontrolu vypracovaných zmlúv a iných dokumentov, administratívne činnosti spojené s chodom právneho referátu či účasť na poradách a rokovaniach. Okrem tohto budete pracovať aj na vlastnej agende, ktorá rovnako pozostáva z riešenia zadaní spojených s právnou agendou a činnosťou mestskej časti. Ako vidieť, práca u nás je naozaj rôznorodá, no väčšinu z úloh si viete plánovať. Ako to však býva všade, sú aj úlohy, pri ktorých už „včera bolo neskoro“, ale aj tie sa dajú s prehľadom a pokojom zvládnuť. Na konci pracovného dňa tak budete mať dobrý pocit, že svojou prácou naozaj prispievate k lepšiemu životu v našej Petržalke.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 5 dní dovolenky navyše,

  • skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),

  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,

  • možnosť využívania MultiSport karty,

  • preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),

  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),

  • možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,

  • bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,

  • bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,

  • bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,

  • potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,

  • možnosť teambuildingových aktivít,

  • samozrejme, príspevok na stravovanie,

  • práca v stabilnom prostredí verejnej správy,

a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať

- Štruktúrovaný profesijný životopis,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 22. augusta 2025 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca:

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal mať právnu prax minimálne 5 rokov. Mal/a by mať aj dobré manažérske zručnosti, schopnosť prerozdeľovať prácu a určovať priority. Výhodou je skúsenosť s prípravou všeobecne záväzných nariadení obce/mestskej časti, interných predpisov a materiálov na rokovanie jej orgánov. Mal/ by sa tiež bez problémov orientovať v právnych predpisoch súvisiacich s verejnou správou a obecným zriadením. Mal/a by mať zároveň prehľad v legislatíve týkajúcej sa nakladania s majetkom obce, vedenia správnych a priestupkových konaní, exekučného konania, ochrany osobných údajov, občianskych a obchodných vzťahov.. Kvalifikáciou je minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa so zameraním na právo a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s internetom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). Samozrejmosťou sú zmysel pre spoluprácu, pokojné a ústretové vystupovanie, dochvíľnosť a precíznosť.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo,

  • odbornú prax minimálne 5 rokov a prax s vedením tímu,

  • skúsenosť s prácou v samospráve je  výhodou, no nie je nevyhnutnou podmienkou,

  • orientáciu v príslušnej legislatíve,

  • zručnosti pri práci s PC a balíkom Microsoft Office,

  • samostatnosť a spoľahlivosť,

  • zodpovednosť a precíznosť.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.