Hľadáme administratívno-klientského pracovníka do Košíc - pridaj sa k nášmu tímu!
Stále hľadajú
Ing. Dominika Godora
Košice, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 000 - 2 500 € hrubého
+ bonusy a odmeny mesačné/kvartálne/ročné
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Telefonický operátor, Klientský pracovník, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme administratívno-klientského pracovníka s tvorivým prístupom pre našu agentúrnu kanceláriu v Košiciach. Tvojou úlohou bude:
- Starostlivosť, poradenstvo a osobná komunikácia s klientmi v nových priestoroch agentúrnej kancelárie v centre Košíc.
- Informovať klientov o digitálnych službách a výhodách ich využívania.
- Podporovať klientov vo využívaní týchto digitálnych nástrojov.
- Pomáhať klientom hlásiť poistné udalosti pomocou online nástroja.
- Zabezpečovať servis k poistným zmluvám existujúcich klientov spoločnosti ASP a ASDSS.
- Poskytovať informácie k poistným zmluvám našich klientov.
- Vybavovať rôzne požiadavky našich klientov, ako napríklad žiadosti na zrušenie alebo zmenu poistnej zmluvy, predaj produktov a služieb.
- Reprezentácia spoločnosti.
- Práca a aktualizácia zákazníckych databáz a marketingu.
- Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy.
- Plnenie predajných plánov.
- Predmetom činnosti ktorého je výkon finančného sprostredkovateľa v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.
Okrem týchto úloh môžeš očakávať aj:
- Príprava pracovných ponúk pre klientov
- Aktívne vyhľadávanie nových klientov
- Práca v tíme a spolupráca s manažmentom
Výhody, ktoré ťa u nás čakajú:
- Možnosť rýchleho rastu v rámci spoločnosti
- Práca v mladom a dynamickom tíme
- Zaujímavé benefity vrátane zdravotného a životného poistenia, firemných akcií a pod.
Typický deň na pozícii administratívno-klientského pracovníka v našej agentúrnej kancelárii v Košiciach zahŕňa:
- Osobnú komunikáciu s klientmi a riešenie ich potrieb a požiadaviek.
- Aktualizáciu databáz a marketingových materiálov.
Pracovná doba pre túto pozíciu je typicky len počas pracovných dní a je flexibilná v závislosti od potrieb kancelárie.
Pridajme sa k tvojmu tímu a spoločne budeme rásť!
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Máš možnosť získať prácu aj bez skúseností v administratíve a zaujímavú prácu s klientmi.
- Ponúkame ti atraktívny systém odmeňovania, vďaka ktorému môžeš získať nadštandardný príjem v najsilnejšej spoločnosti na trhu.
- Bezplatné vzdelávanie a osobnostný rozvoj sú u nás samozrejmosťou. Navyše ťa čaká aj kariérny rast.
- Potrebuješ oddych? U nás máš oddychovú zónu, kde si môžeš oddýchnuť a naberať nové sily.
- Sviatky a víkendy máš voľno a navyše môžeš pracovať aj z domu, vďaka home office.
- Pracovná doba je pre nás dôležitá, preto ti ponúkame flexibilný pracovný čas, ktorý sa prispôsobí tvojim potrebám.
- Máš zľavy v obchodnom reťazci s elektronikou Datart Alza, a zamestnanecké zľavy pre teba a tvoju rodinu.
- Naše reklamné predmety ťa potešia a pripomenú si nás aj mimo pracovného času.
- Tešíme sa na letný celofiremný teambuilding, kde sa môžeš stretnúť s kolegami z iných oddelení a spoznať sa lepšie.
- Vianočný večierok je u nás tradíciou a tešíme sa, že ťa môžeme pozvať na neformálnu spoločnú zábavu.
Informácie o výberovom konaní:
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( poprípade motivačný list )
Požiadavky na zamestnanca:
- Hľadáme administratívno-klientského pracovníka s tvorivým prístupom pre Košice
- Využívanie výpočtovej techniky pri kancelárskych prácach (Excel, Word)
- Presnosť a precíznosť
- Kultivovaný slovný a písomný prejav
- Schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
- Flexibilita a prispôsobivosť
- Ochota učiť sa nové veci
- Požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou alebo vyššie
- Hard skills: Microsoft Office, administratívne zručnosti
- Soft skills: tímová spolupráca, komunikácia, riešenie problémov
- Tykajúc sa uchádzača: Máš skúsenosti s podobnou prácou?
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.