Referent/ka pre informatiku - správca webového sídla Mestského úradu
Stále hľadajú
Mesto Hlohovec
M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 057,50 - 1 400 € hrubého
• funkčný plat na uvedenej pozícií je stanovený v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme vo výške minimálne 1 057,50 € brutto, plat bude zvýšený v závislosti od započítanej praxe a k platu sa pripočíta osobný príplatok. Priemerný plat na pozícii sa môže pohybovať okolo sumy 1 300 až 1 400 € brutto.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Zaradené
Informačné technológie, Systémový administrátor
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zodpovedá za administráciu, správu, aktualizáciu, technické a prevádzkové zabezpečenie webového sídla.
• Zabezpečuje prevádzku a správu web aplikácií.
• Koordinuje prístupy webových editorov a poskytuje metodickú, technickú a odbornú pomoc webovým editorom.
• Zabezpečuje vnútorný audit webového sídla (dodržiavanie štandardov).
• Zabezpečuje prístupnosť dokumentov zverejňovaných na webovom sídle mesta.
• Zabezpečuje evidovanie požiadaviek a vzniknutých chýb na webovom sídle.
• Zabezpečuje testovanie webového sídla s cieľom zefektívniť jeho použiteľnosť.
• Optimalizuje chod webového sídla (kompresiu použitých súborov, vylepšením používateľskej dostupnosti a pod.).
• Technicky zaraďuje informačný spravodaj Život v Hlohovci v digitálnej podobe na webovom sídle Mesta Hlohovec.
• Spracováva štatistiky prístupov.
• Spolupracuje s autormi textov, grafikmi, programátormi a web dizajnérmi.
• Koordinuje aktivity a informácie zverejňované na stránke mesta s jednotlivými referentmi MsÚ a organizáciami mesta.
• Pripravuje jednoduché grafické úpravy – tvora upútaviek pre webové sídlo.
• Vyhotovuje analýzy informácií z webového sídla (aj iných web stránok).
• Zastupuje web editorov z iných odborov pri zverejňovaní informácií na webovom sídle.
• Komunikuje s externými subjektmi, dodávateľmi a občanmi pre potreby aktualizácie obsahu webového sídla.
• Zabezpečuje administráciu Intranetu.
• Vedie celý administratívny proces verného obstarávania za odbor.
• Pripravuje podklady k verejnému obstarávaniu za odbor.
• Spracováva ekonomickú agendu referátu organizačného a informatiky (rozpočet, faktúry, zmluvy, platobné poukazy).
Zamestnanecké výhody, benefity:
• odmeny, príspevok do III. piliera – doplnkové dôchodkové sporenie, príspevok na rekreáciu, príspevky zo sociálneho fondu, príspevky v zmysle kolektívnej zmluvy
• podpora pri ďalšom vzdelávaní formou školení a osobného rastu
• finančný príspevok na stravovanie aj počas dovolenky
• zvýšený výmer dovolenky o 5 dní nad rámec zákona
• pružný pracovný čas (7,5 h denný pracovný úväzok)
• práca v stabilnom prostredí verejnej správy
Informácie o výberovom konaní:
Pre zaradenie do pracovného pohovoru doručte PÍSOMNÚ PRIHLÁŠKU (žiadosť o prijatie do zamestnania) spolu so:
• štruktúrovaným životopisom (s uvedeným platným telefonickým a emailovým kontaktom)
• fotokópiou dokladu o dosiahnutom najvyššom vzdelaní
• čestným vyhlásením o bezúhonnosti
• súhlasom so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (formulár je súčasťou inzerátu zverejneného na webovej stránke mesta Hlohovec v časti Kariéra, Voľné pracovné miesta)
je potrebné do 27. 08. 2025 odovzdať osobne do podateľne MsÚ v Hlohovci alebo doručiť poštou na adresu:
Mesto Hlohovec – Mestský úrad
M. R. Štefánika 1
920 01 Hlohovec
Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia žiadosti do podateľne Mestského úradu Hlohovec, resp. jej odovzdanie poverenému zamestnancovi Mesta Hlohovec poskytovateľom poštových služieb. Žiadosti doručené po stanovenom termíne nebudú akceptované a nebudú do pohovoru zaradené.
Uzatvorenú obálku je potrebné označiť heslom: „ REFERENT/KA PRE INFORMATIKU – SPRÁVCA WEBOVÉHO SÍDLA Mestského úradu“ – neotvárať.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme na dobu určitú – zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky, s nástupom do práce od októbra 2025, prípadne dohodou.
V prípade, že spĺňate požiadavky a máte záujem o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte a zašlite požadované doklady. S Vašimi predloženými dokladmi sa budeme zaoberať a Vami poskytnuté informácie starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí v čo najväčšej miere spĺňajú nami požadované kritériá.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pohovor bez udania dôvodu zrušiť.
Bližšie informácie poskytne:
Vedúci odboru organizačného a informatiky: Ing. Štefan Herceg, tel. č. 0918 940 822.
Požiadavky na zamestnanca:
Podmienky účasti:
• vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
• odborná prax v oblasti správy webovej stránky je nevyhnutná
• bezúhonnosť
• pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office
Výhoda:
• prax na podobnej pozícii v oblasti správy webovej stránky
• prax v ekonomickej administratíve
• prax vo verejnej správe
Osobnostné predpoklady:
• zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam
• samostatnosť
• aktívny prístup k riešeniu úloh
• dobré komunikačné schopnosti, prezentačné schopnosti
• vysoké pracovné nasadenie, odolnosť voči stresu pri zvýšenom nápore práce
• komunikatívnosť (jednanie s ľuďmi)
• spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.