Nie je to len o faktúrach, kalendároch či organizácii ciest. Je to aj o tom, aby sa u nás každý cítil dobre.
Menej ako týždeň
h&h PARTNERS, advokátska kancelária s.r.o.
Košice, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 000 € hrubého
Hrubá mzda od 1000 EUR v závislosti od skúseností a referencií.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Asistent, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do našej advokátskej kancelárie h&h PARTNERS (Košice) hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Asistent /office managera.
Ak máte radi, keď veci fungujú hladko, keď každý detail zapadne na svoje miesto a zároveň viete vytvoriť atmosféru, v ktorej sa ľudia cítia dobre – ste presne ten človek, ktorého chceme spoznať.
Čo vás u nás čaká?
- Starostlivosť o plynulý chod kancelárie – od administratívnych procesov a evidencie až po komunikáciu s inštitúciami.
- Organizovanie praktických vecí, ktoré uľahčujú každodenný život tímu – od zabezpečenia pracovných potrieb, cez plánovanie služobných ciest a firemných stretnutí, až po poriadok v spoločných priestoroch.
- Koordinácia a zabezpečenie back-office úloh – podklady pre fakturáciu, správa dokladov, reporting a podklady pre účtovníctvo.
- Starostlivosť o príjemnú atmosféru v kancelárii – privítanie klientov, poriadok v zasadačke, ale aj drobnosti, ktoré tvoria pohodu (káva, čaj, kvety).
- Podpora tímu pri každodenných úlohách – aby sa všetci mohli spoľahnúť, že „oheň vo firemnom krbe stále horí“.
Koho hľadáme?
Hľadáme človeka, ktorý má pôžitok z poriadku, rád dotiahne veci do konca a má dobrý pocit, keď všetko sedí na svojom mieste. Niekoho, kto:
- Myslí na detaily – vie, že aj drobnosti robia veľký rozdiel. Či už ide o správne založený dokument, načas odoslaný report alebo doplnenú kávu v kuchynke.
- Má prirodzený organizačný talent – keď treba vybaviť služobnú cestu, naplánovať firemné stretnutie alebo zosúladiť kalendáre, nestratí prehľad a udrží veci v pohromade, aby dávali zmysel.
- Je spoľahlivý a precízny – úlohy berie vážne a dokončuje ich s istotou, o ktorú sa ostatní môžu oprieť.
- Vie pracovať s ľuďmi – má v sebe empatiu, ochotu pomôcť a schopnosť vytvoriť priateľskú atmosféru, kde sa kolegovia cítia dobre.
- Zvláda rôznorodé úlohy – baví ho prepínať medzi administratívou, organizáciou, komunikáciou s klientmi či inštitúciami, a pritom si zachovávať prehľad aj dobrú náladu.
- Má flexibilitu a pohotovosť – keď niečo nečakané vyskočí, nezľakne sa toho, ale spoločne s kolegami hľadá riešenie.
Skrátka – človeka, ktorý dokáže byť „srdcom kancelárie“: spoľahlivý, dôsledný, ale zároveň ľudský a priateľský.
A dodávame – vek je len číslo :-). Ak ste mladší a hľadáte stabilitu, alebo starší a chcete do práce priniesť extra dávku skúsenosti a nadhľadu, v oboch prípadoch si vás radi vypočujeme.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Stabilné a priateľské prostredie v etablovanej advokátskej kancelárii.
- Pravidelná úprava platu + 13. plat
- Káva, čaj a pochutiny na účet podniku :-).
- Kolektív, ktorý sa vie zasmiať aj pri náročnej práci.
- Možnosť byť súčasťou firmy, ktorá má svoju víziu a kde si popri dosahovaní veľkých cieľov vedia kolegovia pomôcť aj v bežných maličkostiach.
- Priestor pre odborný a osobnostný rast nie je v našom prípade len fráza, ale skutočná príležitosť.
- Férové podmienky a dlhodobú spoluprácu.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu nám zašlite štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku a svoju aktuálnu fotografiu.
Životopisy zasielajte na e-mailovú adresu: office@hhpartners.eu.
Do predmetu uveďte názov pozície "Asistent".
Predchádzajúca prax (minimálne 1 rok) v administratíve je nutná. Referencie z predchádzajúcich zamestnaní vás určite posunú bližšie k cieľovej páske :-) a ak ich máte, sme na nich zvedaví. Kontaktovať budeme len nami vybratých kandidátov a vyhradzujeme si právo neodpovedať na doručené ponuky.
Pri zasielaných dokumentoch prosíme uviesť súhlas so spracovaním osobných údajov. Zaslané životopisy vrátane ďalších osobných údajov prestávame spracúvať a likvidujeme do 80 dní od uplynutia posledného dňa lehoty na zaslanie prihlášky do konkurzu.
Vybratých uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.