banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent/ka finančného oddelenia - účtovníctvo

Stále hľadajú

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 - 1 750 € hrubého

váš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1750 EUR.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Účtovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ak ste pripravený/á na novú výzvu a chcete byť súčasťou tímu, kde práca ide ruka v ruke s ľudským prístupom,  a na nasledujúce otázky odpovedáte ÁNO , ste na správnej adrese:

  • Baví Vás práca s číslami a je pre Vás dôležité, aby Vám výsledky sedeli na cent presne? 

  • Máte skúsenosti s účtovaním, účtovnými uzávierkami? 

  • Ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou Vášho každodenného fungovania? 

Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

  •  Účtovanie prijatých a vydaných faktúr, pokladničných dokladov, párovanie platieb v účtovnom systéme Trimel

  • Sledovanie stavu a účtovanie pohľadávok , záväzkov, úverov a lízingových splátok

  • Účtovanie finančných operácií bezhotovostného platobného styku na bankových účtoch

  •  Príprava podkladov pre účtovný audit, účasť a spolupráca na audite

  • Spolupráca na individuálnej účtovnej  a konsolidovanej závierke, inventarizácii majetku a záväzkov

  •  Spolupráca na zostavení a predložení štvrťročných finančných výkazov podľa opatrení ministerstva financií

  •  Spracovanie podkladov na vypracovanie daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a kontrolného výkazu

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto

Pracovať budete zväčša priamo v priestoroch miestneho úradu. Spolu s ostatnými kolegami a kolegyňami na finančnom oddelení budete účtovať položky v našich účtovných systémoch.  Počas dňa budete komunikovať s kolegami na svojom oddelení, ale aj s ostatnými referentmi miestneho úradu, pretože operácie, ktoré budete účtovať sa týkajú úloh a aktivít, ktoré vykonávajú na svojich referátoch a sú zamerané na zlepšenie života v mestskej časti. Na konci pracovného dňa tak budete môcť mať aj dobrý pocit, že svojou prácou prispievate k lepšiemu životu v Petržalke. 

Zamestnanecké výhody, benefity:

-         5 dní dovolenky navyše,

-          skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),

-          mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,

-          možnosť využívania MultiSport karty,

-          preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),

-          príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),

-          možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,

-          bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,

-          bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,

-          bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,

-          potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,

-          možnosť teambuildingových aktivít,

-          samozrejme, príspevok na stravovanie,

-          práca v stabilnom prostredí verejnej správy,

        a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať

- Štruktúrovaný profesijný životopis,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 18. augusta 2025 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca:

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s účtovaním finančných operácií, lízingových splátok, platobných kariet, odpisov dlhodobého majetku. Zároveň aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou ekonomického zamerania a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s rôznym účtovným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). V našom kolektíve radi privítame aj mamičky alebo oteckov, ktorí by sa chceli po materskej/otcovskej dovolenke vrátiť do pracovného kolobehu. Samozrejmosťou sú aj precíznosť a ústretové vystupovanie a dochvíľnosť nielen pri práci. Dôležité je orientovať sa v základnej legislatíve o účtovníctve. Vítaná/ý je aj mamička, resp. otecko po materskej/rodičovskej dovolenke.

K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať

  • Skúsenosť s účtovníctvom,

  • skúsenosti s podvojným účtovníctvom podnikateľov sú výhodou,

  • stredoškolské vzdelanie,

  • ochotu a chuť pracovať,

  • precíznosť a dochvíľnosť,

  • samostatnosť a spoľahlivosť.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.