Referent/ka finančného oddelenia - účtovníctvo
Stále hľadajú
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 1 750 € hrubého
váš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1750 EUR.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Účtovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Ak ste pripravený/á na novú výzvu a chcete byť súčasťou tímu, kde práca ide ruka v ruke s ľudským prístupom, a na nasledujúce otázky odpovedáte ÁNO , ste na správnej adrese:
Baví Vás práca s číslami a je pre Vás dôležité, aby Vám výsledky sedeli na cent presne?
Máte skúsenosti s účtovaním, účtovnými uzávierkami?
Ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou Vášho každodenného fungovania?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
Účtovanie prijatých a vydaných faktúr, pokladničných dokladov, párovanie platieb v účtovnom systéme Trimel
Sledovanie stavu a účtovanie pohľadávok , záväzkov, úverov a lízingových splátok
Účtovanie finančných operácií bezhotovostného platobného styku na bankových účtoch
Príprava podkladov pre účtovný audit, účasť a spolupráca na audite
Spolupráca na individuálnej účtovnej a konsolidovanej závierke, inventarizácii majetku a záväzkov
Spolupráca na zostavení a predložení štvrťročných finančných výkazov podľa opatrení ministerstva financií
Spracovanie podkladov na vypracovanie daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a kontrolného výkazu
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete zväčša priamo v priestoroch miestneho úradu. Spolu s ostatnými kolegami a kolegyňami na finančnom oddelení budete účtovať položky v našich účtovných systémoch. Počas dňa budete komunikovať s kolegami na svojom oddelení, ale aj s ostatnými referentmi miestneho úradu, pretože operácie, ktoré budete účtovať sa týkajú úloh a aktivít, ktoré vykonávajú na svojich referátoch a sú zamerané na zlepšenie života v mestskej časti. Na konci pracovného dňa tak budete môcť mať aj dobrý pocit, že svojou prácou prispievate k lepšiemu životu v Petržalke.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 5 dní dovolenky navyše,
- skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,
- možnosť využívania MultiSport karty,
- preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
- možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,
- bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
- bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,
- bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,
- potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,
- možnosť teambuildingových aktivít,
- samozrejme, príspevok na stravovanie,
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy,
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať
- Štruktúrovaný profesijný životopis,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 18. augusta 2025 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca:
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s účtovaním finančných operácií, lízingových splátok, platobných kariet, odpisov dlhodobého majetku. Zároveň aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou ekonomického zamerania a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s rôznym účtovným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). V našom kolektíve radi privítame aj mamičky alebo oteckov, ktorí by sa chceli po materskej/otcovskej dovolenke vrátiť do pracovného kolobehu. Samozrejmosťou sú aj precíznosť a ústretové vystupovanie a dochvíľnosť nielen pri práci. Dôležité je orientovať sa v základnej legislatíve o účtovníctve. Vítaná/ý je aj mamička, resp. otecko po materskej/rodičovskej dovolenke.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
Skúsenosť s účtovníctvom,
skúsenosti s podvojným účtovníctvom podnikateľov sú výhodou,
stredoškolské vzdelanie,
ochotu a chuť pracovať,
precíznosť a dochvíľnosť,
samostatnosť a spoľahlivosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.