Hľadáme Service Ownera pre doménu kariet a platieb v ČSOB (m/ž)
Menej ako 2 týždne
ČSOB Finančná skupina
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.

Plat
od 2 700 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Zaradené
Informačné technológie, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Správca informačného systému, Databázový analytik, Špecialista reportingu, IT analytik, Databázový administrátor
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Staňte sa Service Ownerom v ČSOB pre jednu z najdôležitejších oblastí bankových služieb – kariet a platobného styku.
ČSOB otvára príležitosť pre skúseného profesionála, ktorý má ambíciu prevziať zodpovednosť za komplexné riadenie služieb v oblasti kartových transakcií, POS terminálov, WebPay, notifikácií a súvisiacich platobných systémov. Táto pozícia je kľúčová pre zabezpečenie stability, rozvoja a inovácií v oblasti, ktorá má priamy dopad na zákaznícku skúsenosť, reputáciu banky a jej obchodné výsledky.
V pozícii Service Owner bude Vašou úlohou zodpovednosť za celý životný cyklus zverenej služby – od strategického plánovania, cez každodennú prevádzku, až po neustále zlepšovanie. Vašou úlohou bude monitorovať výkonnosť, dostupnosť a kapacitu služieb, riešiť eskalácie incidentov a problémov, koordinovať incident a problem management s technickými tímami, ako aj zabezpečovať nápravu auditných zistení.
V oblasti rozvoja budete definovať stratégiu služby, navrhovať nové funkcionality, posudzovať dopady zmien, pripravovať rollout stratégie, školenia a komunikačné plány, a dohliadať na ich implementáciu.
Dôležitou súčasťou vašej práce bude aj spolupráca s externými dodávateľmi – budete riadiť vzťahy, vyjednávať zmluvné podmienky a SLA, zabezpečovať súlad dodávok s bezpečnostnými a regulačnými požiadavkami, riešiť eskalácie a koordinovať zmeny naprieč viacerými partnermi.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Základná mesačná mzda sa pohybuje od 2700 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príďte k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zažite meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na najväčšiu rieku na Slovensku; doprajte si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlačte kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staňte sa našim kolegom, a pošlite nám Vaše CV!
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
Pracovné benefity:
- Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produktoch ČSOB Finančnej skupiny
- Ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my!
- Ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie
- Užite si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- 9 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
- Môžete sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
- K dispozícii Vám bude do budúcna aj kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás
- Pre najmenších členov Vašej rodiny máme k dispozícii detský kútik
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- Príspevok na MultiSport kartu
- Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
- Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
- Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)
Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Poslať životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.
Požiadavky na zamestnanca:
Ideálny kandidát má:
- vysokoškolské vzdelanie v oblasti IT, ekonómie alebo príbuzného odboru,
- znalosť kartových produktov, POS, WebPay a notifikačných systémov, ako aj regulácií v oblasti platieb (napr. PSD2, AML),
- očakáva sa schopnosť pracovať s technickou dokumentáciou, procesmi a architektúrou,
- minimálne 5 rokov skúseností v oblasti správy IT služieb,
- skúsenosti s riadením SLA, incident manažmentom, zmenami a dodávateľmi sú nevyhnutné, prax v bankovom alebo fintech sektore je výhodou, rovnako ako skúsenosť s projektovým riadením,
- výhodou je skúsenosť v oblasti platobných služieb alebo kartových systémov,
- pozícia si vyžaduje silné komunikačné a medziľudské zručnosti, schopnosť pracovať samostatne aj v tíme, analytické myslenie, proaktivitu, flexibilitu, orientáciu na výsledky, zodpovednosť a schopnosť rozhodovať sa,
- znalosť trendov v oblasti digitálnych platieb a kartových technológií je vítaná.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.