banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Hľadáme Service Ownera pre doménu kariet a platieb v ČSOB (m/ž)

Menej ako 2 týždne

ČSOB Finančná skupina

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 700 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Informačné technológie, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Správca informačného systému, Databázový analytik, Špecialista reportingu, IT analytik, Databázový administrátor


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Staňte sa Service Ownerom v ČSOB pre jednu z najdôležitejších oblastí bankových služieb – kariet a platobného styku.

ČSOB otvára príležitosť pre skúseného profesionála, ktorý má ambíciu prevziať zodpovednosť za komplexné riadenie služieb v oblasti kartových transakcií, POS terminálov, WebPay, notifikácií a súvisiacich platobných systémov. Táto pozícia je kľúčová pre zabezpečenie stability, rozvoja a inovácií v oblasti, ktorá má priamy dopad na zákaznícku skúsenosť, reputáciu banky a jej obchodné výsledky.

 

V pozícii Service Owner bude Vašou úlohou zodpovednosť za celý životný cyklus zverenej služby – od strategického plánovania, cez každodennú prevádzku, až po neustále zlepšovanie. Vašou úlohou bude monitorovať výkonnosť, dostupnosť a kapacitu služieb, riešiť eskalácie incidentov a problémov, koordinovať incident a problem management s technickými tímami, ako aj zabezpečovať nápravu auditných zistení.

V oblasti rozvoja budete definovať stratégiu služby, navrhovať nové funkcionality, posudzovať dopady zmien, pripravovať rollout stratégie, školenia a komunikačné plány, a dohliadať na ich implementáciu.


Dôležitou súčasťou vašej práce bude aj spolupráca s externými dodávateľmi – budete riadiť vzťahy, vyjednávať zmluvné podmienky a SLA, zabezpečovať súlad dodávok s bezpečnostnými a regulačnými požiadavkami, riešiť eskalácie a koordinovať zmeny naprieč viacerými partnermi.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Základná mesačná mzda sa pohybuje od 2700 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí. 

V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príďte k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zažite meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na najväčšiu rieku na Slovensku; doprajte si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlačte kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staňte sa našim kolegom, a pošlite nám Vaše CV!

Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:

Pracovné benefity:

  • Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produktoch ČSOB Finančnej skupiny
  • Ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my!
  • Ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie
  • Užite si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
  • 9 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
  • Môžete sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
  • K dispozícii Vám bude do budúcna aj kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás
  • Pre najmenších členov Vašej rodiny máme k dispozícii detský kútik

Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:

  • Príspevok na MultiSport kartu
  • Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
  • Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
  • Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)

Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Poslať životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.

Požiadavky na zamestnanca:
Ideálny kandidát má:

  • vysokoškolské vzdelanie v oblasti IT, ekonómie alebo príbuzného odboru,
  • znalosť kartových produktov, POS, WebPay a notifikačných systémov, ako aj regulácií v oblasti platieb (napr. PSD2, AML),
  • očakáva sa schopnosť pracovať s technickou dokumentáciou, procesmi a architektúrou,
  • minimálne 5 rokov skúseností v oblasti správy IT služieb,
  • skúsenosti s riadením SLA, incident manažmentom, zmenami a dodávateľmi sú nevyhnutné, prax v bankovom alebo fintech sektore je výhodou, rovnako ako skúsenosť s projektovým riadením,
  • výhodou je skúsenosť v oblasti platobných služieb alebo kartových systémov,
  • pozícia si vyžaduje silné komunikačné a medziľudské zručnosti, schopnosť pracovať samostatne aj v tíme, analytické myslenie, proaktivitu, flexibilitu, orientáciu na výsledky, zodpovednosť a schopnosť rozhodovať sa,
  • znalosť trendov v oblasti digitálnych platieb a kartových technológií je vítaná.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.