Asistent obchodu
2 dni
AERZEN SLOVAKIA s.r.o.
Malacky, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
zvýšenie mzdy po skúšobnej dobe ročné zvýšenie mzdy ročné odmeny možnosť zvýšenia mzdy po preukázaní zlepšených pracovných zručností
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Náplň práce:
- vedenie príslušnej dokumentácie k jednotlivým zákazkám a projektom
- zaistenie zákazkových a subdodávateľských činností
- vedenie evidencie o dodávateľoch a zákazníkoch v riadiacom systéme BC, Salesforce
- príprava technickej a odovzdávacej dokumentácie pre zákazníkov
- objednávanie tovaru podľa špecifikácie, modifikácie parametrov
- efektívne riadenie všetkých dostupných zdrojov (objednávanie subdodávok, inštalácie zariadení u zákazníka, vrátane dodávky materiálu potrebného pre inštaláciu)
- príprava a vytváranie cenových ponúk podľa pokynov KAM, OR a PRM
- zaisťovanie podkladov pre reklamačné konania
- vybavovanie bežnej administratívnej agendy na úrovni svojho oddelenia
- príprava expedície zásielok a zodpovednosť za ich úplnosť
- zabezpečenie colného vybavenia zásielok a súvisiacej dokumentácie pre expedíciu do zahraničia
- organizácia dopravy, objednávanie dopravy, cenové dopyty bežného materiálu pre chod oddelenia
- evidencia a archivácia dokumentácie jednotlivých projektov
- aktualizácia údajov o zásobách, vedenie záznamov o pohybe zásob a prehľadu o zásobách tovaru
- príjem tovaru, kontrola dodacích listov a ďalších dokumentov sprevádzajúcich tovar
- kontrola uskladnených materiálov a tovarov a ich identifikácia
- účasť na inventúrach
- spolupráca pri identifikácii a hodnotení rizík a pri navrhovaní opatrení k ich odstraňovaniu alebo minimalizácii
- koordinácia s AS pri plánovaní výjazdov servisných technikov na UDP
- kontrola realizovaných dodávok a montáží, príprava podkladov na fakturáciu
- činnosti zodpovedajúce funkcii uvedené v ostatných dokumentoch IMS
- dodržiavanie BOZP a technických predpisov na oddelení a zásad používania OOPP
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Stabilné zázemie spoločnosti
- Stravné lístky každý mesiac
- Možnosť príspevok na cestovanie do práce
- Možnosť vzdelávania a rastu
- Príjemné pracovné prostredie
- Zabezpečujeme vysokú úroveň starostlivosti o zamestnancov (nadštandardná pracovná zdravotná starostlivosť, dôraz na kvalitné pracovné podmienky)
Informácie o výberovom konaní:
Vaše životopisy môžete posielať na e-mailovú adresu martina.pilatova@aerzen.com a prípadné otázky konzultovať na telefónnom čísle 00420 733 643 156.
Požiadavky na zamestnanca:
• ovládanie aspoň jedného jazyka na úrovni B2 a druhého jazyka na úrovni A2
• ovladanie nemeckého jazyka výhodou
• pečlivosť pri administratívnych úlohách
• schopnosť prispôsobiť sa novým pracovným procesom
• organizačné schopnosti, komunikatívnosť
• vysoké pracovné nasadenie
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.