banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent obchodu

2 dni

AERZEN SLOVAKIA s.r.o.

Malacky, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

zvýšenie mzdy po skúšobnej dobe ročné zvýšenie mzdy ročné odmeny možnosť zvýšenia mzdy po preukázaní zlepšených pracovných zručností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Náplň práce:

  • vedenie príslušnej dokumentácie k jednotlivým zákazkám a projektom
  • zaistenie zákazkových a subdodávateľských činností
  • vedenie evidencie o dodávateľoch a zákazníkoch v riadiacom systéme BC, Salesforce
  • príprava technickej a odovzdávacej dokumentácie pre zákazníkov
  • objednávanie tovaru podľa špecifikácie, modifikácie parametrov
  • efektívne riadenie všetkých dostupných zdrojov (objednávanie subdodávok, inštalácie zariadení u zákazníka, vrátane dodávky materiálu potrebného pre inštaláciu)
  • príprava a vytváranie cenových ponúk podľa pokynov KAM, OR a PRM
  • zaisťovanie podkladov pre reklamačné konania
  • vybavovanie bežnej administratívnej agendy na úrovni svojho oddelenia
  • príprava expedície zásielok a zodpovednosť za ich úplnosť
  • zabezpečenie colného vybavenia zásielok a súvisiacej dokumentácie pre expedíciu do zahraničia
  • organizácia dopravy, objednávanie dopravy, cenové dopyty bežného materiálu pre chod oddelenia
  • evidencia a archivácia dokumentácie jednotlivých projektov
  • aktualizácia údajov o zásobách, vedenie záznamov o pohybe zásob a prehľadu o zásobách tovaru
  • príjem tovaru, kontrola dodacích listov a ďalších dokumentov sprevádzajúcich tovar
  • kontrola uskladnených materiálov a tovarov a ich identifikácia
  • účasť na inventúrach
  • spolupráca pri identifikácii a hodnotení rizík a pri navrhovaní opatrení k ich odstraňovaniu alebo minimalizácii
  • koordinácia s AS pri plánovaní výjazdov servisných technikov na UDP
  • kontrola realizovaných dodávok a montáží, príprava podkladov na fakturáciu
  • činnosti zodpovedajúce funkcii uvedené v ostatných dokumentoch IMS
  • dodržiavanie BOZP a technických predpisov na oddelení a zásad používania OOPP

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Stabilné zázemie spoločnosti
  • Stravné lístky každý mesiac
  • Možnosť príspevok na cestovanie do práce
  • Možnosť vzdelávania a rastu
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Zabezpečujeme vysokú úroveň starostlivosti o zamestnancov (nadštandardná pracovná zdravotná starostlivosť, dôraz na kvalitné pracovné podmienky)

Informácie o výberovom konaní:
Vaše životopisy môžete posielať na e-mailovú adresu martina.pilatova@aerzen.com a prípadné otázky konzultovať na telefónnom čísle 00420 733 643 156.

Požiadavky na zamestnanca:

• ovládanie aspoň jedného jazyka na úrovni B2 a druhého jazyka na úrovni A2

• ovladanie nemeckého jazyka výhodou

• pečlivosť pri administratívnych úlohách

• schopnosť prispôsobiť sa novým pracovným procesom

• organizačné schopnosti, komunikatívnosť

• vysoké pracovné nasadenie

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.