banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Service Desk Specialist (L2)

2 dni

Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.

Žilina, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Junior 1 500 EUR brutto, Senior 1 800 EUR brutto. Finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Nemčina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Informačné technológie, Servisný inžinier, Servisný technik, IT/Technical Support Specialist


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Zber symptómov, analýza a riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu (Incident management).
- Fixovanie už známych chýb a podpora návrhu riešenia nových (Troubleshooting).
- Procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky a dokumentácia vykonaných zmien (Case/Ticket handling).
- Monitorovanie funkčnosti prednastavených servisov na hostovanom prostredí (Event Management).
- Úzka spolupráca a koordinácia servisnej podpory s internými a externými tímami.

Zamestnanecké výhody, benefity:
- Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja (školenia, jazykové kurzy).
- Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie, podpora športových a kultúrnych podujatí.
- Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna.
- Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve.
- Možnosť služobných ciest do zahraničia.

Informácie o výberovom konaní:
Ak máte záujem prispieť svojimi skúsenosťami do našej inovatívnej, neustále rastúcej firmy, prosím, zašlite nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu so súhlasom na spracovanie osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca:
- Úspešne ukončené vysokoškolské, príp. stredoškolské štúdium (vzdelanie v IT alebo elektrotechnickom odbore výhodou).
- Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou (minimálna úroveň B2).
- Praktické skúsenosti s riešením problémov spojených s HW a SW v IT oblastiach.
- Praktické skúsenosti troubleshootingu prostredníctvom vzdialeného prístupu výhodou.
- Znalosť databázových systémov ORACLE, SQL výhodou.
- Skúsenosť s administráciou OS výhodou.
- Dobrá znalosť Microsoft Windows.
- Skúsenosť s Linux systémami.
- Skúsenosť s Kubernetes výhodou.
- Analytické myslenie.
- Dobré komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka.
- Zodpovedný a samostatný prístup.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.