Administratívny pracovník na účtovníctve
Menej ako 2 týždne
Global Accounting Services, s. r. o.
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
Mzda: Od 1.200 EUR/mesiac brutto. K odmeňovaniu patrí aj 13. a 14. plat. Finálna výška mzdy sa bude odvíjať od dosiahnutého vzdelania a predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Účtovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu účtovníkov hľadáme nového, šikovného kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude po zaškolení a získaní potrebných zručností zabezpečovať nasledovné činnosti:
- vykonávanie jednoduchých účtovných operácii - účtovanie bankových výpisov, pohľadávok, záväzkov, majetku
- správa pokladne
- zúčtovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich platieb
- administratívna podpora na oddelení účtovníctva
- spracovávanie, triedenie, príprava a tlač podkladov pre účtovné oddelenie
- vyhľadávanie, evidencia a archivácia dokumentov
- kopírovanie, skenovanie a zakladanie dokumentov
- základné účtovanie faktúr a banky v spolupráci so zodpovedným účtovníkom
- príprava tabuliek a prehľadov podľa zadania zodpovedného účtovníka
- ďalšie administratívne a organizačné práce podľa dennej operatívy
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame vám:
- príjemné pracovné prostredie s certifikátom Great Place to Work
- flexibilný pracovný čas
- získanie skúseností pre študenta, ktorý má ambície venovať sa účtovníctvu
V rámci pracovného pomeru:
- 5 dní dovolenky navyše
- 3 platené Sick days
- odborné vzdelávanie
- MULTISPORT karta
- benefitný systém Up Benefia v zmysle podmienok zamestnávateľa
- po dohode možnosť čerpania home office.
Informácie o výberovom konaní:
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, ktorý si veľmi vážime.
Pozývať budeme vybraných uchádzačov spĺňajúcich zadané kritériá.
Kandidátom nezaradeným do výberového konania veľmi pekne ďakujeme a prajeme veľa pracovných i osobných úspechov.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca:
Očakávať od vás budeme:
- základné znalosti účtovníctva a účtovania,
- pohodový no zároveň zodpovedný prístup k práci,
- priateľskú povahu a otvorenú komunikáciu,
- aktívny prístup a dávku samostatnosti,
- orientáciu na detail, precíznosť a najmä vzťah k práci s číslami :-)
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.