banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny pracovník na účtovníctve

Menej ako 2 týždne

Global Accounting Services, s. r. o.

Dúbravská cesta 14, Karlova Ves, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

Mzda: Od 1.200 EUR/mesiac brutto. K odmeňovaniu patrí aj 13. a 14. plat. Finálna výška mzdy sa bude odvíjať od dosiahnutého vzdelania a predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Účtovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu účtovníkov hľadáme nového, šikovného kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude po zaškolení a získaní potrebných zručností zabezpečovať nasledovné činnosti:

  • vykonávanie jednoduchých účtovných operácii - účtovanie bankových výpisov, pohľadávok, záväzkov, majetku
  • správa pokladne
  • zúčtovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich platieb
  • administratívna podpora na oddelení účtovníctva
  • spracovávanie, triedenie, príprava a tlač podkladov pre účtovné oddelenie
  • vyhľadávanie, evidencia a archivácia dokumentov
  • kopírovanie, skenovanie a zakladanie dokumentov
  • základné účtovanie faktúr a banky v spolupráci so zodpovedným účtovníkom
  • príprava tabuliek a prehľadov podľa zadania zodpovedného účtovníka
  • ďalšie administratívne a organizačné práce podľa dennej operatívy

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame vám:​

  • príjemné pracovné prostredie s certifikátom Great Place to Work
  • flexibilný pracovný čas
  • získanie skúseností pre študenta, ktorý má ambície venovať sa účtovníctvu

V rámci pracovného pomeru:

  • 5 dní dovolenky navyše
  • 3 platené Sick days
  • odborné vzdelávanie
  • MULTISPORT karta
  • benefitný systém Up Benefia v zmysle podmienok zamestnávateľa
  • po dohode možnosť čerpania home office.

Informácie o výberovom konaní:
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, ktorý si veľmi vážime.

Pozývať budeme vybraných uchádzačov spĺňajúcich zadané kritériá.

Kandidátom nezaradeným do výberového konania veľmi pekne ďakujeme a prajeme veľa pracovných i osobných úspechov.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.

Požiadavky na zamestnanca:

Očakávať od vás budeme:

- základné znalosti účtovníctva a účtovania,

- pohodový no zároveň zodpovedný prístup k práci,
- priateľskú povahu a otvorenú komunikáciu,
- aktívny prístup a dávku samostatnosti,
- orientáciu na detail, precíznosť a najmä vzťah k práci s číslami :-)

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.