banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Invoice specialist (m/ž)

Menej ako 2 týždne

Packeta Slovakia s.r.o.

Sliačska/1e, Bratislava

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 - 1 600 € hrubého

(zahŕňa fixnú aj variabilnú zložku mzdy)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Doprava, špedícia, logistika, Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Fakturant, Logistik, Špecialista fakturácie a platieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Kto sme?  

Packeta Group je partner pre moderné doručovanie – rýchle, pohodlné a udržateľné. Sme jedným z najrýchlejšie rastúcich hráčov v oblasti logistiky a technológií v strednej a východnej Európe. Naša sieť výdajných miest a inteligentné technológie prepájajú tisíce e-shopov a zákazníkov po celom svete. S miliónmi doručených zásielok ročne meníme spôsob, akým ľudia nakupujú a posielajú tovar – jednoducho, spoľahlivo a s ohľadom na budúcnosť.

Pridaj sa k nám a ovplyvni budúcnosť doručovania – dohľadom nad fakturáciou, riešením každodenných výziev a zlepšovaním procesov v reálnom čase.



Náš tím 

Sme tím transportu, ktorý zabezpečuje, aby všetko v logistike fungovalo hladko – od plánovania trás až po správne spracovanie podkladov. Naša práca nekončí pri spolupráci s dopravcami, ale pokračuje aj v administratíve, kde dbáme na presnosť a dodržiavanie procesov. Ako Invoice Specialist budeš súčasťou tímu, ktorý sa stará o správne podklady k fakturácii, kontrolu zmluvných podmienok a komunikáciu s dopravcami. Od prvého dňa budeš mať po boku tím, ktorý ti pomôže zorientovať sa, zaškolí ťa a bude ti oporou, keď to budeš potrebovať.

Našiel si sa v tom? Potom by si pre nás mohol/la byť ten pravý/á. Hľadáme medzi seba parťáka, ktorý sa nebojí zodpovednosti, má rád poriadok v procesoch, dokáže si udržať prehľad a efektívne organizovať prácu.



️Čo budeš mať na starosti? 

Budeš dôležitou súčasťou nášho tímu, pričom sa postaráš o to, aby všetky podklady sedeli a fakturácia prebehla bez chyby. Konkrétne sa môžeš tešiť na:

  • Kontrolu podkladov k fakturácii a ich predkladanie na schválenie (OoHD distribúcia, domáce a medzinárodné LNHL);
  • Dohľad nad dodržiavaním zmluvných podmienok u dopravcov;
  • Komunikáciu s depami a dopravcami, riešenie nezrovnalostí v podkladoch;
  • Plnenie administratívnych úloh podľa pokynov nadriadeného.



Naše hodnoty: 
  • Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvom mieste.
  • Get Things Done – jednáme rýchlo, efektívne a s výsledkom.
  • Be Radically Honest – komunikujeme otvorene, férovo a bez obalu.

Zamestnanecké výhody, benefity:
Na čo sa môžeš tešiť? 

  • Služobný notebook
  • ️ Plne hradené stravné lístky  
  • 3x Sick Day  
  • ️ Príspevok na Multisport kartu  
  • Príspevok na európsky dôchodok  
  • Čerstvé ovocie pravidelne na pracovisku
  • Káva a občerstvenie na pracovisku 
  • Posielanie zásielok za 1 cent  
  • ️ Zľavy u partnerských e-shopov  
  • Teambuildingy a ocenenia Packeťák/Packeťáčka kvartálu  
  • Možnosť vzdelávania a kariérneho rastu  
  • Referral program – nájdi kolegu, získaj odmenu 

Informácie o výberovom konaní:
Ako prebieha výberové konanie? 

Chceme, aby celý proces bol pre teba čo najpríjemnejší a transparentný. Tu je, čo môžeš očakávať:  

  • Odoslanie životopisu – Pošli nám svoje CV. Ozveme sa ti čo najskôr!  
  • Prvý kontakt – Krátky telefonát alebo videohovor, kde si zladíme očakávania a zistíme, či si sadneme.  
  • Stretnutie s tímom – Osobný alebo online pohovor s budúcim manažérom a kolegami. Chceme ťa spoznať a zároveň ti predstaviť nás.  
  • Praktická časť (podľa pozície) – Môžeš dostať krátke zadanie alebo prípadovú štúdiu, aby sme videli, ako rozmýšľaš.  
  • Ponuka – Ak si padneme do oka, pošleme ti ponuku a tešíme sa na spoločný štart!  

Požiadavky na zamestnanca:
Koho hľadáme ? 

Milého človeka, ktorý:

  • Preberá zodpovednosť za svoje úlohy a má zmysel pre detail.
  • Je spoľahlivý, dochvíľny a vie si efektívne organizovať prácu.
  • Má tímového ducha a dokáže spolupracovať s rôznymi ľuďmi.
  • Ovláda MS Office na bežnej používateľskej úrovni.

Znie to ako niečo pre teba? Ozvi sa nám – radi sa s tebou porozprávame! 

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.