banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent/ka manažéra predajne

Menej ako týždeň

Knihobot s.r.o.

Námestie 1. mája, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 485 € hrubého

+ denné stravné priamo do mzdy

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Obchod, Predavač, Zástupca vedúceho predajne/prevádzky


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Knihobot otvára svoju prvú kamennú pobočku na Slovensku – a to priamo v Bratislave!

Na našu pobočku chceme šikovného asistenta/tku manažéra predajne, ktorý/á bude pravou rukou manažéra a zvládne prevádzkovať celú predajňu samostatne.
Hľadáme človeka, ktorý nezávisle riadi chod predajne a vie prevziať zodpovednosť za každodenné situácie, keď je predajňa v jeho/jej rukách.

Čo bude náplňou tvojej práce:
  • samostatné riadenie predajne počas zmeny, vrátane administratívy a uzávierky pokladne
  • zabezpečovanie odvodov tržieb, vyplňovanie KPI a inventúr
  • zabezpečenie plynulého chodu predajne (dopĺňanie tovaru, prezentácia produktov, čistota predajne)
  • kvalitná obsluha zákazníkov, riešenie reklamácií a problémových situácií
  • spolupráca s manažérom pobočky a odovzdávanie informácií o priebehu zmeny
  • plánovanie a tvorba obsahu pre slovenské sociálne siete v spolupráci s marketingovým tímom

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • mzda 1485€
  • denné stravné priamo do mzdy 4.84€
  • príplatky za prácu cez víkend
  • práca v zmennej prevádzke ( krátky, dlhý týždeň), 12 hodinové smeny
  • nástup ihneď
  • mesačné bonusy podľa výkonu pobočky
  • 4 týždne dovolenky, po roku spolupráce navyše 1 týždeň voľna a po dvoch rokoch 2 týždne plateného voľna
  • 20 % zľavu na nákup kníh a VIP tarif na predaj
  • príspevok až  240 € ročne na rozvoj a vzdelávanie

Požiadavky na zamestnanca:

Čo požadujeme:

Hard skills:

  • základná skúsenosť s retailom alebo predajom
  • orientácia v pokladničných systémoch a cash handlingu
  • schopnosť samostatne riešiť operácie v predajni
  • základné administratívne schopnosti (tržby, reporting)
  • schopnosť prevziať zodpovednosť za chod predajne bez priameho vedenia
  • Angličtina na komunikatívnej úrovni

Soft Skills:

  • plná samostatnosť a spoľahlivosť
  • prozákaznícky prístup a komunikatívnosť
  • rýchle rozhodovanie a proaktivita
  • organizačné schopnosti a udržiavanie poriadku

Výhodou:

  • znalosť a prehľad v knižnom trhu
  • si nadšencom do literatúry
  • skúsenosť s tvorbou obsahu na sociálne siete

    Si pripravený/á prevziať plnú zodpovednosť a stať sa nepostrádateľnou súčasťou našej prvej bratislavskej pobočky?
    Pošli nám svoje CV a pár slov o sebe a ukáž nám, že si ten/tá pravý/á!

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.