banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny špecialista pre ČSOB Poisťovňa (M/Ž)

Menej ako 2 týždne

ČSOB Finančná skupina

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 100 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Vašou úlohou bude:

  • Evidencia a spracovanie doručenej a odoslanej pošty
  • Mesačné spracovanie a uzatváranie dochádzky Divízie klientskych služieb
  • Archivácia a evidencia dokumentov 
  • Koordinácia procesu vybavovania sťažností, vedenie evidencie všetkých prijatých sťažností, navrhovanie nápravných riešení a poskytovania spätnej väzby pre manažment spoločnosti
  • Zabezpečovanie drobného nákupu kancelárskych potrieb a jeho vyúčtovanie
  • Participácia na tvorbe interných predpisov a metodických postupov

Zamestnanecké výhody, benefity:

Základná mesačná mzda pohybuje od 1 100 EUR brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a odborných znalostí.

 

V našej budove vytvárame inšpirujúce prostredie, kde máš možnosť rozvíjať svoje nápady. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom „na najväčšiu rieku na Slovensku“. Staň sa súčasťou nášho tímu ČSOB, a pošli nám svoj životopis.

 

Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:

  • vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB,
  • ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my,
  • ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie,
  • užiješ si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka,
  • 9 dní v mesiaci môžeš pracovať z domu,
  • môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus,
  • k dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás,
  • pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik.

 

Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:

  • MultiSport kartu,
  • dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum),
  • možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove,
  • zaujímavé prednášky na rôzne témy od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu,
  • podporujeme komunitné projekty ktorých môžeš byť sama/sám súčasťou,

 

Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.

Požiadavky na zamestnanca:

  • prax v spracovaní pošty výhodou
  • všeobecný spoločenský prehľad
  • zmysel pre detail
  • práca s PC (Word, Excel)
  • komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita, práca v tíme
  • pozitívny prístup k práci

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.