Administratívny špecialista pre ČSOB Poisťovňa (M/Ž)
Menej ako 2 týždne
ČSOB Finančná skupina
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.

Plat
od 1 100 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vašou úlohou bude:
- Evidencia a spracovanie doručenej a odoslanej pošty
- Mesačné spracovanie a uzatváranie dochádzky Divízie klientskych služieb
- Archivácia a evidencia dokumentov
- Koordinácia procesu vybavovania sťažností, vedenie evidencie všetkých prijatých sťažností, navrhovanie nápravných riešení a poskytovania spätnej väzby pre manažment spoločnosti
- Zabezpečovanie drobného nákupu kancelárskych potrieb a jeho vyúčtovanie
- Participácia na tvorbe interných predpisov a metodických postupov
Zamestnanecké výhody, benefity:
Základná mesačná mzda pohybuje od 1 100 EUR brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a odborných znalostí.
V našej budove vytvárame inšpirujúce prostredie, kde máš možnosť rozvíjať svoje nápady. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom „na najväčšiu rieku na Slovensku“. Staň sa súčasťou nášho tímu ČSOB, a pošli nám svoj životopis.
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
- vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB,
- ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my,
- ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie,
- užiješ si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka,
- 9 dní v mesiaci môžeš pracovať z domu,
- môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus,
- k dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás,
- pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik.
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- MultiSport kartu,
- dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum),
- možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove,
- zaujímavé prednášky na rôzne témy od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu,
- podporujeme komunitné projekty ktorých môžeš byť sama/sám súčasťou,
Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Požiadavky na zamestnanca:
- prax v spracovaní pošty výhodou
- všeobecný spoločenský prehľad
- zmysel pre detail
- práca s PC (Word, Excel)
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita, práca v tíme
- pozitívny prístup k práci
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.