banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny pracovník distribúcie - telefonista, kontaktovanie existujúcich zákazníkov

Menej ako 2 týždne

CHRIEN, spol. s r.o.

CHRIEN, spol. s r. o., Lieskovská cesta, Zvolen, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 600 € hrubého

1200 eur v čistom ( aj so sviatkami a príplatkami za nedeľu) + maximálne stravne v Eurách na účet cca 100 eur mesačne

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Odborný predajca


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Si komunikatívny a rád telefonuješ so zákazníkom? 

Bol si už v priamom kontakte so zákazníkom osobne alebo telefonicky? 

Ak áno, tak táto pracovná náplň je práve pre teba: 

* telefonické kontaktovanie existujúcich zákazníkov pred závozom kvôli  objednávke popri tom 

 mu ponúkneš novinky 

* spracovanie objednávok - zadanie do systému

* spracovanie objednávky - vytvorenie dodacieho listu alebo faktúry 

* riešenie prípadných reklamácií  od zákazníka

* komunikácia s obchodným tímom a  s našími vodičmi v teréne - riešenie situácií na linkách, byť nápomocný pri ich riešení


požiadavky : 

*  komunikatívny

* ústretová komunikácia so zákazníkmi a komunikácia s obchodníkmi telefonicky

* komunikácia s našimi oddeleniami 

* v ideálnom prípade máš skúsenosti v gastre a robil si obchod 

 

pracovná doba: 

1. Ranná zmena: 6:00 – 14:30h  v pracovných dňoch 1. týždeň

2. stredná smena 8:00 - 16:30   

3.  Poobedná zmena 9:30 - 18:00h v pracovných dňoch 3. týždeň

- .každá piata nedeľa služba od 14:00 - 19:00 


( smeny dohodou, možnosť aj iba strednej a poobednej smeny na striedačku) 

Zamestnanecké výhody, benefity:

Multišport karta,  na ktorú kolegom  prispievame

Firemný kávovar, v ňom výborná káva a koláčik k tomu 

Výhodné zamestnanecké nákupy

Istota v stabilnej 35 ročnej firme 

Všetok plat cez pásku - stála otázka od uchádzačov 

Informácie o výberovom konaní:
Ak máte záujem pracovať ako telefonista, administratívny pracovník v spoločnosti CHRIEN, spol. s r.o., zašlite svoj životopis s fotkou na e-mail : alica@royalgastro.sk
Ak splníte naše požiadavky, budete pozvaný na osobný pohovor telefonicky (prosím uviesť telefónny kontakt). Výberové konanie sa uskutoční v administratívnej budove spoločnosti CHRIEN, Lieskovská cesta 13, Zvolen.

Požiadavky na zamestnanca:

Nadšenie pre prácu v našej firme spoločne s nami,

*osoba čestná,  spoľahlivá, ochotná urobiť pre spokojnosť zákazníka maximum.
komunikatívna,  pracovitá. 

*dobrý zdravotný stav pre danú pracovnú pozíciu ( sedenie za PC )

*bydlisko Zvolen a blízke okolie.



Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.