banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Customer Service Representative

Končí sa zajtra

Fenix Outdoor s. r. o.

Rosinská cesta, Žilina, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Základné

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Pracovník reklamačného oddelenia


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​We are looking for a detail-oriented and proactive Customer Service Representative to join our team. In this role, you will be the key point of contact for our business partners, ensuring smooth order processing, customer communication, and administrative support. The position also involves occasional support at events and brand activities.​


Basic day:

  • releasing orders in ERP system
  • sending stock availability and  order confirmations
  • sending invoices
  • answering emails and phone calls
  • claims and repairs handling

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Work in an international, mission-driven company promoting sustainability and outdoor living
  • Friendly team environment and supportive leadership
  • Opportunities for development and learning within the Fenix Outdoor Group
  • Employee discounts and budget on premium outdoor products
  • Involvement in exciting brand-building activities and events
  • Language courses (improvement or new skill)

Informácie o výberovom konaní:
There will be two selection rounds.
Please send CV - in SK/EN language.
Covering letter in EN language.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Fluent in English (spoken and written)

  • Proficient in Microsoft Office (especially Outlook, Teams, Excel, and Word)

  • Strong communication and organisational skills

  • Basic understanding of bookkeeping processes (e.g., invoicing, receivables)

  • Previous experience working with an ERP system is useful (e.g., Microsoft Dynamics, SAP, or similar)

  • Experience in customer service, sales support, or logistics is a strong advantage

  • Ability to work independently and manage multiple tasks

  • Willingness to assist with physical work related to sales samples several times a year (three times a year)

  • Flexibility to occasionally travel or work outside standard office hours for events and training (up to five times a year)

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.