banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Assistant Account Manager (Asistent/ka: Zákaznícky servis)

Menej ako 2 týždne

GPV Austria Cable GmbH, organizačná zložka Slovensko

Priemyselná 1187/1A, Hlohovec-Šulekovo, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

(základná mzda bude predmetom vzájomnej dohody a bude odrážať skúsenosti kandidáta) + variabilná zložka a 13ty plat.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Obchod, Administratíva, Zákaznícka podpora, Account manager, Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Chcete byť súčasťou výrobnej spoločnosti so silným medzinárodným zázemím, priateľským prístupom k zamestnancom a mnohými benefitmi, kde budete zohrávať kľúčovú úlohu v komunikácii so zákazníkom?

Hľadáte možnosť ako sa posunúť v kariére alebo pozíciu v medzinárodnej firme, kde môžete vyrásť?

My hľadáme špecialistu zákazníckeho servisu, ktorý/á bude zodpovedný/á za spracovanie zákazníckych objednávok.

Čo bude Vaša náplň práce:

  • Starostlivosť o zákazníkov: podpora portfólia zákazníkov v koordinácii s vedúcim oddelenia
  • Spracovanie objednávok: prijatie objednávky, kontrola objednávky, dodávka, vytvorenie faktúry a dobropisu
  • Spracovanie ponúk: vytváranie a sledovanie ponúk
  • Riešenie sťažností: podpora v procese vybavovania sťažností
  • Práca s ERP systémom: zadávanie všetkých potrebných informácií týkajúcich sa množstva a zoznamu materiálov a potrebných výrobných operácií do ERP systému
  • Firemná komunikácia: aktívna spolupráca s oddeleniami nákupu a výroby

Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo Vám ponúkame?

  • Stabilnú prácu v zaujímavom výrobnom prostredí s priateľským kolektívom a možnosťou kariérneho rastu
  • Flexibilnú jednozmennú prevádzku (pružný príchod/odchod)
  • Mesačnú variabilnú prémiu
  • 13ty plat
  • Každoročné prehodnocovanie mzdy
  • Príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie
  • Stravné lístky vo výške 6,60 €/deň
  • Možnosť Home Office
  • Vitamínové balíčky
  • 1 x týždenne ovocie na pracovisku
  • Káva na pracovisku
  • Narodeninový darček
  • Odmeny pri životných jubileách
  • Jazykové kurzy a odborné vzdelávanie
  • Deň zdravia, firemné podujatia a iné
  • Zaškolenie a podpora pri adaptácii

Informácie o výberovom konaní:
Pozícia vhodná pre absolventov, ženy aj mužov.
Ďakujeme Vám za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Váš životopis dôkladne preštudujeme a v prípade, že Vám naša spoločnosť dokáže ponúknuť vhodnú pracovnú pozíciu zodpovedajúcu Vašej kvalifikácii, budeme Vás kontaktovať.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Pozícia vhodná aj pre absolventa.
  • Zaškolenie a podpora počas adaptácie sú zabezpečené.
  • Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu sú výhodou, nie podmienkou.
  • Aktívna znalosť anglického jazyka (min. B2), prípadne nemeckého jazyka – príležitostná komunikácia slovom aj písmom.
  • Samostatnosť, analytické myslenie a schopnosť organizovať si čas a úlohy.
  • Tímový duch a chuť pracovať na zlepšovaní procesov.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.