Asistentka predstavenstva / Executive assistant
2 dni
FUERGY Industries j. s. a.
Eurovea City, Pribinova, Ružinov, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 700 € hrubého
Od 1700 EUR/mesiac brutto, finálna mzda záleží od skúseností a seniority uchádzača.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vyššie odborné
Jazyky
Slovenčina (Výborná), Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Asistent, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu hľadáme posilu na pozíciu Asistentky predstavenstva.
Táto pozícia si vyžaduje organizačné schopnosti, dobré komunikačné zručnosti a schopnosť pracovať tak samostatne, ako aj v rámci tímu.
Asistentka členov predstavenstva zodpovedá za organizovanie a riadenie jednotlivých úloh s členmi predstavenstva, prípravu podkladov, vypracovanie zápisov z obchodných rokovaní a ostatné koordinačné úlohy.
Medzi hlavné pracovné zodpovednosti patrí:
- Organizácia pracovnej agendy v spoločnosti podľa potrieb a priorít určených predstavenstvom a jej prípadné efektívne korigovanie
- Plánovanie, koordinácia a sledovanie termínov a stretnutí, vrátane prípravy potrebnej dokumentácie členov predstavenstva
- Účasť na služobných cestách pre členov predstavenstva (SR, ČR)
- Spracovanie úloh a výstupov zo stretnutí členov predstavenstva,
- Zabezpečovanie plnenia úloh zo stretnutí členov predstavenstva a iných nimi zadaných úloh v spoluprácia koordinácii s ostatnými zodpovednými oddeleniami, manažment plnenia úloh zadaných predstavenstvom alebo vyplývajúcich z uskutočnených stretnutí od zadania až po implementáciu riešenia, priebežné informovanie členov predstavenstva o plnení úloh
- Účasť a administrácia výstupov z oficiálnych zasadnutí predstavenstva
- Plnenie ďalších úloh a zadaní podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity:
4 dni sick days ročne(1 deň za každý odpracovaný kvartál)
15 dní ročne plne doplatenej PN-ky
Stravné v plnej výške vo forme finančného príspevku priamo na účet
MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom
Pravidelné teambuildingy, či už v lete alebo v zime
Práca v unikátnom a modernom prostredí našich kancelárií v EuroveaCity
Pestrá a dynamická práca v perspektívnej oblasti s veľkým ekologickým dopadom
Požiadavky na zamestnanca:
Vysoká organizovanosť a zmysel pre detail.
Silné analytické schopnosti.
Podnikateľské myslenie, zanietenosť pre odvetvie, odhodlanie a charizma.
Vzdelanie v oblasti ekonómie, manažmentu, práva, elektroenergetiky alebo iného relevantného odboru.
Minimálne 2 roky praxe v oblasti podpory manažmentu.
Vynikajúce komunikačné a interpersonálne zručnosti.
Ochota pravidelne cestovať.
Aktívna znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B2.
Aktívny šofér.
Dostupnosť:
Je nevyhnutné byť k dispozícii členom predstavenstva v čase 9:00 – 17:00, prípadné úpravy pracovného času sú len výnimočné.
Home office je možný len vo výnimočných prípadoch.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.