banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka predstavenstva / Executive assistant

2 dni

FUERGY Industries j. s. a.

Eurovea City, Pribinova, Ružinov, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 700 € hrubého

Od 1700 EUR/mesiac brutto, finálna mzda záleží od skúseností a seniority uchádzača.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vyššie odborné

Jazyky

Slovenčina (Výborná), Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Asistent, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme posilu na pozíciu Asistentky predstavenstva.

Táto pozícia si vyžaduje organizačné schopnosti, dobré komunikačné zručnosti a schopnosť pracovať tak samostatne, ako aj v rámci tímu.

Asistentka členov predstavenstva zodpovedá za organizovanie a riadenie jednotlivých úloh s členmi predstavenstva, prípravu podkladov, vypracovanie zápisov z obchodných rokovaní a ostatné koordinačné úlohy.

Medzi hlavné pracovné zodpovednosti patrí:

  • Organizácia pracovnej agendy v spoločnosti podľa potrieb a priorít určených predstavenstvom a jej prípadné efektívne korigovanie
  • Plánovanie, koordinácia a sledovanie termínov a stretnutí, vrátane prípravy potrebnej dokumentácie členov predstavenstva
  • Účasť na služobných cestách pre členov predstavenstva (SR, ČR)
  • Spracovanie úloh a výstupov zo stretnutí členov predstavenstva,
  • Zabezpečovanie plnenia úloh zo stretnutí členov predstavenstva a iných nimi zadaných úloh v spoluprácia koordinácii s ostatnými zodpovednými oddeleniami, manažment plnenia úloh zadaných predstavenstvom alebo vyplývajúcich z uskutočnených stretnutí od zadania až po implementáciu riešenia, priebežné informovanie členov predstavenstva o plnení úloh
  • Účasť a administrácia výstupov z oficiálnych zasadnutí predstavenstva
  • Plnenie ďalších úloh a zadaní podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 4 dni sick days ročne(1 deň za každý odpracovaný kvartál)

  • 15 dní ročne plne doplatenej PN-ky 

  • Stravné v plnej výške vo forme finančného príspevku priamo na účet

  • MultiSport karta plne hradená zamestnávateľom

  • Pravidelné teambuildingy, či už v lete alebo v zime

  • Práca v unikátnom a modernom prostredí našich kancelárií v EuroveaCity

  • Pestrá a dynamická práca v perspektívnej oblasti s veľkým ekologickým dopadom

Požiadavky na zamestnanca:

  • Vysoká organizovanosť a zmysel pre detail.

  • Silné analytické schopnosti.

  • Podnikateľské myslenie, zanietenosť pre odvetvie, odhodlanie a charizma.

  • Vzdelanie v oblasti ekonómie, manažmentu, práva, elektroenergetiky alebo iného relevantného odboru.

  • Minimálne 2 roky praxe v oblasti podpory manažmentu.

  • Vynikajúce komunikačné a interpersonálne zručnosti.

  • Ochota pravidelne cestovať.

  • Aktívna znalosť anglického jazyka, minimálne na úrovni B2.

  • Aktívny šofér.

Dostupnosť:

  • Je nevyhnutné byť k dispozícii členom predstavenstva v čase 9:00 – 17:00, prípadné úpravy pracovného času sú len výnimočné.

  • Home office je možný len vo výnimočných prípadoch.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.