Obchodný asistent - správa financií a majetku klientov (Bratislavský kraj)
Menej ako 2 týždne
Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Trnavská cesta, 821 04 Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 300 - 3 000 € hrubého
možnosť nárastu až do výšky 3.000 €, s možnosťou postupu na seniorskú pozíciu s príjmom nad 3.000 €
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Obchod, Bankovníctvo, Finančný poradca, Konzultant, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Klientský pracovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Obchodný asistent - správa financií a majetku (Bratislavský kraj)
- Asistovanie pri obchodných stretnutiach, odbornej a administratívnej podpore OK Finančného centra v Bratislave.
- Analýza potrieb klienta a návrh riešenia.
- Správa kľúčových informácií o klientoch.
- Príprava finančných modelácií a kalkulácií.
- Tvorba majetkového plánu klientov.
- Vyhodnotenie a výber vhodných produktov pre klientov.
- Komunikácia s inštitúciami a klientmi v súvislosti s realizáciou riešenia a uzavretím zmlúv.
- Príprava zmlúv pre klientov na podpis a zabezpečenie online digitálneho spracovania.
- Správa zmlúv, termínov, digitálnych zložiek klientov.
- Práca s on-line aplikáciami pre informácie o klientoch, plánovanie a porovnanie produktov a správu klientskych zložiek.
- Zabezpečenie vysokého stupňa spokojnosti klientov a ich loajality.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Nechcete byť len bežným "predajcom produktov"? Chcete objaviť svet moderného obchodu a správy majetku? Učte sa od profesionálov.
Staňte sa členom servisného tímu a získajte skúsenosti od profesionálnych finančných a realitných špecialistov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.
1. Získanie zručnosti pri jednaní s klientmi a finančnými inštitúciami.
2. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním.
3. Neustále odborné vzdelávanie
4. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
5. Produktové výhody od finančných inštitúcií
6. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu.
7. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami.
Informácie o výberovom konaní:
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na milan.singhofer@bcas.sk
Požiadavky na zamestnanca:
- Komunikatívny a zaujímaš sa o ľudí
- Schopnosť systematicky plniť úlohy a ciele
- Spoľahlivý a samostatný
- Dobrá schopnosť rozvrhovať si prácu
- Zručnosť v kalkuláciách
- Vyžadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- Hard skills: skúsenosti s prácou s MS Office
- Soft skills: tímová spolupráca, flexibilita
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.