banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Obchodný asistent - správa financií a majetku klientov (Bratislavský kraj)

Menej ako 2 týždne

Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.

Trnavská cesta, 821 04 Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 300 - 3 000 € hrubého

možnosť nárastu až do výšky 3.000 €, s možnosťou postupu na seniorskú pozíciu s príjmom nad 3.000 €

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Obchod, Bankovníctvo, Finančný poradca, Konzultant, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Klientský pracovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Obchodný asistent - správa financií a majetku (Bratislavský kraj)

  • Asistovanie pri obchodných stretnutiach, odbornej a administratívnej podpore OK Finančného centra v Bratislave.
  • Analýza potrieb klienta a návrh riešenia.
  • Správa kľúčových informácií o klientoch.
  • Príprava finančných modelácií a kalkulácií.
  • Tvorba majetkového plánu klientov.
  • Vyhodnotenie a výber vhodných produktov pre klientov.
  • Komunikácia s inštitúciami a klientmi v súvislosti s realizáciou riešenia a uzavretím zmlúv.
  • Príprava zmlúv pre klientov na podpis a zabezpečenie online digitálneho spracovania.
  • Správa zmlúv, termínov, digitálnych zložiek klientov.
  • Práca s on-line aplikáciami pre informácie o klientoch, plánovanie a porovnanie produktov a správu klientskych zložiek.
  • Zabezpečenie vysokého stupňa spokojnosti klientov a ich loajality.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Nechcete byť len bežným "predajcom produktov"? Chcete objaviť svet moderného obchodu a správy majetku? Učte sa od profesionálov.

Staňte sa členom servisného tímu a získajte skúsenosti od profesionálnych finančných a realitných špecialistov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.

1. Získanie zručnosti pri jednaní s klientmi a finančnými inštitúciami.
2. Získanie cenných vedomostí o práci s finančnými produktami a plánovaním.
3. Neustále odborné vzdelávanie
4. Práca s modernými aplikáciami a nástrojmi
5. Produktové výhody od finančných inštitúcií
6. Možnosť postupu na manažérsku, konzultantskú pozíciu.
7. Rast finančného ohodnotenia v závislosti so získanými skúsenosťami a dosiahnutými výsledkami.

Informácie o výberovom konaní:
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na milan.singhofer@bcas.sk

Požiadavky na zamestnanca:

  • Komunikatívny a zaujímaš sa o ľudí
  • Schopnosť systematicky plniť úlohy a ciele
  • Spoľahlivý a samostatný
  • Dobrá schopnosť rozvrhovať si prácu
  • Zručnosť v kalkuláciách
  • Vyžadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
  • Hard skills: skúsenosti s prácou s MS Office
  • Soft skills: tímová spolupráca, flexibilita

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.