banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent pre operatívu, klientov a obchod – s prehľadom o číslach, autách a ľuďoch

Stále hľadajú

Aryami s.r.o.

Hradská 34, Vrakuňa, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 000 - 2 000 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Základné

Zaradené

Administratíva, Informačné technológie, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, IT projektový manažér, Produktový manažér - špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  1. Hľadáme výkonného a samostatného asistenta, ktorý nám pomôže udržať poriadok v údajoch, zabezpečiť plynulý chod flotily a aktívne hľadať nové obchodné príležitosti.
    Táto pozícia je ideálna pre niekoho, kto má vzťah k autám, rozumie číslam a chce vidieť reálny výsledok svojej práce.
    Hľadáme práve teba, ak:
  2. mášprehľad o cashflowe a výnosnosti áut(alebo sa rýchlo naučíš),

  3. aktívne vyhľadávaš nových klientovaB2B partnerov,

  4. chápeš súvislosti medzi prevádzkou, obchodom a financiami,

  5. vediešporiadok vo výkazoch, tabuľkách a flotilevozidiel,

  6. chcešdohliadať na spokojnosť zákazníkov a kvalitu služieb.

    Čo budeš robiť?

    • Evidovať kilometre, náklady, zisky a prenájmy v systéme

    • Vyhľadávať B2B obchodné príležitosti a budovať nové vzťahy

    • Reportovať stav flotily, jej výnosnosť a efektivitu

    • Koordinovať servis, STK, poistenie, PZP, prepisy, evidencie

    • Komunikovať s klientmi a firmami, riešiť ich požiadavky a spokojnosť

    • Pridávať inzeráty, pripravovať zmluvy, sledovať vývoj výnosov

    • Efektívne sa podieľať na raste firmy a vylepšovaní vnútorných systémov a procesov

    • Navrhovať zlepšenia fungovania tímu, dátovej evidencie a automatizácie rutinných úloh

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Fixný plat od 1 500 € mesačne DOHODOU

  • Bonusy za výkonnosť– prenájmy, nové zmluvy, udržiavanie poriadku

  • Príležitosť rásť v rámci firmy – prechod na obchodnú alebo prevádzkovú správu

  • Flexibilitu v práci – dôverujeme ti, keď vieš, čo robíš

  • Reálny vplyv – tvoje rozhodnutia ovplyvňujú výsledky firmy

Požiadavky na zamestnanca:

    • Niekto, kto sa vyzná vo financiách, cashflow

    • Samostatného, zodpovedného a proaktívneho človeka.

    • Človeka, ktorý vie riešiť problémy, zlepšovať procesy a hľadať nové obchodné príležitosti.

    • Plusom sú kontakty v automotive, leasingových firmách, taxislužbách či iných službách mobility.

    • Hľadámespoľahlivého a samostatného asistenta, ktorý bude mať prehľad o číslach, klientoch aj autách.
      Niekoho, kto:

      • chápe, ako funguje biznis a prevádzka,

      • rozumie číslam(cashflow, výnosy, náklady),

      • dokáže komunikovať s klientmi a partnermi,

      • avie si zorganizovať prácu tak, aby veci fungovali bez stresu a chaosu.

        Nutná znalosť excel/world/sheets
        Dohľadávaní vecí firiem na internete


Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.