Executive assistant
Stále hľadajú
BDO, spol. s r. o.
Pribinova 10, Ružinov, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 800 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Asistent audítora, Asistent daňového poradcu
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Láka ťa pracovať pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť v centre Bratislavy, v atraktívnom pracovnom prostredí a mladom dynamickom kolektíve? Hľadáme novú posilu do nášho tímu na pozíciu Executive Assistant. Ak si spoločenský, organizovaný, pozitívne naladený človek s príjemným, reprezentatívnym vystupovaním a zodpovedným prístupom k práci, tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť.
Ako by vyzerala náplň práce?
• práca na back office v priestoroch ocenených ako office roka
• administratívna podpora celého tímu
• koordinácia fakturácie a pravidelného reportingu
• práca s internými systémami a databázami – CRM, Power BI, Finance Module
• sledovanie a správa klientských pohľadávok
• podpora pri akceptáciách zákaziek, AML overeniach a procedúrach risk-manažmentu
• organizácia staff meetingov, príprava prezentácií a podkladov
• aktívna účast na interných meetingoch – príprava zápisov, sledovanie úloh
• bežná administratívna agenda ako napr. evidencia školení, odbornej literatúry, dokumentácie od klientov, atď
• komunikácia s úradmi
• spracovanie korešpondencie, zakladanie a triedenie dokumentácie, kopírovanie, skenovanie
• práca s klientskými databázami a zmluvami
• práca s MS Office
• iné ad hoc úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity:
• Stabilný pracovný čas bez nadčasov
• Atraktívne pracovné prostredie
• Uvítací balíček pre nového zamestnanca
• Multisport karta
• 5 dní voľna navyše (3x Sick day, 2x partnerské voľno)
• Darčekové poukážky
• Elektronická stravovacia karta
• Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, Mikuláš, care day, športový deň, a mnoho ďalších benefitov
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu zasielajte štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku spolu s fotkou pasového formátu na adresu: kariera@bdoslovakia.com
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca:
• osoba so zmyslom pre detail, systematickým prístupom a výbornými organizačnými schopnosťami
• technicky zdatný používateľ MS Office (Excel, Word, Outlook), znalosť Power BI a CRM je výhodou
• komunikatívny človek s príjemným vystupovaním a samostatným prístupom
• angličtina na komunikatívnej úrovni je podmienkou
• skúsenosti v oblasti daňového poradenstva alebo risk-manažment procedúr sú veľkou výhodou
• minimálne 5-ročná prax z administratívy alebo obdobnej pozície
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.