banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúca/i kancelárie

Menej ako týždeň

ARM servis s. r. o.

Sobrance, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 000 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Hľadáme tímového hráča s predošlou skúsenosťou s vedením administratívy a podporou manažmentu, pretože potrebujeme zabezpečiť plynulý chod kancelárie vedenia novootvoreného výrobného závodu v Sobranciach, vrátane každodennej operatívnej práce, ktorá je s tým spojená.

Ak to znie dobre, tak toto je detailnejšia náplň práce:

  • Riadenie recepcie – zabezpečenie jej plynulej prevádzky, vítanie a usádzanie návštev, tzv. front desk: zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia.
  • Administratívna podpora: Vybavovanie telefonickej, emailovej a poštovej komunikácie vedenia závodu Sobrance. Vedenie registratúrneho denníka pošty, predkladanie objednávok.
  • Priama podpora manažmentu pobočky – organizačná a administratívna asistencia, správa kalendára riaditeľa závodu, zápisy z porád vedenia závodu, udržiavanie zmluvnej dokumentácie, príprava podkladov a formálna finalizácia prezentácii vedenia závodu, archivácia dokumentov spoločnosti v Sobranciach
  • Pomoc pri organizácii obchodných a služobných ciest a rokovaní, zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest vedenia závodu.
  • Koordinácia dodávateľov, servisných firiem a podporných služieb
  • Asistencia a podpora pri vedení evidencie vedenia závodu: dochádzka, pracovná cesta...
  • Spolupráca na organizácii interných podujatí, stretnutí a tímových aktivít

Informácie o výberovom konaní:
Vopred ďakujeme za Váš záujem o pracovnú prilezitosť v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí splňajú požadované kritéria.

Požiadavky na zamestnanca:

Požadujeme:

  • Profesionálne, príjemné a reprezentatívne vystupovanie
  • Excelentné komunikačné schopnosti slovom aj písmom
  • Plynulá znalosť ruského jazyka slovom aj písmom je veľkou výhodou, nie podmienkou
  • Výborné organizačné schopnosti  a skúsenosť s nastavovaním procesov
  • Vysoká miera spoľahlivosti, zodpovednosti a schopnosti samostatne riešiť úlohy
  • Proaktívny prístup, ochota prevziať iniciatívu a uvažovať dopredu
  • Schopnosť rýchlo sa zorientovať, pružne reagovať na zmeny a hľadať riešenia či riešenia neočakávaných situácií
  • Silný zmysel pre time management
  • Flexibilita

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.