banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Hľadáme šikovnú Office managerku – Pracujte s nami a rozvíjajte svoju kariéru v dynamickom prostredí!

Stále hľadajú

Expedia s.r.o.

Bratislavská 33, Šamorín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

900 - 1 200 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná), Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Telefonicky a e-mailom komunikuješ so zákazníkmi a dodávateľmi, aby si zabezpečil plynulý tok informácií.
  • V rámci vnútro firemnej komunikácie koordinuješ a zabezpečuješ efektívnu spoluprácu medzi oddeleniami.
  • Spracovávaš dopyty a vypracovávaš cenové ponuky na základe požiadaviek zákazníkov.
  • Tvoríš a spracovávaš objednávky, a zabezpečuješ nákup potrebného tovaru a materiálu.
  • Prijímaš tovar do skladu a zabezpečuješ správny výdaj skladových zásob.
  • Rozdeľuješ úlohy podľa pokynov a organizuješ prácu v kancelárii, aby všetko prebiehalo hladko.
  • Zadávaš údaje do interného systému a kontroluješ faktúry, pričom vystavuješ faktúry pre zákazníkov s mailovou distribúciou.
  • Pripravuješ podklady k účtovníctvu a vedieš štatistiky pre lepšie rozhodovanie.
  • Typický deň začínaš kontrolou e-mailov a telefonátov, kde rýchlo reaguješ na požiadavky zákazníkov a dodávateľov.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Môžeš sa tešiť na príjemné pracovné prostredie, ktoré ťa povzbudí k dosahovaniu tvojich cieľov.
  • Naša firma ti poskytne firemný telefón, aby si bol vždy v kontakte s kolegami a klientmi.
  • Zaškolenie v danej oblasti ti zabezpečí potrebné zručnosti a sebadôveru pri práci.
  • Férové finančné ohodnotenie, ktoré poteší, je u nás samozrejmosťou.
  • Čaká ťa aj možnosť osobného a profesionálneho rastu, aby si mohol naplno rozvinúť svoj potenciál.
  • Okrem toho ponúkame flexibilný pracovný čas a benefity ako príspevok na stravovanie či teambuildingové akcie.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Zodpovednosť a spoľahlivosť
  • Samostatnosť pri práci
  • Výborná znalosť slovenčiny
  • Príjemná komunikácia s kolegami
  • Riešenie úloh s rozvahou
  • Ambícia učiť sa nové veci
  • Zvládať výzvy s úsmevom
  • Minimálne stredoškolské vzdelanie
  • Pokročilé ovládanie MS Office
  • Skúsenosti s administratívou sú výhodou
  • Organizačné schopnosti a precíznosť
  • Soft skills: tímová práca
  • Hard skills: správa dokumentov

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.