Hľadáme šikovnú Office managerku – Pracujte s nami a rozvíjajte svoju kariéru v dynamickom prostredí!
Stále hľadajú
Expedia s.r.o.
Bratislavská 33, Šamorín, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
900 - 1 200 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Výborná), Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Telefonicky a e-mailom komunikuješ so zákazníkmi a dodávateľmi, aby si zabezpečil plynulý tok informácií.
- V rámci vnútro firemnej komunikácie koordinuješ a zabezpečuješ efektívnu spoluprácu medzi oddeleniami.
- Spracovávaš dopyty a vypracovávaš cenové ponuky na základe požiadaviek zákazníkov.
- Tvoríš a spracovávaš objednávky, a zabezpečuješ nákup potrebného tovaru a materiálu.
- Prijímaš tovar do skladu a zabezpečuješ správny výdaj skladových zásob.
- Rozdeľuješ úlohy podľa pokynov a organizuješ prácu v kancelárii, aby všetko prebiehalo hladko.
- Zadávaš údaje do interného systému a kontroluješ faktúry, pričom vystavuješ faktúry pre zákazníkov s mailovou distribúciou.
- Pripravuješ podklady k účtovníctvu a vedieš štatistiky pre lepšie rozhodovanie.
- Typický deň začínaš kontrolou e-mailov a telefonátov, kde rýchlo reaguješ na požiadavky zákazníkov a dodávateľov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Môžeš sa tešiť na príjemné pracovné prostredie, ktoré ťa povzbudí k dosahovaniu tvojich cieľov.
- Naša firma ti poskytne firemný telefón, aby si bol vždy v kontakte s kolegami a klientmi.
- Zaškolenie v danej oblasti ti zabezpečí potrebné zručnosti a sebadôveru pri práci.
- Férové finančné ohodnotenie, ktoré poteší, je u nás samozrejmosťou.
- Čaká ťa aj možnosť osobného a profesionálneho rastu, aby si mohol naplno rozvinúť svoj potenciál.
- Okrem toho ponúkame flexibilný pracovný čas a benefity ako príspevok na stravovanie či teambuildingové akcie.
Požiadavky na zamestnanca:
- Zodpovednosť a spoľahlivosť
- Samostatnosť pri práci
- Výborná znalosť slovenčiny
- Príjemná komunikácia s kolegami
- Riešenie úloh s rozvahou
- Ambícia učiť sa nové veci
- Zvládať výzvy s úsmevom
- Minimálne stredoškolské vzdelanie
- Pokročilé ovládanie MS Office
- Skúsenosti s administratívou sú výhodou
- Organizačné schopnosti a precíznosť
- Soft skills: tímová práca
- Hard skills: správa dokumentov
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.