Rozpočtár/ka – Ekonóm/ka
2 dni
Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu
Palisády 29, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 800 € hrubého
Nástupný plat od 1 800 eur (brutto) – v závislosti od skúsenosti kandidáta/ky v zmysle zákona 553/2003 Z. z. Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Možnosť zvýšenia po skončení 3 mesačnej skúšobnej doby.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Jazyky
Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Ekonóm, Rozpočtár/kalkulant
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Druh pracovného pomeru
Na základe zákona 552/2003 Z. z. Zákon o výkone práce vo verejnom záujme. Pracovný pomer na dobu určitú 1 rok s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú s 3 mesačnou skúšobnou dobou.
- zabezpečovanie komplexnej ekonomickej a rozpočtovej agendy v moduloch Štátnej pokladnice MUR – modul úprav rozpočtu, RIS – rozpočtový informačný systém, CES - centrálny ekonomický systém;
- realizácia všetkých úhrad výdavkov organizácie a prevody medzi účtami v Štátnej pokladnici;
- zabezpečenie komplexného finančného manažmentu rozvojových projektov poskytovaných agentúrou a spracovanie zúčtovania všetkých projektov na MF SR;
- komplexné zabezpečovanie konsolidácie, spolupráca pri účtovných závierkach a tvorbe výkazov;
- spracovávanie podkladov pre hodnotenie hospodárenia SAMRS;
- spracovávanie podkladov pre tvorbu a vyhodnocovanie kontraktu SAMRS z hľadiska finančného zabezpečenia jednotlivých úloh v nadväznosti na výšku záväzných ukazovateľov rozpočtu;
- vykonávanie základnej finančnej kontroly finančných operácií SAMRS;
- spracovanie plánu čerpania miezd a žiadostí na úpravu mzdových prostriedkov, vykonáva metodickú súčinnosť s vedením SAMRS vo finančnej oblasti;
- vyhotovovanie štatistických hlásení a analýz za zverenú oblasť;
- vyhotovovanie podkladov a informácií za SAMRS pre Ministerstvo zahraničných veci a európskych záležitostí SR a iné orgány a inštitúcie;
- spolupráca pri tvorbe a novelizácii interných predpisov v súlade s platnými predpismi a implementáciou zákonných zmien do interných predpisov a praxe;
- poskytovanie kontrolnej súčinnosti podľa osobitných predpisov na požiadanie NKÚ, MF SR a iných kontrolných orgánov SR;
- spolupráca s projektovým oddelením SAMRS v oblasti finančného manažmentu v rámci projektov EÚ delegovanej spolupráce (mimorozpočtové zdroje);
- poskytovanie odborných konzultácií projektovému oddeleniu v oblasti aplikácie platných predpisov relevantných pre finančný manažment.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- základná výmera dovolenky je 5 týždňov
- flexibilný pracovný čas. Začiatok pracovnej zmeny na pracovisku je voliteľný od 6.30 hod do 9.00 hod a koniec pracovnej zmeny je voliteľný od 14.00 hod do 18.30 hod.
- pracovný čas 37,5 hodiny týždenne
- výkon práce z domu (HO) v počte 8 pracovných dní v kalendárnom mesiaci príslušného roka
- príspevok zamestnávateľa do DDS
- 1x ročne nárok na pracovné voľno s náhradou mzdy na účely: rekreačné voľno
- 1x ročne nárok na pracovné voľno s náhradou mzdy na účely: sprevádzania dieťaťa prvý deň v školskom roku do školského zariadenia
- poskytnutie príspevku na rekreáciu zamestnanca
Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
2. Aktuálny profesijný štruktúrovaný životopis
3. Motivačný list
4. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania
5. Čestné vyhlásenie o:
- spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
- bezúhonnosti
Realizácia výberového konania:
Osobný pohovor
Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: do 8.9.2025 IBA v elektronickej podobe na e-mail: miroslava.garajova@slovakaid.sk.
V predmete emailu označiť:
VK Rozpočtár/ekonóm SAMRS.
Žiadosť o zaradenie do výberového konania je možné podať elektronickými prostriedkami spolu so všetkými požadovanými dokladmi. Do výberového konania budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí predložia všetky požadované doklady v stanovenom termíne a zároveň spĺňajú požiadavky na kandidáta. Účastníci budú pozvaní len elektronickou cestou.
Osobné údaje poskytnuté uchádzačmi o zamestnanie sú spracovávané v súlade so zákonom č. 552/2003 Z. z. Zákon o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov a Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu ich neuchováva pre ďalšiu potrebu.
Prevádzkovateľom Vašich osobných údajov je Slovenská agentúra pre medzinárodnú a rozvojovú spoluprácu, so sídlom Palisády 29, 811 06 Bratislava, SR (ďalej len „Prevádzkovateľ“). Po splnení účelu, na ktorý boli osobné údaje uchádzača o zamestnanie získané (po ukončení výberového konania u neúspešných kandidátov) prevádzkovateľ osobné údaje bezodkladne zlikviduje a to aj v elektronickej forme, osobné údaje si neeviduje v databáze ani v osobnej zložke. S úspešným uchádzačom prevádzkovateľ spracúva osobné údaje za účelom spracovania a realizácie potrebných opatrení pred uzatvorením pracovno-právneho vzťahu. Prevádzkovateľ bude uchovávať osobné údaje po dobu trvania pracovno-právneho vzťahu. Dotknutá osoba má v zmysle čl. 13 GDPR a/alebo § 19 zákona o ochrane osobných údajov najmä tieto práva: právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov, právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, právo na prenosnosť osobných údajov, právo kedykoľvek svoj súhlas odvolať, právo podať návrh na začatie konania podľa § 100 Zákona o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ má ustanovenú zodpovednú osobu. Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva vyplývajúce z GDPR a Zákona o ochrane osobných údajov e-mailom: zodpovednaosoba@slovakaid.sk alebo písomne alebo osobne na adrese sídla Prevádzkovateľa.
Požiadavky na zamestnanca:
- Štátna pokladnica – pokročilý
- SAP, CES (výhodou)
- IS - rozpočtový informačný systém (výhodou)
- Microsoft Excel, Word, Outlook - pokročilý
- Prehľad o všeobecne záväzných právnych predpisoch z oblasti rozpočtovania, ekonomiky, účtovníctva v rozpočtovej organizácii,
- Znalosť právnych predpisov v oblasti hospodárenia a nakladania s verejnými prostriedkami, najmä: Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve, Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite, Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme, Zákon č. 595/2003 Z. z. o daní z príjmov v znení neskorších predpisov
- prax v oblasti rozpočtovania a finančného riadenia projektov EÚ (prípadné iných donorov) je výhodou
- znalosť anglického jazyka výhodou
- Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
- Flexibilnosť, spoľahlivosť
- Odolnosť voči stresu
- Bezúhonnosť
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.