Application Support Engineer | Interné Business Systémy
Končí za 9 hodin
ESET, spol. s r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 100 € hrubého
* Bonus: Výkonnostná prémia 2x ročne až do výšky 10% zo zákl. mzdy vyplatenej za hodnotené obdobie (spravidla 6 mesiacov). * Finálna suma základnej zložky mzdy môže byť upravená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Informačné technológie, Zákaznícka podpora, Správca informačného systému, Systémový administrátor, IT konzultant, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do tímu Operations and Support pre interné biznis systémy hľadáme kolegu, ktorý nám pomôže s poskytovaním technického supportu pre zákazníkov. Našimi zákazníkmi sú interné oddelenia a tiež biznis partneri a distribútori z celého sveta.
Naše biznis systémy pozostávajú z webových služieb (REST API) a webových portálov, sú v prevádzke už niekoľko rokov a neustále ich rozvíjame a vytvárame nové produkty. Tím má aktuálne troch support špecialistov, mnoho procesov a postupov je už zabehnutých. V rámci poskytovania Level 2 supportu budete úzko spolupracovať s vývojarmi a analytikmi, budete používať nástroje pre hlbšiu analýzu a investigovanie problému (práca s dátami v SQL Server, prevolávanie REST API, vyhľadávanie v aplikačných logoch a pod.)
##Náplň práce a zodpovednosti Application Support Engineer-a:##
- Poskytovanie telefonickej a e-mailovej podpory pre zákazníkov biznis systému
- Manažment support tiketov, zodpovednosť za celý životný cyklus ich riešenia, - poskytovanie promptnej a korektnej spätnej vazby
- Analýza zákazníckych požiadaviek a problémov a identifikácia možného riešenia
- Použitie štandardných postupov a procedúr pri podpore zákazníka.
- Návrh vylepšení interných aplikácií
- Samostatné riešenie support úloh – konfigurácia systémov, údržba dát, usmerňovanie zákazníkov
- Dodržiavanie a vyhodnocovanie SLA pre support tickety
- Vytváranie a udržiavanie štandardov pre správnu eskaláciu problémov do príslušných interných tímov
- Dokumentovanie postupov riešenia – Wiki, Knowledge Base etc.
- Príprava presných a aktuálnych reportov
##Naše očakávania od nového kolegu:##
- Schopnosť korektnej a ústretovej komunikácie so zákaznikom (partneri, interní zadávatelia)
- Samostatnosť, schopnosť identifikovať a riešiť problémy
- Výborný písomný aj slovný prejav
- Základné vedomosti z oblasti analýzy a návrhu informačných systémov
- Znalosti a skúsenosti s prácou s databázami, výhodou je znalosť SQL/T-SQL na platforme Microsoft SQL Server
- Výhodou sú tiež znalosti o fungovaní a prevádzke REST API služieb a webových portálov
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.