banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Právnik/čka- Sekcia nájomného bývania

Menej ako 2 týždne

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Laurinská 20, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 700 € hrubého

od 1700 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Právo a legislatíva, Právnik, Advokát


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Chceš, aby tvoja práca mala viditeľný dopad na život v Bratislave?

Hľadáme právnika alebo právničku, ktorý/á sa nebojí výziev, vie sa zorientovať v spleti paragrafov a chce sa aktívne podieľať na ochrane práv a záujmov mesta.

V tíme sekcie nájomného bývania budeš mať možnosť ovplyvňovať správu mestského majetku, podieľať sa na riešení zmluvných vzťahov a zastupovať mesto pred súdmi či úradmi. Ak chceš spojiť svoje právnické znalosti s verejným záujmom a vidieť, ako tvoje rozhodnutia prispievajú k lepšiemu fungovaniu mesta, potom hľadáme práve teba.


Rámcová náplň práce:

  • Spracovanie agendy súdnych sporov, zastupovanie hlavného mesta v konaní pred príslušnými štátnymi a inými inštitúciami, majetkovoprávna agenda, tvorba a pripomienkovanie zmlúv, tvorba materiálov na poradu primátora, mestské zastupiteľstvo.

Hlavné činnosti zamestnanca:

  • príprava právnych podaní na súdy, exekútorské úrady, zastupovanie v konaniach pred súdom, koordinácia externých právnych zástupcov,

  • zastupovanie v konaniach pred orgánmi štátnej správy,

  • komplexná koordinácia prípravy zmlúv, rokovanie o ich podmienkach, vykonávanie opatrení smerujúcich k ich zatvoreniu, zabezpečovanie ich podpisu zúčastnenými stranami, sledovanie dodržiavania zmluvných podmienok vrátane vykonávania opatrení na zabezpečenie ich dodržiavania a na odstránenie porušenia zmluvných povinností,

  • majetkovo-právne vysporiadanie bytových budov v majetku hlavného mesta SR, príprava podaní na kataster nehnuteľností, zastupovanie pred ÚGKK SR,

  • príprava podkladov na rokovanie orgánov hlavného mesta – MsZ, MR, PPP a komisií mestského zastupiteľstva,

  • prihlasovanie pohľadávok do dedičského konania, do konkurzu, sledovanie vyhlásených konkurzov v rámci klientov sekcie,

  • pripomienkovanie interných smerníc a predpisov, koordinácia a poradenstvo pri plnení z nich vyplývajúcich úloh sekcie,

  • v plnom rozsahu plní ďalšie úlohy podľa pokynov riaditeľa sekcie, prípadne ich zástupcu, nad rámec tejto pracovnej náplne v súlade s úlohami sekcie.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame: 

  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.  
  • Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja. 
  • Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme. 

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:

  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu a príspevok na športovú činnosť dieťaťa v zmysle zákona
  • Referral bonus
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní:

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Motivačný list

2. Životopis

Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis a motivačný list najneskôr do 10.11.2025.

Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov a uchádzačky, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Budeme sa tešiť na Vaše prihlášky.

Zverejnené dňa 27.10.2025. 

Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, právnického zamerania
  • Odborná prax min. 2 roky
  • Znalosť zákonov, najmä: Zákon č. 260/2011 Z.z. o ukončení a spôsobe usporiadania niektorých nájomných vzťahov k bytom; Zákon č. 182/1993 Z.z. o vlastníctve bytov a nebytových predpisov v znení neskorších predpisov; Zákon č. 189/1992 Z.z. o úprave niektorých pomerov súvisiacich s nájmom bytov a s bytovými náhradami; Zákon č. 162/1995 Z.z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam (katastrálny zákon); Zákon č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok; Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník; Zákon č. 261/2011 Z.z. o poskytovaní dotácií na obstaranie náhradných nájomných bytov; Zákon č. 443/2010 Z.z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní; Zákon č. 150/2013 Z.z. o štátnom fonde rozvoja bývania
  • Všeobecné záväzné nariadenie hlavného mesta SR Bratislavy č. 15/2023 z 23.11.2023 o nájme bytov a obytných miestností v zariadeniach určených na trvalé bývania
  • Prax so správou majetku výhodou
  • Výborné komunikačné schopnosti
  • Bezúhonnosť
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word a Microsoft Excel
  • Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, koncepčné a analytické myslenie, schopnosť pracovať v tíme a priebežne dopĺňať vedomosti v oblasti aktualizácie platnej legislatívy, ako aj interných predpisov


O firme

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy je výkonným orgánom primátora a mestského zastupiteľstva. Za jeho každodenným fungovaním stoja odborné tímy z rôznych oblastí, ktoré spája jedno – chuť zlepšovať život v Bratislave. Pracujeme na strategických investíciách, dopravných riešeniach, digitalizácii, ochrane životného prostredia či dostupnosti bývania.
Naši zamestnanci sú naša najväčšia hodnota – ponúkame im zmysluplnú prácu, kvalitné pracovné podmienky a silný podporujúci tím. Sme otvorení šikovným, iniciatívnym a kreatívnym ľuďom, ktorí veria, že aj verejná správa môže byť dynamická, profesionálna a inovatívna. Ak máš chuť prinášať nové nápady a pracovať na zmysluplných projektoch pre Bratislavu, si na správnom mieste.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.