banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Your Next Step with Us: Accounting Specialist

Menej ako 2 týždne

Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.

Košice, Slovak Republic

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Fakturant, Účtovník, Controller, Špecialista reportingu, Špecialista fakturácie a platieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Manage customer accounts: credit checks, invoicing, payment allocation, and collections
• Oversee billing operations, contracts, and master data updates
• Support monthly, quarterly, and annual closing activities
• Analyze and resolve payment issues, disputes, and inconsistencies
• Communicate with internal and external stakeholders, providing support on billing and payment matters
• Prepare reports, forecasts, and contribute to process improvements and automation initiatives
• Ensure compliance with internal controls and accounting standards

Zamestnanecké výhody, benefity:
• Annual bonus
• Fully paid meal vouchers
• Mobile phone also for private use
• Discounts for selected Telekom products
• Supplementary pension saving contribution
• Cafeteria system of benefits/Multisport card
• Sick days
• Sports club & Health days
• Teambuildings, summer & Christmas party
• Opportunities for career growth
• Referral program
• Flexible working time

Informácie o výberovom konaní:
We are dedicated to constantly promoting equal employment opportunities and are ready to make reasonable adjustments for applicants with disabilities. If you are interested in our job opportunity and meet our job requirements for this position, we encourage you to confidentially notify us if you need specific accommodations to ensure your full participation in our recruitment process at recruitment@telekom.com.

Snažíme sa neustále podporovať rovnaké príležitosti v zamestnaní a sme pripravení urobiť primerané úpravy pre uchádzačov so zdravotným postihnutím. Ak máte záujem o túto pracovnú príležitosť a spĺňate požiadavky inzerovaného pracovného miesta, odporúčame vám, aby ste nám dôverne oznámili, ak potrebujete osobitné úpravy, ktoré vám zabezpečia plnohodnotnú účasť na našom náborovom procese na recruitment@telekom.com.

Požiadavky na zamestnanca:
• Experience in accounting or order-to-cash processes
• Strong analytical and problem-solving skills with attention to detail
• Proficiency in SAP 
• Very good knowledge of Microsoft Office, especially Excel
• Ability to work independently on complex tasks
• Excellent communication skills and proactive approach
• English language proficiency
• Willingness and flexibility to work in a maternity cover role

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.