banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

B2B obchodník pre reklamnú spoločnosť M/Ž

Menej ako 2 týždne

TRIGON Consulting s.r.o.

Zvolen, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 700 € hrubého

Výška nástupnej mzdy bude závisieť od skúseností a predchádzajúcej praxe kandidáta. K mzde prináležia aj odmeny za výsledky, ktoré budú prezentované na osobnom pohovore.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Obchod, Manažment, Account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Key account manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Pre nášho klienta, ktorým je renomovaná reklamná agentúra s viac ako 30 ročnou tradíciou hľadáme B2B OBCHODNÍKA/OBCHODNÍČKU.

Vašou misiou bude objavovať nové obchodné príležitosti a budovať partnerstvá s firmami, ktoré ocenia kvalitný servis, spoľahlivosť a férové jednanie. Táto pozícia je vhodná pre akčného obchodníka, ktorého baví oblasť reklamy a marketingu. Ak máte obchod v krvi, dokážete klienta zaujať "na prvú" a cítite sa silný vo vyjednávaní, hľadáme práve Vás.

Výhodou práce u nášho klienta je mimoriadne priateľské a podporujúce prostredie s rodinnou atmosférou. Prídete do tímu, ktorý spolu dlhodobo a efektívne funguje. V tejto firme nebudete len číslo, stávate sa členom rodiny, kde každý zamestnanec má vplyv na smerovanie spoločnosti. Táto firma je ideálna pre obchodníka, ktorý chce vidieť reálne výsledky svojich aktivít. Firemná kultúra nášho klienta je postavená na budovaní dôvery, nielen vo vzťahu k svojim zamestnancom, ale aj na budovaní dlhodobých obchodných partnerstiev.

Čo je náplňou práce B2B obchodníka:

  • ako inak - oslovovanie nových klientov,
  • vedenie osobných obchodných stretnutí a návštev,
  • udržiavanie a rozvíjanie obchodných vzťahov,
  • vedenie obchodnej dokumentácie,
  • podieľanie sa na tvorbe obchodnej stratégie.

Počas doby adaptácie sa Vám bude venovať priamy nadriadený a členovia obchodného tímu. Úspešné ukončenie adaptácie neznamená, že už budete na všetko sám, vždy budete mať v tíme kolegov, na ktorých sa môžete obrátiť.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • podporujúce vedenie spoločnosti,
  • veľmi priateľský a kolektív,
  • práca pre stabilnú značku s dlhoročnou tradíciou na trhu,
  • podiel na úspechu firmy formou systému odmien,
  • teambuildingové aktivity,
  • po ukončenej adaptácii možný home office ,
  • služobné auto,
  • detaily benefitov budú predmetom osobného stretnutia u nášho klienta.

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl. Informáciu o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač po ukončení výberu.

Požiadavky na zamestnanca:

  • min 3 roky skúseností na obchodnej pozícii s priamou akvizíciou nových klientov,
  • silné komunikačné zručnosti,
  • odolnosť voči stresu,
  • samostatnosť a iniciatívnosť,
  • schopnosť pracovať v tíme.

Vodičský preukaz:
B

O firme
Naším klientom je spoločnosť, ktorá už 35 rokov úspešne pomáha svojim zákazníkom v oblasti reklamných služieb.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.