IT konzultant v oblasti HR pre úspešnú spoločnosť so silným postavením
Menej ako 2 týždne
TRIGON Consulting s.r.o.
Banskobystrický kraj, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 800 € hrubého
Výsledný výška mzdy závisí od skúseností a seniority kandidáta. Zároveň je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Ľudské zdroje a personalistika, Manažment, Informačné technológie, Personalista, Personálny manažér, IT konzultant, IT analytik, HR generalist
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre nášho klienta hľadáme nového kolegu na pozíciu IT Konzultant pre oblasť HR, ktorý spája znalosti informačných technológií so znalosťami v oblasti ľudských zdrojov.
Našim klientom je popredná slovenská IT spoločnosť, ktorá poskytuje inovatívne softvérové riešenia a konzultačné služby pre efektívne riadenie podnikov. Zameriava sa na digitalizáciu procesov, implementáciu ERP systémov (najmä SAP a Microsoft), cloudové služby a vývoj vlastných aplikácií šitých na mieru.
Ideálny kandidát na túto pozíciu je komunikatívny a technicky zdatný profesionál, ktorý sa dobre orientuje v oblasti personalistiky a mzdovej agendy. Má prirodzený záujem o digitalizáciu HR procesov a rád pomáha zákazníkom nájsť efektívne riešenia.
Dokáže logicky a analyticky uvažovať, rýchlo sa zorientovať v systémoch a premietnuť požiadavky zákazníka do funkčných IT riešení. Dôležitou súčasťou jeho práce je komunikácia so zákazníkom, preto sú pre neho komunikačné a prezentačné schopnosti prirodzené.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
Poskytovanie konzultácie a poradenstvo zákazníkom v oblasti personalistiky
Riešenie požiadaviek cez call centrum a portál CPZ.
Podpora zákazníkov na diaľku alebo osobne
Školenie zákazníkov na prácu so systémom SOFTIP HAPPY HR
Spolupráca s analytikmi a programátormi pri riešení chýb a požiadaviek
Testovanie riešenia a pomoc s ich implementáciou u zákazníkov
Podieľanie sa na tvorbe špecifikácií a používateľskej dokumentácie
Vzdelávať sa v oblasti legislatívy súvisiacej s personalistikou a mzdami
Pre nového kolegu je pripravená dôkladná adaptácia zo strany nadriadených a skúsených kolegov. V spoločnosti prevláda výborná atmosféra a tím si navzájom pomáha nielen v začiatkoch, ale počas celého spoločného pôsobenia
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v slovenskej firme, ktorá patrí k popredným dodávateľom IT riešení, čo je dobrý predpoklad stability,
- prácu na zaujímavých projektoch, pri ktorých môžeš získať cenné skúseností,
- prácu v kolektíve, s ktorým si môžeš zdieľať skúsenosti a spoločne sa rozvíjať,
- možnosť pracovať z domu,
- možnosť osobnostne aj profesijne rásť,
- ostatné benefity budú prezentované na osobnom pohovore u klienta.
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.
Požiadavky na zamestnanca:
- dobrá znalosť personalistiky a miezd,
- komunikačné a prezentačné schopnosti,
- orientácia na zákazníka,
- logická a analytické myslenie,
- základné technické a IT znalosti
- zodpovednosť, flexibilita, proaktívny prístup k práci,
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.