Referent klientskeho centra
2 dni
Štátny fond rozvoja bývania
Lamačská cesta, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Uvedená výška platu predstavuje plat vzťahujúci sa na danú pracovnú pozíciu. Výška platu sa vypočítava v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Konkrétne platové podmienky budú upresnené pri osobnom pohovore.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Bankovníctvo, Klientský pracovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Poskytovanie informácií o úverových produktoch a službách ŠFRB fyzickým osobám, právnickým osobám, mestám, obciam a vyšším územným celkom (VÚC) telefonicky, e-mailom
- Riešenie požiadaviek klientov a poskytovanie poradenstva v súvislosti s podmienkami úverov a procesom podávania a priebehu žiadostí o úver ako aj čerpanie a splácanie úverov
- Poskytovanie informácií o spôsobe podania žiadostí a dokumentácie prostredníctvom miestnych a okresných úradov
- Poskytovanie základnej podpory pri vypĺňaní elektronických formulárov a online komunikácii
- Evidencia a spracovanie podnetov a otázok klientov
- Presmerovanie odborných otázok na príslušné odbory a oddelenia a sledovanie ich vybavenia
- Aktívna spolupráca s ostatnými organizačnými jednotkami ŠFRB s cieľom zabezpečiť včasné a presné informovanie klientov
- Účasť na zlepšovaní procesov klientskeho servisu a navrhovanie zmien k zvýšeniu spokojnosti klientov
- Administratívne činnosti súvisiace s prevádzkou klientskeho centra
- Príprava odpovedí na písomné a e-mailové dotazy v súlade s internými usmerneniami a legislatívou
- Účasť na školeniach a pracovných stretnutiach súvisiacich s agendou centra
- Poskytovanie spätnej väzby o opakujúcich sa otázkach alebo problémoch klientov s cieľom zlepšovať informačné kanály a interné procesy
- spolupráci pri budovaní AI časti klientskeho centra
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zázemie stabilnej organizácie
- 37,5 hodinový týždenný pracovný čas
- pružný pracovný čas, HO
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- 5 dní dovolenky navyše
- 13. a 14. plat
- odmeny
- 2x sick day
- príplatok na stravu nad rámec zákona
- doplatok pri strate príjmu z dôvodu pracovnej neschopnosti
- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
- možnosť osobnostného a odborného rozvoja
Požiadavky na zamestnanca:
- Výborné komunikačné zručnosti – písomné aj ústne, schopnosť zrozumiteľne vysvetliť informácie rôznym typom klientov
- Zákaznícka orientácia – trpezlivosť, empatický prístup a schopnosť profesionálne zvládať rôzne typy situácií
- Znalosť práce s počítačom – MS Office - pokročilý (Word, Excel, Outlook), schopnosť pracovať s internými informačnými systémami
- Záujem o oblasť bývania, štátnu podporu a orientácia v základných legislatívnych rámcoch (výhodou, nie podmienkou)
- Zodpovedný a precízny prístup k práci, samostatnosť a spoľahlivosť
- Schopnosť tímovej spolupráce – aktívna komunikácia s kolegami a inými odbormi v rámci ŠFRB
- Skúsenosť s prácou na zákazníckej linke alebo s vybavovaním klientskych požiadaviek výhodou
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.