banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent klientskeho centra

2 dni

Štátny fond rozvoja bývania

Lamačská cesta, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 400 € hrubého

Uvedená výška platu predstavuje plat vzťahujúci sa na danú pracovnú pozíciu. Výška platu sa vypočítava v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Konkrétne platové podmienky budú upresnené pri osobnom pohovore.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Bankovníctvo, Klientský pracovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


  • Poskytovanie informácií o úverových produktoch a službách ŠFRB fyzickým osobám, právnickým osobám, mestám, obciam a vyšším územným celkom (VÚC) telefonicky, e-mailom
  • Riešenie požiadaviek klientov a poskytovanie poradenstva v súvislosti s podmienkami úverov a procesom podávania a priebehu žiadostí o úver ako aj čerpanie a splácanie úverov
  • Poskytovanie informácií o spôsobe podania žiadostí a dokumentácie prostredníctvom miestnych a okresných úradov
  • Poskytovanie základnej podpory pri vypĺňaní elektronických formulárov a online komunikácii
  • Evidencia a spracovanie podnetov a otázok klientov
  • Presmerovanie odborných otázok na príslušné odbory a oddelenia a sledovanie ich vybavenia
  • Aktívna spolupráca s ostatnými organizačnými jednotkami ŠFRB s cieľom zabezpečiť včasné a presné informovanie klientov
  • Účasť na zlepšovaní procesov klientskeho servisu a navrhovanie zmien k zvýšeniu spokojnosti klientov
  • Administratívne činnosti súvisiace s prevádzkou klientskeho centra
  • Príprava odpovedí na písomné a e-mailové dotazy v súlade s internými usmerneniami a legislatívou
  • Účasť na školeniach a pracovných stretnutiach súvisiacich s agendou centra
  • Poskytovanie spätnej väzby o opakujúcich sa otázkach alebo problémoch klientov s cieľom zlepšovať informačné kanály a interné procesy
  • spolupráci pri budovaní AI časti klientskeho centra

Zamestnanecké výhody, benefity:

​- zázemie stabilnej organizácie
​- 37,5 hodinový týždenný pracovný čas
​- pružný pracovný čas, HO
​- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
​- 5 dní dovolenky navyše
​- 13. a 14. plat
​- odmeny
​- 2x sick day
​- príplatok na stravu nad rámec zákona
​- doplatok pri strate príjmu z dôvodu pracovnej neschopnosti
​- ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy
​- možnosť osobnostného a odborného rozvoja​

Požiadavky na zamestnanca:


  • Výborné komunikačné zručnosti – písomné aj ústne, schopnosť zrozumiteľne vysvetliť informácie rôznym typom klientov
  • Zákaznícka orientácia – trpezlivosť, empatický prístup a schopnosť profesionálne zvládať rôzne typy situácií
  • Znalosť práce s počítačom – MS Office - pokročilý (Word, Excel, Outlook), schopnosť pracovať s internými informačnými systémami
  • Záujem o oblasť bývania, štátnu podporu a orientácia v základných legislatívnych rámcoch (výhodou, nie podmienkou)
  • Zodpovedný a precízny prístup k práci, samostatnosť a spoľahlivosť
  • Schopnosť tímovej spolupráce – aktívna komunikácia s kolegami a inými odbormi v rámci ŠFRB
  • Skúsenosť s prácou na zákazníckej linke alebo s vybavovaním klientskych požiadaviek výhodou

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.