Sales & Administration Support Bratislava: TPP 1.550-1.950€ / SZČO 2.100-2.600€ technicko-inžinierske služby
Menej ako 2 týždne
Synerta Personnel s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 550 - 1 950 € hrubého
PONÚKANÁ ODMENA: TPP (trvalý pracovný pomer): priemerná mesačná odmena 1.550-1.950€:fix 1.500-1.800€ + 13. plat vo výške 750-1.800€ v závislosti od hospodárskych výsledkov firmy. SZČO (živnosť): priemerná mesačná odmena 2.100-2.600€:fix 2.000-2.400€ + bonus vo výške 1.000-2.400€ v závislosti od hospodárskych výsledkov firmy. Minimálnou základnou zložkou mzdy je nižší interval fixu.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Marketing, reklama, PR, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Marketingový pracovník, Obchodný referent, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pracujeme 100% DISKRÉTNE. Nemusíš sa obávať, že sa tvoj profil dostane do nesprávnych rúk. Tvoj profil nezasielame ďalej klientovi bez tvojho druhého súhlasu. Teda až potom ako si pozíciu spolu prejdeme s vybranými kandidátmi a predstavíme nášho klienta.
AK SI POZERÁŠ TÚTO PONUKU NA MOBILE ALEBO NEMÁŠ AKTUALIZOVANÝ ŽIVOTOPIS, POŠLI ZATIAĽ ASPOŇ ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE, ABY SME O TEBE VEDELI.
MIESTO PRÁCE:
Bratislava
AKO TO VIDIA TVOJI KOLEGOVIA?
„Si človek, ktorý má systematické myslenie a doťahuje veci do konca.“
„Na túto pozíciu je vhodný aj muž aj žena. Dôležité je, aby mal človek organizačné schopnosti.“
„Výhodou môže byť, ak máš skúsenosť s obchodnými aktivitami, alebo podporou obchodných aktivít. A taktiež technické myslenie.“
O ČO IDE V SKRATKE:
- poskytuješ základnú administratívnu a organizačnú podporu obchodnému tímu ako napr. príprava podkladov, komunikácia s klientmi
- pracuješ s modernými AI nástrojmi
- zabezpečuješ plynulý chod kancelárie a recepcie
- máš na starosti evidenciu faktúr a interných dokladov pre externú účtovnú firmu
- organizuješ stretnutia, plánuješ zahraničné služobné cesty, riešiš ubytovanie, dopravu, zabezpečuješ potrebnú administratívu
- máš na starosti administratívu spojenú s vozovým parkom (diaľničné známky, poistenie, STK a EK)
- spracovávaš a eviduješ poštu
- obsluhuješ elektronický dochádzkový systém
- máš na starosti nákup služieb a kancelárskych potrieb
- pomáhaš vedeniu s bežnými administratívnymi úlohami
- riešiš operatívne úlohy, ktoré priebežne vznikajú
- pracovná doba: pon-pia so začiatkom medzi 7:30-9:00 hod.
Zamestnanecké výhody, benefity:
HLAVNÉ VÝHODY PRE TEBA?
- práca v stabilnej spoločnosti, ktorá úspešne pôsobí na trhu viac ako 20 rokov
- férové finančné ohodnotenie
A ĎALŠIE AKO:
- odborné školenia podľa potreby
- teambuldingy
Informácie o výberovom konaní:
PROSÍM PREČÍTAJTE SI PREDTÝM AKO NÁS BUDETE KONTAKTOVAŤ INAK AKO CEZ TENTO FORMULÁR:
(1) Prečítal/a som si podrobne celý popis pozície.
(2) Viem, že toto je pozícia vyhľadávaná personálnou agentúrou a meno spoločnosti sa v popise neuvádza na základe zmluvných podmienok, a že každému kandidátovi v užšom výbere bude oznámená identita klienta.
(3) Chápem, že prihlásenie sa na pozíciu je prvý krok, a že kandidátom v užšom výbere budú predstavené všetky relevantné detaily ponuky. Ak by bola táto ponuka z akéhokoľvek dôvodu pre mňa nezaujímavá, zistím to počas prvých pár minút pri prvom obvykle telefonickom kontakte.
(4) Viem, že reagovať na pozíciu je možné len a výlučne cez elektronický formulár - nie cez e-mail, správu na sociálnych sieťach, osobne, poštou a pod.
(5) Viem, že svoj životopis (prípadne iný dokument) môžem zaslať aj neskôr, a to ako odpoveď na automatický e-mail, ktorý mi príde keď sa na túto pozíciu prihlásim. A viem, že mi tento automatický e-mail môže prísť do priečinka nevyžiadanej pošty (spam, junk mail a pod.), ktorý som si skontroloval/a.
(6) Rozumiem, že výberové konanie nemá presný dátum ukončenia lebo závisí od viacerých faktorov, ktoré nevie personálna agentúra objektívne ovplyvniť, a že obvyklý proces môže trvať 5-20 dní (v závislosti od kontextu a súčinnosti spoločnosti/klienta).
Požiadavky na zamestnanca:
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- máš technické myslenie
- si spoľahlivý a samostatný človek
- si lojálny a zodpovedný človek
- si systematický človek
POČÍTAČOVÉ ZRUČNOSTI:
- MS Office
JAZYKOVÉ SCHOPNOSTI:
- anglický jazyk na úrovni min. B2
POŽADOVANÁ PRAX:
- skúsenosti kandidáta budú posudzované individuálne
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.