banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Sales & Administration Support Bratislava: TPP 1.550-1.950€ / SZČO 2.100-2.600€ technicko-inžinierske služby

Menej ako 2 týždne

Synerta Personnel s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 550 - 1 950 € hrubého

​PONÚKANÁ ODMENA: ​TPP (trvalý pracovný pomer): priemerná mesačná odmena 1.550-1.950€:fix 1.500-1.800€ + 13. plat vo výške 750-1.800€ v závislosti od hospodárskych výsledkov firmy. ​SZČO (živnosť): priemerná mesačná odmena 2.100-2.600€:fix 2.000-2.400€ + bonus vo výške 1.000-2.400€ v závislosti od hospodárskych výsledkov firmy. Minimálnou základnou zložkou mzdy je nižší interval fixu.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Marketing, reklama, PR, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Marketingový pracovník, Obchodný referent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Pracujeme 100% DISKRÉTNE. Nemusíš sa obávať, že sa tvoj profil dostane do nesprávnych rúk. Tvoj profil nezasielame ďalej klientovi bez tvojho druhého súhlasu. Teda až potom ako si pozíciu spolu prejdeme s vybranými kandidátmi a predstavíme nášho klienta.

AK SI POZERÁŠ TÚTO PONUKU NA MOBILE ALEBO NEMÁŠ AKTUALIZOVANÝ ŽIVOTOPIS, POŠLI ZATIAĽ ASPOŇ ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE, ABY SME O TEBE VEDELI.


MIESTO PRÁCE:​
​Bratislava

AKO TO VIDIA TVOJI KOLEGOVIA?
„Si človek, ktorý má systematické myslenie doťahuje veci do konca.“

„Na túto pozíciu je vhodný aj muž aj žena. Dôležité je, aby mal človek organizačné schopnosti.“

Výhodou môže byť, ak máš skúsenosť s obchodnými aktivitami, alebo podporou obchodných aktivít. A taktiež technické myslenie.“


O ČO IDE V SKRATKE:
​- poskytuješ základnú administratívnu a organizačnú podporu obchodnému tímu ako napr. príprava podkladov, komunikácia s klientmi
​- pracuješ s modernými AI nástrojmi
​- zabezpečuješ plynulý chod kancelárie a recepcie
​- máš na starosti evidenciu faktúr a interných dokladov pre externú účtovnú firmu
​- organizuješ stretnutia, plánuješ zahraničné služobné cesty, riešiš ubytovanie, dopravu, zabezpečuješ potrebnú administratívu
​- máš na starosti administratívu spojenú s vozovým parkom (diaľničné známky, poistenie, STK a EK)
​- spracovávaš a eviduješ poštu
​- obsluhuješ elektronický dochádzkový systém
​- máš na starosti nákup služieb a kancelárskych potrieb
​- pomáhaš vedeniu s bežnými administratívnymi úlohami
​- riešiš operatívne úlohy, ktoré priebežne vznikajú
​- pracovná doba: pon-pia so začiatkom medzi 7:30-9:00 hod.​

Zamestnanecké výhody, benefity:

HLAVNÉ VÝHODY PRE TEBA?
​- práca v stabilnej spoločnosti, ktorá úspešne pôsobí na trhu viac ako 20 rokov
​- férové finančné ohodnotenie

A ĎALŠIE AKO:
​- odborné školenia podľa potreby
​- teambuldingy​

Informácie o výberovom konaní:
PROSÍM PREČÍTAJTE SI PREDTÝM AKO NÁS BUDETE KONTAKTOVAŤ INAK AKO CEZ TENTO FORMULÁR:
(1) Prečítal/a som si podrobne celý popis pozície.
(2) Viem, že toto je pozícia vyhľadávaná personálnou agentúrou a meno spoločnosti sa v popise neuvádza na základe zmluvných podmienok, a že každému kandidátovi v užšom výbere bude oznámená identita klienta.
(3) Chápem, že prihlásenie sa na pozíciu je prvý krok, a že kandidátom v užšom výbere budú predstavené všetky relevantné detaily ponuky. Ak by bola táto ponuka z akéhokoľvek dôvodu pre mňa nezaujímavá, zistím to počas prvých pár minút pri prvom obvykle telefonickom kontakte.
(4) Viem, že reagovať na pozíciu je možné len a výlučne cez elektronický formulár - nie cez e-mail, správu na sociálnych sieťach, osobne, poštou a pod.
(5) Viem, že svoj životopis (prípadne iný dokument) môžem zaslať aj neskôr, a to ako odpoveď na automatický e-mail, ktorý mi príde keď sa na túto pozíciu prihlásim. A viem, že mi tento automatický e-mail môže prísť do priečinka nevyžiadanej pošty (spam, junk mail a pod.), ktorý som si skontroloval/a.
(6) Rozumiem, že výberové konanie nemá presný dátum ukončenia lebo závisí od viacerých faktorov, ktoré nevie personálna agentúra objektívne ovplyvniť, a že obvyklý proces môže trvať 5-20 dní (v závislosti od kontextu a súčinnosti spoločnosti/klienta).

Požiadavky na zamestnanca:

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
​- máš technické myslenie
​- si spoľahlivý a samostatný človek
​- si lojálny a zodpovedný človek
​- si systematický človek

POČÍTAČOVÉ ZRUČNOSTI:
​- MS Office

JAZYKOVÉ SCHOPNOSTI:
​- anglický jazyk na úrovni min. B2

POŽADOVANÁ PRAX:
​- skúsenosti kandidáta budú posudzované individuálne​

O firme
Spoločnosť úspešne pôsobiaca na trhu vyše 20 rokov, realizujúca vysoko technické a komplexné inžinierske služby.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.