banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Manažér/ka ubytovacieho úseku v 4* hoteli

Stále hľadajú

TRIGON Consulting s.r.o.

Okres Žilina, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 500 - 2 000 € hrubého

Výška výslednej mzdy bude závisieť od schopností a seniority kandidáta, súčasťou odmeňovania sú aj odmeny na základe dosiahnutých výsledkov.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Manažment, Vrcholový manažment, Recepčná, Prevádzkar, Prevádzkový manažér, Správca ubytovacieho zariadenia, F&B manažér


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​Pre nášho klienta hľadáme MANAŽÉRA/MANAŽÉRKU UBYTOVACIEHO ÚSEKU do očarujúceho štvorhviezdičkového hotela.

Vďaka svojej veľkosti má hotel príjemnú, komornú atmosféru. Ponúka široké množstvo služieb, od moderného ubytovania, cez výnimočnú gastronómiu, až po dokonalý oddych v relax centre. Hotel je známy predovšetkým svojimi reprezentatívnymi priestormi pre pracovné stretnutia a firemné večierky, špičkovými službami, perfektnou obsluhou a na zákazníka orientovaným prístupom. 

Vhodný kandidát na tejto pozícii má výborný cit pre detail a neprehliadne žiadnu maličkosť. Je prirodzenou autoritou a dokáže viesť ľudí za spoločným cieľom. Vie si vybudovať aj namotivovať svoj tím. Dokáže efektívne zorganizovať prácu svojich kolegov, pochváliť, ale aj vysvetliť a pomôcť odstrániť prípadné nedostatky. V prípade, že je potrebné vykonať nejakú prácu, nebojí sa jej chopiť bez váhania aj sám.

Hľadáme skúseného manažéra, ktorý má skúsenosť s prácou na recepcii, ideálne ako vedúci recepcie alebo ako manažér ubytovacieho úseku.

Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:

  • ​riadenie ubytovacieho úseku (recepcia, housekeeping), zabezpečenie plynulej prevádzky a vysokej kvality služieb,
  • vedenie a koordinácia tímu, organizácia zmien, školenie a hodnotenie zamestnancov,
  • zodpovednosť za plynulý check-in a check-out proces, riešenie špeciálnych požiadaviek a sťažností hostí,
  • dohľad nad čistotou, poriadkom a dodržiavaním štandardov,
  • sledovanie spokojnosti hostí, vyhodnocovanie spätnej väzby a zavádzanie zlepšení,
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami pri zabezpečení bezproblémového chodu prevádzky.

Úspešnému kandidátovi bude zabezpečené potrebné zaškolenie prispôsobené jeho skúsenostiam. ​

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • práca v stabilnej spoločnosti, stabilný kolektív,
  • príjemné pracovné prostredie,
  • motivujúce finančné ohodnotenie,
  • stravovanie zabezpečené za 1€,
  • flexibilný pracovný čas,
  • lístky na športové, kultúrne podujatia zdarma,
  • viac sa dozviete na osobnom pohovore. 

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta .

Požiadavky na zamestnanca:

  • skúsenosť na vedúcej pozícii na recepcii,
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
  • samostatnosť, zmysel pre detail a inovácie,
  • organizačné a manažérske schopnosti. 

O firme
Našim klientom je štýlový hotel, ktorý ponúka luxusné ubytovanie, vynikajúcu gastronómiu a špičkové služby pre relax, pracovné stretnutia i spoločenské podujatia.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.