Manažér/ka ubytovacieho úseku v 4* hoteli
Stále hľadajú
TRIGON Consulting s.r.o.
Okres Žilina, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 2 000 € hrubého
Výška výslednej mzdy bude závisieť od schopností a seniority kandidáta, súčasťou odmeňovania sú aj odmeny na základe dosiahnutých výsledkov.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Manažment, Vrcholový manažment, Recepčná, Prevádzkar, Prevádzkový manažér, Správca ubytovacieho zariadenia, F&B manažér
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre nášho klienta hľadáme MANAŽÉRA/MANAŽÉRKU UBYTOVACIEHO ÚSEKU do očarujúceho štvorhviezdičkového hotela.
Vďaka svojej veľkosti má hotel príjemnú, komornú atmosféru. Ponúka široké množstvo služieb, od moderného ubytovania, cez výnimočnú gastronómiu, až po dokonalý oddych v relax centre. Hotel je známy predovšetkým svojimi reprezentatívnymi priestormi pre pracovné stretnutia a firemné večierky, špičkovými službami, perfektnou obsluhou a na zákazníka orientovaným prístupom.
Vhodný kandidát na tejto pozícii má výborný cit pre detail a neprehliadne žiadnu maličkosť. Je prirodzenou autoritou a dokáže viesť ľudí za spoločným cieľom. Vie si vybudovať aj namotivovať svoj tím. Dokáže efektívne zorganizovať prácu svojich kolegov, pochváliť, ale aj vysvetliť a pomôcť odstrániť prípadné nedostatky. V prípade, že je potrebné vykonať nejakú prácu, nebojí sa jej chopiť bez váhania aj sám.
Hľadáme skúseného manažéra, ktorý má skúsenosť s prácou na recepcii, ideálne ako vedúci recepcie alebo ako manažér ubytovacieho úseku.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- riadenie ubytovacieho úseku (recepcia, housekeeping), zabezpečenie plynulej prevádzky a vysokej kvality služieb,
- vedenie a koordinácia tímu, organizácia zmien, školenie a hodnotenie zamestnancov,
- zodpovednosť za plynulý check-in a check-out proces, riešenie špeciálnych požiadaviek a sťažností hostí,
- dohľad nad čistotou, poriadkom a dodržiavaním štandardov,
- sledovanie spokojnosti hostí, vyhodnocovanie spätnej väzby a zavádzanie zlepšení,
- spolupráca s ostatnými oddeleniami pri zabezpečení bezproblémového chodu prevádzky.
Úspešnému kandidátovi bude zabezpečené potrebné zaškolenie prispôsobené jeho skúsenostiam.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v stabilnej spoločnosti, stabilný kolektív,
- príjemné pracovné prostredie,
- motivujúce finančné ohodnotenie,
- stravovanie zabezpečené za 1€,
- flexibilný pracovný čas,
- lístky na športové, kultúrne podujatia zdarma,
- viac sa dozviete na osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta .
Požiadavky na zamestnanca:
- skúsenosť na vedúcej pozícii na recepcii,
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
- samostatnosť, zmysel pre detail a inovácie,
- organizačné a manažérske schopnosti.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.