banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Predseda predstavenstva – CEO spoločnosti odvoz a likvidácia odpadu a.s. (OLO)

Včerajšie

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Ivanská cesta, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 7 000 € hrubého

Základná zložka odmeny pre danú pozíciu je daná minimálne na úroveň mesačne od 7000 Euro brutto + bonus vo výške 50% ročného platu v závislosti od plnenia kľúčových ukazovateľov „KPIs“.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Vrcholový manažment, Generálny riaditeľ


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Cieľom obsadzovanej pozície je vo všeobecnosti zabezpečiť, aby spoločnosť OLO a.s. plnila svoje spoločenské, environmentálne, a ekonomické poslanie v oblasti nakladania s komunálnym a stavebným odpadom (vrátane zabezpečenia cieľov pre recykláciu či energetické zhodnocovanie). Cieľom je tiež dosiahnuť finančnú udržateľnosť,  zaviesť rozhodovanie na základe dát, zabezpečiť rozvoj spoločnosti v súlade s environmentálnou legislatívou po stránke technologickej, organizačnej a personálnej.

Rozsah zodpovednosti:

Vo vzťahu k valnému zhromaždeniu, predstavenstvu a dozornej rade CEO zodpovedá najmä za:

  • vypracovanie   návrhov   koncepcií   a   strategických   plánov   budúceho   smerovania   spoločnosti,  

  • vypracovanie ročnej účtovnej závierky spoločnosti,

  • vypracovanie návrhu organizačnej štruktúry a organizačného poriadku, a ich predloženie na rokovanie predstavenstva,

  • vykonávanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov v hospodárení a činnosti spoločnosti,

  • riadenie procesu prehodnocovania, formulácie, a následného dohľadu nad implementáciou stratégie a vízie spoločnosti;  

  • dohľad a zabezpečovanie implementácie strategických cieľov rozvoja v hlavných funkčných oblastiach;

  • riadenie zvereného úseku a zodpovednosť za plnenie úloh; 

  • zabezpečuje úlohy zverené do kompetencie predsedu predstavenstva spočívajúce vo výkone a spracovaní podkladových materiálov, čiastkových realizácií, sumarizácií, analýz a úloh, ktoré predstavenstvo CEO uloží,

  • plnenie uznesení predstavenstva.

Vo vzťahu k spoločnosti  zodpovedá najmä za: 

  • dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na všeobecnú činnosť spoločnosti,

  • všeobecné riadenie spoločnosti  a   zabezpečovanie   jej   činnosti  v   súlade   so schváleným obchodným, investičným  a finančným plánom, 

  • organizačné, technické, metodické riadenie činnosti spoločnosti vyplývajúce z rozhodnutí predstavenstva a realizáciu úloh predstavenstva,

  • tvorbu strednodobých a dlhodobých finančných, investičných a obchodných plánov, 

  • organizovanie a riadenie činností organizačných útvarov na riadenom úseku,

  • plánovanie, riadenie, kontrolu, hodnotenie a efektívne využívanie zdrojov úseku (tj. finančné, materiálne a ľudské zdroje),

  • vykonávanie   funkcie   zamestnávateľa   v   pracovnoprávnych   vzťahoch   na   základe   kompetencie delegovanej  predstavenstvom,

  • efektívne riadenie pracovného tímu a nastavenie motivačného manažérskeho odmeňovania pre zamestnancov v medziach zákona,

  • odborný rozvoj zamestnancov na riadených úsekoch spoločnosti,

  • vykonávanie kompetencií zamestnávateľa vo vzťahu k odborovým organizáciám, vedenie kolektívneho vyjednávania,

  • zabezpečenie vydávania interných predpisov spoločnosti,

  • zabezpečovanie kontroly a analýzy podnikateľskej činnosti,

  • ak si to vyžadujú zámery spoločnosti, zriaďuje svoje poradné orgány, určuje náplň ich činnosti, vymenúva a odvoláva ich členov,

  • zachovávanie a nepoškodenie dobrého mena spoločnosti a jej imidžu.

Vo vzťahu k tretím osobám zodpovedá najmä za: 

  • uzatváranie, podpisovanie a vypovedávanie zmlúv, vedenie rokovaní o obchodných, nájomných a iných zmluvách, ktoré  patria do jeho kompetencie,

  • uzatváranie   obchodných,   nájomných   a   iných   zmlúv   (objednávok)   podľa   limitov určených základnými organizačnými predpismi v rámci kompetencií definovaných splnomocnením, 

  • schvaľovanie  účtovných a  hospodárskych operácií  v  rozsahu oprávnení uvedených v príslušnej smernici spoločnosti,

  • vedenie   rokovaní   s   orgánmi   štátnej   správy   a   samosprávy   v   rámci   kompetencií   definovaných splnomocnením,

  • spoluprácu s úradmi, bankami, audítormi, a zástupcami akcionára

Informácie o výberovom konaní:
Účasť vo výberovom konaní

V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na vyberovekonania@bratislava.sk do 05.09.2025 (vrátane 05.09.2025):
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – sprievodný list;
2. Životopis;
3. Zoznam referencií – minimálne 3 referencie systémom 360 (podriadený, nadriadený a kolega);
4. Súhlas so spracúvaním osobných údajov – podpisuje uchádzač vo svojom mene. Podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu A tohto oznámenia;
5. Čestné vyhlásenie o osobných údajoch vo vzťahu k referujúcim osobám – podpisuje uchádzač. Vyžaduje sa len v prípade, ak uchádzač poskytol referencie iné než v zamestnaneckom pomere s jeho zamestnávateľom (t. j. nie je potrebné doložiť čestné vyhlásenie, ak sú referujúce osoby zamestnané u toho istého zamestnávateľa ako uchádzač) – podľa vzoru, ktorý tvorí prílohu B tohto oznámenia.
Uchádzač je povinný zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF (buď export alebo riadny sken). Fotografie mobilom nebudú akceptované.

Výberové konanie pozostáva z nasledovných krokov:
- Zozbieranie podkladov od uchádzačov.
- Zaslanie profesijného dotazníka vhodným uchádzačom a dožiadanie ďalších potrebných dokladov.
- Osobný detailný pohovor s vhodnými uchádzačmi.
- Overenie referencií uchádzača.
- Zostavenie užšieho výberu maximálne piatich vhodných uchádzačov, ktorí sa budú prezentovať a budú vypočutí výberovou komisiou.
- Vybratí kandidáti zašlú mestu vypracovaný rozvojový plán spoločnosti (viac informácií bude poskytnutých v dostatočnom časovom predstihu). Vypracovanie rozvojového plánu sa vyžaduje v rozsahu a štandarde, aký sa bežne očakáva na trhu pri podobných výberových konaniach. Zadanie bude došpecifikované a zaslané uchádzačom v predstihu, pričom na vypracovanie zadania bude uchádzačom k dispozícii obmedzený časový úsek. Vypracovanie bude sprístupnené výberovej komisii v dostatočnom predstihu pred vypočutím.
- Zverejnenie profesijného CV a pred vypočutím výberovou komisiou za predpokladu, že uchádzač bude zaradený do užšieho výberu.
- Vypočutie uchádzača pred odbornou výberovou komisiou. Vypočutie pred komisiou bude mať verejnú časť a neverejnú časť. Možnosť prezentácie prípadovej štúdie.
- Po vybratí uchádzača výberovou komisiou uchádzač zdokladuje svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov).

Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
• na osobný pohovor a do užšieho výberu sa pozývajú iba uchádzači, ktorí na základe rozhodnutia výberovej komisie najlepšie splnia kritéria uvedené v sekcii požiadaviek na danú pozíciu; výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na osobný pohovor a do užšieho výberu;
• zaslaním požadovaných dokladov nevniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor ani na ďalšiu účasť vo výberovom procese;
• v odôvodnených prípadoch bude mesto vykonávať štandardnú forénznu analýzu (background check) uchádzača, pričom nálezy z tejto analýzy budú dôverne poskytnuté výberovej komisii, ktorá ich zohľadní pri výbere;
• že bude dodržiavať mlčanlivosť o nezverejnených dokumentoch o spoločnosti/organizácii, ak mu také poskytne mesto pre účely spracovania rozvojového plánu organizácie/spoločnosti (štúdie);
• bude hlásiť prípadný lobistický či iný nevhodný a neprimeraný kontakt a/alebo konflikt záujmov v súvislosti s výberovým konaním.

Prípadné otázky prosím adresujte emailom na: vyberovekonania@bratislava.sk
Vyhlasovateľ výberového konania:
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava, IČO: 00603481.

Celé znenie inzerátu je zverejnené na https://cdn-api.bratislava.sk/strapi-homepage/upload/CEO_OLO_2025_96c1d2f87d.pdf

Požiadavky na zamestnanca:


Pre ideálneho kandidáta na danú pozíciu sú očakávané a zohľadňované nasledovné požiadavky a spôsobilosti:

  1. Vzdelanie a požadovaná prax

     - vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – manažment, technické, finančné alebo ekonomické zameranie, prípadne iný vhodný súvisiaci odbor;

     - prax na riadiacej pozícii 8 rokov, z toho najmenej 5 roky na pozícii vrcholového riadenia podnikov; prax v oblasti príbuznej alebo porovnateľnej odpadovému hospodárstvu je výhodou, nie však podmienkou.

    2. Funkčné spôsobilosti

     - ovláda zásady a spôsoby strategického plánovania a riadenia spoločnosti porovnateľných rozmerov a štruktúry s cieľom plnenia viacerých cieľov spoločnosti vychádzajúcich zo stratégie spoločnosti,

     - ovláda všeobecne záväzné legislatívne predpisy regulujúce činnosť spoločnosti vrátane základných zásad obchodného práva,

     - pozná a v primeranom rozsahu uplatňuje vývojové trendy v oblasti odpadového hospodárstva; 

     - ovláda zásady podnikateľského riadenia spoločnosti, 

     - pozná a uplatňuje techniky riadenia zmeny a aplikácie stratégie do praxe s cieľom plniť víziu a misiu spoločnosti, 

     - pozná a uplatňuje spôsoby a metódy operatívneho riadenia spoločnosti, 

     - ovláda zásady a techniky obchodného rokovania, 

     - rozumie zásadám a technikám ekonomického riadenia spoločnosti, 

     - rozumie procesom plánovania a rozpočtovania vo všeobecnosti, ako aj pri riadení projektu, 

     - ovláda uplatňovanie jednotlivých nástrojov a systémov personálneho riadenia a riadenia a vedenia ľudí, 

     - ovláda spoločenský protokol. 

    3. Osobné spôsobilosti

     - je schopný prijímať rozhodnutia a niesť za ne zodpovednosť, 

     - efektívne spolupracuje tak, aby spolupráca a rokovania viedli k výsledku, 

     - je schopný rozpoznať potrebu zmeny a zaviesť ju, 

     - v rokovaniach prejavuje vysokú mieru presvedčivosti a zároveň je taktný a diplomatický, 

     - je schopný efektívne a psychologicky účinne ovplyvňovať postoje a názory zamestnancov na podriadenom úseku a viesť ich k podnikateľskému mysleniu, 

     - vie pozitívne ovplyvňovať vzťahy medzi zamestnancami spoločnosti (eliminuje napätia a konflikty, stimuluje spoluprácu, pozitívne ovplyvňuje štýl komunikácie v spoločnosti), 

     - ovláda individuálny prístup k zamestnancovi, 

     - vie vysvetliť a odargumentovaťpodriadeným rozhodnutia vedenia spoločnosti, dokáže presadiť aj „nepopulárne“ opatrenia, 

     - má silnú morálnu integritu a správa sa eticky za každých okolností. 

Vyššie uvedené požiadavky a spôsobilosti predstavuj požiadavky na ideálneho uchádzača, od ktorých sa výberová komisia môže primerane v odôvodnených prípadoch odchýliť na základe svojho rozhodnutia.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.