Facility Manager
Menej ako 2 týždne
HB Reavis
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 450 € hrubého
Finálna mzda bude závisieť od skúseností daného kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Manažment, Facility manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pridajte sa do nášho tímu ako Facility Manager. Hlavnou úlohou je zabezpečiť bezchybný chod a technickú bezchybnosť našich projektov. Budete mať na starosti dodržiavanie špičkových technických a environmentálnych štandardov pre nájomcov a návštevníkov, optimalizáciu zdrojov a koordináciu dodávateľov podľa platnej legislatívy.
Náplň práce:
- Riadenie činnosti súvisiace so správou budov a technológií s cieľom zabezpečiť prevádzkovú stabilitu budovy z hľadiska bezpečnosti, čistoty, klimatickej pohody a kvality služieb budovy (informačný pult/recepcia, SBS, technický personál, technická podpora pri usporiadaní eventov),
- Neustále riešenie prevádzkových problémov a zabezpečovanie čo najrýchlejšieho odstránenia.
- Aktívna spolupráca na výberových konaniach, výbere dodávateľov, príprave zmlúv, koordinácii dodávateľov a pravidelnom hodnotení kvality výkonu subdodávateľov (supervízia a kontrola včasnej a správnej fakturácie, poskytovanie spätnej väzby na výkon servisných činností).
- Vypracovanie a aktualizácia plánu operatívnych a investičných nákladov (OPEX, CAPEX), kontrola čerpania výdavkov, monitorovanie využívania zdrojov a jeho súlad s plánom.
- Vykonávanie aktívneho prieskumu, návrh a implementácia inovatívnych riešení na zvýšenie efektivity prevádzky a interných FM procesov.
- Vlastná expertíza v FM oblasti za technické inovácie aj pre iné budovy v portfóliu HBR.
- Komunikácia so stavebným manažérom v prípade rekonštrukčných alebo stavebných prác s cieľom zosúladiť stavebné činnosti s prevádzkou budov, supervízia nad rekonštrukčnými prácami v zmysle kontroly odovzdanej projektovej dokumentácie,
- Zodpovednosť za archiváciu aktuálnej projektovej a prevádzkovej dokumentácie k budove, vrátane záznamov nájomcov a reklamácií, a to všetko v súlade s platnými technickými normami.
- V prípade poistných udalostí zabezpečenie plynulého riešenia a to stretnutiami s nájomcami, poisťovne a právnikmi v danej budove.
- Aktualizácia plánu využívania zdrojov.
- Zabezpečenie činnosti spojenou s prevzatím/odovzdávaním priestorov nájomcom, dohliadanie na proces odstraňovania porúch v tomto procese
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Flexibilný pracovný čas + Home office
- Cafeteria systém
- Životné a úrazové poistenie
- 5 sick days
- Parkovanie
- Firemné eventy
- Čas na vybavenie osobných záležitostí
- Každý deň čerstvé ovocie
Požiadavky na zamestnanca:
- Pokročilá znalosť MS Office a pokročilá znalosť anglického jazyka.
- Silné technické znalosti a schopnosť riešiť problémy.
- Profesionalita a zodpovednosť.
- Vynikajúce komunikačné a interpersonálne zručnosti s preukázanou schopnosťou efektívne spolupracovať s rôznorodými osobnosťami..
- Schopnosť budovať dlhodobé vzťahy s klientmi a dodávateľmi.
- Schopnosť pracovať pod časovým tlakom
- Schopnosť zvládnuť krízové situácie
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.