banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Facility Manager

Menej ako 2 týždne

HB Reavis

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 450 € hrubého

Finálna mzda bude závisieť od skúseností daného kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Manažment, Facility manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Pridajte sa do nášho tímu ako Facility Manager. Hlavnou úlohou je zabezpečiť bezchybný chod a technickú bezchybnosť našich projektov. Budete mať na starosti dodržiavanie špičkových technických a environmentálnych štandardov pre nájomcov a návštevníkov, optimalizáciu zdrojov a koordináciu dodávateľov podľa platnej legislatívy.


Náplň práce:

  • Riadenie činnosti súvisiace so správou budov a technológií s cieľom zabezpečiť prevádzkovú stabilitu budovy z hľadiska bezpečnosti, čistoty, klimatickej pohody a kvality služieb budovy (informačný pult/recepcia, SBS, technický personál, technická podpora pri usporiadaní eventov),
  • Neustále riešenie prevádzkových problémov a zabezpečovanie čo najrýchlejšieho odstránenia.
  • Aktívna spolupráca na výberových konaniach, výbere dodávateľov, príprave zmlúv, koordinácii dodávateľov a pravidelnom hodnotení kvality výkonu subdodávateľov (supervízia a kontrola včasnej a správnej fakturácie, poskytovanie spätnej väzby na výkon servisných činností).
  • Vypracovanie a aktualizácia plánu operatívnych a investičných nákladov (OPEX, CAPEX), kontrola čerpania výdavkov, monitorovanie využívania zdrojov a jeho súlad s plánom.
  • Vykonávanie aktívneho prieskumu, návrh a implementácia inovatívnych riešení na zvýšenie efektivity prevádzky a interných FM procesov.
  • Vlastná expertíza v FM oblasti za technické inovácie aj pre iné budovy v portfóliu HBR.
  • Komunikácia so stavebným manažérom v prípade rekonštrukčných alebo stavebných prác s cieľom zosúladiť stavebné činnosti s prevádzkou budov, supervízia nad rekonštrukčnými prácami v zmysle kontroly odovzdanej projektovej dokumentácie,
  • Zodpovednosť za archiváciu aktuálnej projektovej a prevádzkovej dokumentácie k budove, vrátane záznamov nájomcov a reklamácií, a to všetko v súlade s platnými technickými normami.
  • V prípade poistných udalostí zabezpečenie plynulého riešenia a to stretnutiami s nájomcami, poisťovne a právnikmi v danej budove.
  • Aktualizácia plánu využívania zdrojov.
  • Zabezpečenie činnosti spojenou s prevzatím/odovzdávaním priestorov nájomcom, dohliadanie na proces odstraňovania porúch v tomto procese

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • ​Flexibilný pracovný čas + Home office
  • Cafeteria systém
  • Životné a úrazové poistenie
  • 5 sick days
  • Parkovanie
  • Firemné eventy
  • Čas na vybavenie osobných záležitostí
  • Každý deň čerstvé ovocie

Požiadavky na zamestnanca:

  • Pokročilá znalosť MS Office a pokročilá znalosť anglického jazyka.
  • Silné technické znalosti a schopnosť riešiť problémy.
  • Profesionalita a zodpovednosť.
  • Vynikajúce komunikačné a interpersonálne zručnosti s preukázanou schopnosťou efektívne spolupracovať s rôznorodými osobnosťami..
  • Schopnosť budovať dlhodobé vzťahy s klientmi a dodávateľmi.
  • Schopnosť pracovať pod časovým tlakom
  • Schopnosť zvládnuť krízové situácie

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.