banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Marketingový referent

Menej ako 2 týždne

Baliarne obchodu, a. s. Poprad

Poprad, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 300 - 1 400 € hrubého

+ 4x v roku 250,- € príspevok na regeneráciu + 13. plat pre každého zamestnanca + 350,- €/rok dochádzkový bonus, podľa ekonomických výsledkov firmy vyplácanie 14. platu v januári, odmeny pri pracovných a životných jubileách

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho marketingového tímu hľadáme novú posilu – niekoho, kto k nám zapadne po ľudskej aj pracovnej stránke.

Tvojou hlavnou úlohou bude denná operatíva na marketingovom oddelení ako napr. správa sociálnych sietí a komunikácia so zákazníkmi. Okrem toho sa budeš podieľať na bežnej administratíve a postupne na mnohých marketingových aktivitách, ktoré Ti budú pridelené.

V tíme si vzájomne vypomáhame, úlohy si rozdeľujeme, no zároveň fungujeme ako jeden celok. Ak je treba, vieme sa zastúpiť a spolupodieľame sa na výsledkoch. Dôležitá je preto spoľahlivosť a zodpovedný prístup k práci. Okrem kreatívnej práce si pomáhame aj pri praktických úlohách, pri ktorých je potrebná aj fyzická výpomoc. Ak spĺňaš tieto predpoklady, radi Ťa spoznáme.


Náplň práce:

  • Zabezpečovanie a organizovanie reklamných kampaní, promo akcií a činností v pôsobnosti marketingového oddelenia
  • Správa sociálnych sietí - Facebook, Instagram
  • Zodpovednosť za on-line komunikáciu
  • Komunikácia s externými agentúrami – správa a finalizácia zadaných projektov
  • Organizovanie, správa a vyhodnocovanie spotrebiteľských súťaží
  • Zabezpečovanie tvorby grafických návrhov podľa potrieb marketingového oddelenia
  • Koordinácia, riadenie a zabezpečovanie vydávania firemných novín a interných správ
  • Príprava propagačných materiálov
  • Príprava podkladov a prehľadov podľa zadania nadriadeného
  • Spracovanie dennej korešpondencie, komunikácia so zákazníkmi
  • Evidencia zmlúv, faktúr, objednávok
  • Podporné činnosti vykonávané pre plynulý chod marketingového oddelenia
  • Komunikácia a spolupráca medzi jednotlivými oddeleniami v rámci spoločnosti
  • Podpora a výpomoc v rámci nášho e-shopu
  • Ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených v rámci dohodnutého druhu práce

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Práca v prosperujúcej firme s možnosťou odborného rastu a osobného rozvoja
  • Firma so 70 ročnou tradíciou a minimálnou fluktuáciou
  • Stravovanie vo firemnej jedálni formou výberu z viacerých druhov jedál za 1,50 €
  • Čisté pracovné prostredie
  • Hlavný pracovný pomer 

     Ďalšie benefity pre stabilných zamestnancov:

  • 13. plat na základe prémiového poriadku spoločnosti, v dvoch častiach ako príspevok na letnú dovolenku a vianočné nákupy po odpracovaní min. 4 mesiacov
  • 14. plat vyplácaný na začiatku nového roka podľa dosiahnutých výsledkov spoločnosti
  • Odmeňovanie za top dochádzku vo výške 350,- €/rok po odpracovaní kalendárneho roka
  • 250,- € vyplácaná suma 4x v roku na regeneráciu po odpracovaní 4 mesiacov

Informácie o výberovom konaní:
Ponúkaný pracovný pomer je na DOBU URČITÚ 1 rok, po roku možnosť doby neurčitej. Žiadosť o prijatie do zamestnania, profesný životopis a motivačný list zasielajte najneskôr do 30.11.2025 na e-mail: personalne@baliarne.sk. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí sa najviac približujú našim požiadavkám. Tí budú následne pozvaní na výberové konanie.

Požiadavky na zamestnanca:


  • Zodpovednosť a samostatnosť – schopnosť zvládnuť a dokončiť zverené práce podľa zadania nadriadeného
  • Skúsenosti so správou sociálnych sietí FB a IG sú výhodou – nielen prezeranie postov, ale aj správa, nasadenie postov, boostovanie, atď.
  • Ochota učiť sa – nielen nové veci, ale aj na vlastných chybách
  • Organizácia práce – vedieť si nastaviť priority v zadaných úlohách, dodržiavanie termínov pre odovzdanie prác a podkladov
  • Flexibilita – sme kreatívne oddelenie, kde sa vieme prispôsobiť zmenám v zadaniach a zverených úlohách. Vieme pracovať hlavou aj rukami, vieme si pomôcť pri balení promo materiálov, pri preberaní tovaru na sklad a pod.
  • Dobré komunikačné schopnosti a ovládanie pravopisu – u nás je to nutnosť
  • Znalosť MS Office, výhodou znalosť nástrojov na analýzu dát
  • Ak nemáš úplné skúsenosti, vieš to vyvážiť nadšením, schopnosťou učiť sa a napredovať
  • A hlavne mal/a by si byť „Tímový hráč“ so zmyslom pre humor – aby si medzi nás zapadol/zapadla

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.