Fakturant/ka / Účtovník
Menej ako týždeň
exe, a.s.
Galvaniho 19, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Od 1500,- eur mesačne brutto na plný úväzok, následne v závislosti od dohodnutého úväzku, budú zohľadnené aj predošlé skúsenosti a prax
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Základná)
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Pokladník, Back office špecialista, Špecialista fakturácie a platieb
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máš rád/a čísla a skúsenosti s faktúrami? Pridaj sa do nášho exe tímu! Hľadáme nového kolegu/gyňu Fakturanta/tku, ktorý/á sa bude spolupodieľať na finančnom chode spoločnosti. Ako bonus získaš prehľad o fungovaní atraktívneho IT odvetvia. Exe pôsobí na slovenskom trhu IT už viac ako 30 rokov.
Tvojou náplňou práce a zodpovednosťou bude:
• práca s účtovným systémom,
• prijímanie a spracovanie objednávok z obchodného oddelenia,
• nákup hardvéru u distribútorov, spracovanie došlých a vyšlých
objednávok,
• spracovanie dodávateľských faktúr,
• spracovanie mesačných paušálnych fakturácií zákazníkom
• spracovanie vystavených faktúr pre zákazníkov najmä pre CZ
pobočku,
• podpora obchodného oddelenia a spolupráca s ďalšími
oddeleniami spoločnosti,
• komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi v súvislosti s fakturáciou,
• spoluzodpovednosť za fakturačné procesy,
• spolupráca pri finančnom reportingu,
• sledovanie splatnosti pohľadávok a zasielanie upomienok.
Zamestnanecké výhody, benefity:
• keď sa pridáš k nám, ponúkame prácu v stredne veľkom tíme stabilnej a progresívnej IT spoločnosti s neformálnou atmosférou,
• pracovná zmluva na dobu neurčitú,
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť zapojiť sa do rôznorodých projektov,
• notebook a mobil k dispozícii,
• home office, sick days,
• príspevok na DDS,
• káva, čaj, ovocie na pracovisku,
• možnosť Multisportkarty,
• možnosť hodín angličtiny počas pracovnej doby,
• teambuildingové podujatia
Informácie o výberovom konaní:
Veríme, že Ťa naša ponuka zaujala a vážime si Tvoj záujem o prácu v našej spoločnosti. Ďakujeme. Všetky osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.
Požiadavky na zamestnanca:
Čo by si mal/a mať:
- účtovno-administratívny background,
- znalosť Heliosu výdodou
- prax v oblasti spracovania faktúr je vítaná,
- logické a analytické myslenie, systémový prístup,
- zmysel pre detail, dôslednosť,
- spoľahlivosť
Neváhaj nám o sebe dať vedieť, ak:
- ťa nestresujú termíny,
- chceš sa učiť nové veci,
- vítaš prácu v stredne veľkom tíme, kde sa všetci dobre poznajú.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.