banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

ISG Sr. Inside Sales Support Representative with German language

Menej ako 2 týždne

Lenovo (Slovakia) s.r.o.

Landererova 12, Old Town, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 950 € hrubého

Base gross monthly salary from minimum 1950 EUR and above, depending on experience + variable part 12% of your annual earnings

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vyššie odborné

Zaradené

Administratíva, Obchod, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor, Obchodný analytik, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista verejného obstarávania


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
The team member will interact with ISG Sales teams (60%), internal customers (e.g. pricing, order management – 30%) and external customers / Lenovo Business Partners (10%)
This position is dedicated to meeting the expectations of internal and external customers. Building strong relationship and supporting sellers to offload them from administrative and non-customer facing activities. The role is instrumental for increasing our Sellers efficiency and focus on our customers.

Responsibilities include:

- Contract Management such as: Contract Creation, Validation of terms and conditions, Contract Maintenance, Contract Renewals, Contract Registration
- Proposal and Price Quotes Creation
- Solution Design / Configuration
- Process Education and New Tools Testing
- Escalations and prioritization with aligned functions as Pricing, Supply Chain, Product management, Finance, Channel…
- Audit ready documentation creation and storage maintenance

You will support a specific dedicated Market within EMEA region, we are looking for candidates with language combination: English + German.

Požiadavky na zamestnanca:
- Written and verbal English and German communication skills/ Additional European language skills are an advantage
- At least 2-3 years experience in Customer Service service, back office, sales or sales support is an advantage
- Strong PC Background (Word, Excel, etc)
- Customer Satisfaction and Customer Escalation Management experience
- Facilitation and collaboration skills
- Flexibility to manage multiple concurrent tasks / projects / priorities

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.